(aanstaande) BAM-mers

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sibje, 14 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @mar, wat ontzettend rot meis! Ik leef zo met je mee, en wil zo graag voor jullie allen een positest. Ik blijf duimen. Hopelijk kun je vrijdag wel een beetje genieten van je nieuwe vakantie. Dikke knuf meis

@sesa, wanneer weet jij meer? Ik duim nog even door.

@sibje, thanks voor je lieve woorden meis in je berichtje. Idd mijn beebje moet nog voorlopig blijven zitten. jeetje, wat een bezige bij is jouw kleintje zeg. Kan me voorstellen dat dit behoorlijk pittig en zwaar is zo af en toe. Heb je ook weleens een buffer zodat jij ook een keer een nachtje kunt doorslapen?Logisch dat je hier minder vaak bent. Denk dat als mijn kleintje er eenmaal is ik ook een stuk minder aanwezig zal zijn.

@pinkbutterfly Welkom hier meis! Spannend allemaal. Tja, ik ben ook een controlfreak, en heb voor zover mogelijk zoveel van tevoren uitgezocht als het maar kan. Maar weet je, het leven valt niet te plannen, niemand heeft garanties op zijn/haar baan, gezondheid en op het wel/niet krijgen van een kindje. Het leven loopt zoals het loopt. Tuurlijk moet het geen ondoordachte keuze zijn. Een kindje krijgen is niet niks.
    Degene die je wil vragen als donor is dus een "bekende" van je?

Bamjolan, las ergens je dilemma op kleine ruimte voor je kinderkamertje. pff..lastig hoor! Zou je dus weer moeten verhuizen. Maar beebjes hebben nog niet zoveel ruimte nodig toch. Mijn beeb komt ook op mijn kamer. Wel kamerscherm ertussen maar nog ruim genoeg.
    Doe rustig aan de komende dagen als je vrij hebt. Heb je binnenkort nog een controle?

2. PinkButterfly

PinkButterfly Actief lid

9 sep 2012
    441
    0
    16
    @musicalfan Weet nog niet zo heel goed of ik het hem durf te vragen, ik kan mij er zo moeilijk in inleven hoe die vraag voor een man aan moet komen maar inderdaad ja; hij is een bekende. Nu ben ik mij ook aan het inlezen in de diverse klinieken/ziekenhuizen die mij zouden helpen. Je merkt wel veel verschillen in wie ze wel en niet helpen. Alleenstaanden worden niet altijd geholpen heb ik al gezien en sommige ziekenhuizen/klinieken helpen geen dames beneden de leeftijd van 30.
    Een anonieme donor voor zi daar durf ik echt niet aan. Op het forum hier en daar een horrorverhaal gelezen.

Hoe voel jij je nu? Ik heb veel van je gelezen rondom het onzekere begin van je zwangerschap. Ook ik zat af en toe te bibberen bij je berichten maar ben blij dat je nu al zo ver bent!

3. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Musicalfan, klopt maar bij mij past het allemaal niet zo, heel vervelend.
    Eerste periode kan het wel maar daarna wordt het echt te klein!

Pinkbutterfly, idd natuurlijk moet je van tevoren alles goed bedenken, maar helaas zelf ook meegemaakt dat contracten niet verlengd werden.
    Ik had wel vast contract toen ik de meiden kreeg maar ook daar kunnen ze makkelijk onderuit uit tegenwoordig!
    Nu oproepkracht, helaas, maar volgend jaar start ik een opleiding waar ik 27 uur bij ga werken en zo ook meer kans in de toekomst.

4. sesa

sesa Niet meer actief

Mar sterkte meid.ff kort berichtje ,zit nu op de telefoon das lastig typen.ik reageer later uitgebreid.ik ben aan mijn teen geopereerd dus lig op de bank.ik ben gister ongi geworden.ik moet vendaag naar de kliniek voor een echo en inplannen hsg.

5. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sesa, voor jou ook balen zeg!
    Toch niets ernstigs aan je teen? Ben heel benieuwd hoe jij de HSG gaat ervaren. Ik heb nog 2 pogingen te gaan voordat ik moet (hopelijk hoeft het niet).

Ik ben inmiddels een beetje bekomen van de teleurstelling. Dat ik toch iedere keer weer in die trucjes van mijn lichaam trap! Ik word gewoon boos op mijzelf! Maar goed, we gaan er gewoon weer voor. Dat wondertje MOET er gewoon komen!

X

6. sesa

sesa Niet meer actief

Het gaat ons ook lukken hoor Mar!!Ik ben ook benieuwd naar de HSG. Ik moet alleen naar weert hiervoor. 150 km van mijn huis

7. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Joh! Kan dat niet dichter bij huis? Ik zie dat je in de buurt van Rotterdam woont, kan het daar dan niet? Of Amsterdam? Ik woon niet ver bij jou vandaan en iedere maand naar A'dam vind ik al ver genoeg haha. Wat we er allemaal al niet voor over hebben, dan moet het wel goedkomen! ;)

8. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @sesa en mar, dikke knuffel voor jullie meiden! Ik bewonder jullie doorzettingsvermogen. Het moet gewoon goedkomen meiden. Mijn duimen blijven draaien. Liefs

9. rotterdamsemama

13 sep 2012
    26
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    Hoi dames,

Hier een nieuweling. Ik ben opzoek naar bammers en waar ik ook leuk persoonlijk contact mee kan opbouwen in de toekomst.

Ik ben 38 en zwanger geraakt via iui en ging naar Geertgen. Fijne klniek maar net als vele wat ik hier lees was het echt een stuk rijden. Gelukkig na de 10de keer zwanger incl 1 miskraam bij 5,5week.

Ik ben benieuwd hoe het hier is.:)

10. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Welkom rotterdamsemama!
    Nog een Zuid Hollander, leuk! haha!

Mar en Sesa, wat ontzettend balen meiden!
    Ik duim heel hard voor jullie, dat wondertje komt er zeker weten!! Knuff

11. sesa

sesa Niet meer actief

Nee Mar het kan niet dichter bij huis helaas. Dan moet ik weer eerst aar een gyn en dan pas inplannen HSG. Duurt het nog langer.

12. rotterdamsemama

13 sep 2012
    26
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    Hoi ik ben barbara en sinds gisteren lid. Ik word ook bamman in januari en ben 38 en woon in rotterdam noord. Het lijkt mij leuk om andere bammers te ontmoeten. Ik ken geen mama's met kleine kinderen

Gr barbara

13. rotterdamsemama

13 sep 2012
    26
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    Hoi ik ben barbara en sinds gisteren lid. Ik word ook bamman in januari en ben 38 en woon in rotterdam noord. Het lijkt mij leuk om andere bammers te ontmoeten. Ik ken geen mama's met kleine kinderen

Gr barbara

14. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Balen Sesa, dat het niet dichterbij kan, maar goed dan is het niet anders.

Welkom Rotterdamsemama!

Ik zit nu in de auto op weg naar Zuid-Frankrijk. Even lekker een weekje niks doen! Ik vlieg volgende week vrijdag terug. Mijn ouders blijven nl langer, maar ik zit dan met de volgende poging. Wil geen risico nemen om die te missen!

Fijn weekend dames en dank voor alle lieve, bemoedigende woorden! Doet me goed!

X

15. rotterdamsemama

13 sep 2012
    26
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    Hoi (aanstaande) mama's,

Ik ben 38 en kom uit rotterdam. In januari word ik bam mam en ben zwanger geraakt via een donor.(kliniek)

Het lijkt mij leuk om andere (bam) mama,s te ontmoeten en graag uit rotterdam e.o.

Gr Rotterdamse mama

16. rotterdamsemama

13 sep 2012
    26
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    Hoi mar,

Als je een eigen donor hebt dan kan het wel in het erasmus. daar kwam ik veel later achter anders was ik daar naar toe gegaan. Dat scheeld een hele lange reistijd. Maar ik heb een eigen donor he.

17. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Rotterdamse mama ik woon zelf in Delft, niet zover weg dus :D

Meiden ik ben echt heel erg moe, pfff
    buikje groeit lekker door, zondag even een foto maken!

Mar, fijne vakantie!
    Laat je eitje lekker goed tot rust komen, wie weet straks een super ei? Spreek m maar streng toe haha :D

18. PinkButterfly

PinkButterfly Actief lid

9 sep 2012
    441
    0
    16
    Welkom rotterdamsemama, ik ben ook een nieuweling - nog geen mama maar hoop die snel te worden :)

Bamjolan! Wat heb ik van jouw blog genoten, ik heb hem nu tot anderhalf jaar terug gelezen en ik snap gewoon niet hoe je het allemaal flikt! Echt fantastisch om te zien - grote bewondering voor je! :D

Sesa, hoe gaat het nu na je operatie, kun je je weer een beetje voortbewegen?

Mar30, hoop dat je lekker aan het genieten bent! Straks op en top weer aan de volgende ronde!

Hier alles rustig, gisteren heb ik met mijn vader gedeeld waar ik allemaal mee bezig ben en had een nare reactie verwacht (alcoholist, geen goede band met mijn vader) maar hij reageerde zo ontzettend lief/mooi! Hij zei; 'Als je het idee hebt dat je klaar bent voor deze zware weg dan moet je je hart volgen en er voor gaan, ik ben ervan overtuigd dat je het kan!'

Toch fijn dat hij er zo over denkt. Ik roep altijd hard dat het mij niks meer kan schelen hoe hij over me denkt maar stiekem toch best fijn dat hij hier een positieve mening over heeft.

19. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bamjolan, rustig aan doen hoor! Ben benieuwd naar je buikje!

Pinkbutterfly, wat fijn dat je vader zo positief reageerde (zeker als e daar niet van uit ging!).

Ik ben inmiddels aangekomen in Zuid-Frankrijk. Gisteren in de auto bijna alleen maar geslapen, was zo moe! Maar nu voel ik me helemaal fit en klaar voor de eerste stranddag!

Oh en Bamjolan, zal mij ei idd even toespreken! Je weet maar nooit! ;)

20. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Pinkbutterfly, wat fijn de reactie van je vader!
    Steun uit je omgeving is toch wel belangrijk!

Ik heb vroeger 1 negatieve reactie gehad, maar dat was sowieso al een kortzichtig persoon, maar haar mening was wel heel erg over jonge moeders.
    Verder alleen maar leuke reacties gehad!
    Op het 4e kindje van mensen in mijn omgeving ook superleuke reacties, behalve op een ander forum, die vonden het zielig etc.
    Maar die kennen mij ook niet persoonlijk, en vind dat geoordeel erg vervelend, heb me uiteindelijk afgemeld van dat forum, daar zat ik echt niet op te wachten.
    Ik zeg niet dat iedereen het ermee eens moet zijn, maar laat elkaar wel in de waarde, toch!?

Bedankt voor je complimenten!
    Het is niet altijd makkelijk (geweest) maarja dat is het zij 2 ouder gezinnen ook niet hihi.
    Ik vind het geweldig in ieder geval en dit kindje is hier ook echt het laatste kindje :D

Mar, fijne dagen!
    Ik hoop zooooo dat de aankomende poging lukt!
    Dat moet gewoon toch!!
    Nog in 2012! :D

Deel Deze Pagina