Goedemorgen meiden! Sibje succes meis, hopelijk kunnen de medicijnen worden aangepast! Meisje89, Ik heb mijn donor toendertijd gevonden (2001) via kidkids. Tegenwoordig zijn de donoren niet meer zo te vertrouwen wat ik op dergelijke sites lees, heel jammer, ik ben blij dat ik het getroffen heb met mijn donor! Een kliniek hielp me idd niet toen ik startte, ik was 18 toen ik de knoop doorhakte en net 19 toen ik zwanger raakte. 2 Weken voor mijn 20e verjaardag beviel ik van mijn oudste. Ik heb al een week zo verschrikkelijk veel pijn in mn onderrug en nu word t alleen maar erger, kan ook niet met mn kin op mn borst. Morgen naar de huisarts daarvoor, ben benieuwd! Straks weer werken van 1 tot 3, valt nog mee gelukkig!
Jeetje bamjolan wat vervelend! Hopelijk kan je huisarts je er morgen van af helpen of in ieder geval iets meegeven voor de pijn! Hier niets nieuws, behalve dan dat ik WEER slecht geslapen heb. Bloedirritant, maar het is even niet anders. Onbewust toch onrustig denk ik. Gaat wel weer over! Fijne dag allemaal!
Mar wat vervelend zeg! Lig je te malen? Ik weet niet of je al het eea geprobeerd heb, maar misschien een kopje thee, warme douche en een boek lezen voor het slapen oid? Ja de pijn is vreselijk, mijn cyclus was vorige keer heel raar maar ben niet zwanger volgens de test. Ik werd toen 2 weken na mn ongie alweer opnieuw ongie (CD17). Ik heb de assistente wel gemeld dat ik bezig ben, dus ze wilde liever dat ik langs kwam voor evt. pijnstilling omdat ze toch voorzichtig zijn om het kindje te beschadigen bij een evt. zwangerschap.
@Meisje89, als ik oppas nodig heb kan ik mijn ouders bellen. Ik ga wel eens stappen maar dat is eens in de 2/3 maanden. Ik nu vooral veel oppas nodig om naar de Kliniek te gaan telkens. Maar gelukkig doen ze dat ook.Het is hun enige kleinkind.
Jeetje, wat een gezelligheid ineens hier! Hoi Allemaal!! Het duizelt me effe met al die verhalen en nieuwe namen, maar dat komt vast gauw goed! Ik weet sinds donderdag dat ik zwanger ben van een klein grietje! Ik ben daar heel blij mee, het is zo leuk om dat al te weten!! Nu lekker gericht shoppen!!
Wow Anemoontje, wat een goed nieuws! Meiden zijn te gek (ben een beetje bevooroordeeld ) Gefeliciteerd!
Bamjolan, ik denk toch een beetje spanning. Ik moet gewoon nog wennen aan dat hele 'wachten'. Sinds vandaag ook wat krampjes in mijn buik, maar ik ga er gewoon van uit dat het niets is. Vreemd van je cyclus! Ik snap dat de dokter nog niets wil geven voor de pijn, maar wel irritant! Anemoontje, gefeliciteerd! Nu lekker shoppen inderdaad!
@ Annemoontje leuk een meid. Wordt het allemaal roze? @mar ooohh die spanning in die weken, dat ken ik. Heel veel sterkte! @bamjolan ik hoop dat de dokter morgen wat voor je kan betekenen. En hopen dat ze terecht zo voorzichtig zijn... Hier nog geen nieuws, kinderarts was niet aanwezig. Morgen even terug bellen. Moeten morgen ook voor zijn prikken naar cb.
Anemoontje wat leuk, een meisje! Zou ik ook graag willen Maar heb je niet voor te kiezen uiteraard Een jongen is evengoed hoor, moest het weer een jongen zijn de volgende keer Heb het idd zoals de andere zeggen nog al gehoord ja, dat meisjes pittiger zijn. Wat kattiger en vaak slechte eters Maar goed, dat is lang niet overal zo natuurlijk. Mijn zoontje is ook wel ooit heftig ! Eten doet ie dan wel weer goed (hij lust meer dan mij zelfs.. ) Mar, vervelend hé, die wachtbank. Kan het mij nog zo herinneren en bij mij is 't alweer 3 jaar (jee wat gaat het snel!) geleden.
hoi, Ik wil even een vraag stellen in dit forum. Ik ben bijna 36 en ben de afgelopen 14 maanden bezig geweest met het proberen een kindje te krijgen. Helaas is de relatie met de partner die ik in die tijd had sinds een paar weken op zeer losse schroeven komen te staan en ik ben bang dat we het samen niet redden. Dat doet me natuurlijk op zich al vreselijk veel verdriet, ook omdat ik ontzettend graag met hem een kindje wilde. Maar hij lijdt aan ADD en kan maar weinig verdragen. dat heeft een enorme wissel getrokken op onze relatie. ik zou het afschuwelijk vinden, mede gezien mijn leeftijd om nu te moeten stoppen met de kinderwens. ik ben 1x zwanger geweest dat uitmondde in een miskraam en vanaf dat moment is mijn wens erg groot geworden. Nu ik dit niet mijn mijn partner ga doen, dat is mijn gevoel, wil ik graag weten hoe ik het dan wel kan doen. Een donor... die heb ik niet zo een twee drie voor de hand. Wat is reeel? en waar loop je als alleenstaande moeder tegenaan? alvast dank voor jullie antwoorden.
@gnoetje ik pb je even Vandaag de kinderarts gesproken.Moet de voeding verder indikken. Had ik al eerder gedaan alleen dan raakte Ventje verstopt. Mocht het niet helpen, dan mag hij vanaf volgende week andere medicijnen proberen.
Mijn zoontje raakte ook verstopt van jbpm. Van de NAN AR niet, maar je zei schijnbaar geven ze dat in NL pas vanaf 4 maanden. Ik vond anders na de NAN AR de Friso AR ook best goed en daar had hij minder last van als bij de Nutrilon AR of gewoon toevoeging van jbpm. Het is heel heftig meid een reflux kindje Hopelijk gaat het snel beter!
Hoi gnoetje, Sorry dat je nog geen reactie hebt ontvangen, hierbij even kort.. Alle dingen die je je afvraagt zijn voor mij heel herkenbaar. De keuzes die je maakt en de zaken waar je tegenaanloopt zijn echter voor iedere vrouw en ook voor iedere bam, anders. Ergens tegenaan lopen is natuurlijk ook in zekere zin een keuze, he? Ik kan je dus ook geen antwoorden geven. Wel zou ik je willen adviseren om je even goed in te lezen in dit onderwerp. Er is via internet heel veel informatie beschikbaar. Sibje: mooie handtekening! Ik wil op moederdag wel even lawaai maken voor MvM, op alle social media (facebook, hier, twitter, etc)... Er zijn zo veel vrouwen die er nooit bij stil staan hoeveel stellen of vrouwen hulp nodig hebben bij hun kinderwens... Over meisjes versus jongens: ik heb twee zussen, wij waren alledrie heel anders en ook als volwassenen is dat zo. Dus dat meiden pittiger zouden zijn of zo, ik weet het niet hoor! Ieder kindje is toch uniek? Fee, een meisje, is echt supermakkelijk. De twee zonen van mijn zus waren alletwee huilbaby's. Maar om nou te zeggen dat alle meisje makkelijk zijn en alle jongens alleen maar huilen??
dank voor je antwoord. ik kreeg een mooie mail van sibje over alles wat ik moest weten. ik ben er huiverig voor hoor, en heb gister met vriendinnen gpraat over mijn dilemma. dat deed wel deugd. ik heb een fulltime baan en die kan ik niet echt minderen, misschien met 1 dag, of wat thuiswerk. en verder zal ik dus op zoek moeten naar hulp van vrienden en familie. maar hoe vraag je zoiets aan je vrienden?? sorry als ik zo kom binnenvallen in jullie form...
Haha het zal idd vast niet overal zijn Miir Ik werk in de thuiszorg en al die oudjes die beide geslachten hebben, die zeggen dat Ik zie het trouwens aan mijn kids ook hoor, de meiden zijn veel pittiger (kattekoppen!) dan mijn zoon. Overigens zag ik dat pas aan mn meiden toen ze zo'n 4 jaar waren, eerder niet Sibje succes met indikken van de voeding, bij mijn zoon heb ik toen ook jbp gebruikt.