(aanstaande) BAM-mers

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sibje, 14 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Sesa ik ga hard voor je duimen!!

Mar geniet van je vrije dagen!

Ik was deze week lekker vrij (herfstvakantie) en hoef pas woe weer te werken, ook lekker haha

2. Tamio

Tamio Niet meer actief

Bamjolan mij staat bij dat je net verhuisd bent, of zit ik er nou helemaal naast?

3. sesa

sesa Niet meer actief

Ja idd Bamjolan, je was toch net vehuisd?

4. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sesa, ik heb nog wel hoop voor je hoor! Maar begrijp je heel goed. Ik weet dat ik echt niets te klagen heb na 5 pogingen, maar het feit dat je per keer maar 10% kans hebt, geeft soms niet veel hoop. Dan denk ik ook wel eens: laat maar en kom maar op met die IVF, dat zijn pas echte kansen!

Maar goed, er zijn ook echt vrouwen bij wie KID en IUI wel lukt, dus daar probeer ik mij maar op te focussen. Ik merk wel dat ik dit keer niet bezig ben met de volgende inseminatie, maar met het HSG onderzoek. Daar maak ik me nu meer zorgen om....

5. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @bamjolan, gelukkig maar dat de pijn in je been weg is. En idd, je was toch net verhuisd? Ik weet wel dat je liever iets groters zou willen.

@sesa, idd het kan me niet snel genoeg gaan nu. Ik ben zo dankbaar voor dit wondertje maar zo;n zwangerschap wens ik mensen niet toe. 9 maanden duren erg lang als je je zo beroerd voelt. Maar ik weet zeker dat ze het straks allemaal waard is.
    Ik moet zeggen dat ik toen ik hoorde dat ik IVF zou krijgen een complete rust over me heen kreeg. Net voor aanvang raakte ik spontaan zwanger. En de kansen bij mij waren zeer zeer klein. Dus ik blijf zo voor je hopen bidden en duimen. Wonderen bestaan echt. Maar ik weet heel goed hoe het steeds voelt als het niet lukt. Knuf voor jou meis!

@mar, oeps, was idd even de kluts kwijt. Ik snap ook jouw gevoel. Ik blijf gewoon voor je duimen en hopen.

@bamapeldoorn, hoe is het gegaan vandaag?

6. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik ben inderdaad in juni verhuist.
    Maar mijn slaapkamers zijn 2,75 bij 2,75 en 3,50 bij 2,00 en 2,50 bij 2,75.
    Ik slaap in de middelgrote kamer, zelfs in de grootste past mijn bed, kast en babykamertje niet.
    Aan de muur kan ik ook niks bevestigen dus mijn voorkeur gaat idd uit naar woningruil.
    Heb gister mijn kast wel verkocht, dus dan kan ik een kleinere kast nemen maar of t dan alsnog past? Kielekiele.

7. bamapeldoorn

bamapeldoorn Actief lid

3 jun 2012
    338
    0
    0
    ben vandaag voor fm geweest en mag morgen terug voor iui volgens de dokter springt mn ei morgen ook al heb ik nog geen posi ovu test van gg gehad. dus ben heel blij want dacht dat ik te laat was. dus ik kom morgen naast sesa op het wachtbankje zitten

8. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Succes bamapeldoorn!

9. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oehhhh spannend Bamapeldoorn!

Heel veel succes morgen!

10. sesa

sesa Niet meer actief

@Bamapeldoorn, suc6 meid! En welkom op de bank.

@Mar, kan begrijpen dat je tegen de HSG opziet. Die krijg je na de 6de poging? Ik kreeg diclophenac mee maar dat zet weinig zoden aan de dijk. Ik vond het een rotonderzoek maar er zijn ook genoeg vrouwen die geen last hebben. Je moet gewoon denken, het is een par minuutjes en dan is het voorbij.

@musicalfan, bedankt voor je lieve woorden :)

11. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sesa, ja als de aankomende poging mislukt krijg ik de HSG. Ik krijg geen diclofenac, maar een andere pijnstiller. Ik ga er gewoon van uit dat het erg pijnlijk is, dan kan het alleen maar meevallen... En inderdaad, het duurt maar even en dan heb ik wel duidelijkheid.

X

12. Tamio

Tamio Niet meer actief

@Mar, die 10% is een gemiddelde he. Kan tussen de 0 en 90% kans per keer liggen.

@Bamjolan, dat zijn dus kamers allen van rond de 7m2. Dat is idd niet groot. Wat ik dan alleen niet snap, toen je dit huis aannam, was je al bezig zwanger te worden. Dan wist je toch al dat je tegen dit probleem aan ging lopen?
    Heb je geen zolder, dat je daar misschien mogelijkheden hebt? Het is toch geen doen om weer te gaan verhuizen.

13. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Tamio, oh daar had ik niet aan gedacht. Nou ja, we zullen zien dit keer!

@Bamapeldoorn, hoe is het gegaan?????

14. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Tijdens de bezichtiging leek het best groot die kamers.
    Ik heb het blijkbaar verkeerd ingeschat.
    De mensen waren ook nog bezig met leeghalen dus dat zal wel mee hebben gespeeld.
    Ik heb een kruipzolder, daar kun je geen kamertje van maken helaas.

Opzicht vind ik verhuizen niet eens een ramp, ben zelf vroeger zo vaak verhuist dat ik er wel aan gewend ben.
    De kinderen durven ook niet alleen naar boven, dus mijn voorkeur gaat sowieso wel weer uit naar een flat waar het gelijkvloers is.
    Als woningruil niet lukt, dan wacht ik gewoon tot mijn tijd weer komt met reageren.
    Het is idd niet handig geweest allemaal, maar het is eenmaal zo en probeer daar nu oplossingen voor te bedenken.

15. bamapeldoorn

bamapeldoorn Actief lid

3 jun 2012
    338
    0
    0
    ik moet zeggen prettig is anders heb een wat gekantelde baarmoeder en ze er dus niet goed bij met de eendebek maar ja dat is niet anders. hopelijk heb ik goeie zwemmers gekregen. want de ovu testen werken niet bij mij en dan moet ik net als sesa elke keer heen voor een fm ook al is het iets minder ver voor mij. maar ja nu 2 weken wachten.

16. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Spannend! Succes!

17. sesa

sesa Niet meer actief

Welkom op de bank bamapeldoorn.Ik moet nog een week op de bank. ik heb trouwens ook een gekantelde baarmoeder.

18. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou mijn duimen draaien voor de bankzitter hoor!

Ik hoorde vorige keer ook iets over mijn baarmoeder. Ik heb nl steeds erg pijn als die eendenbek open gaat. Blijkt dat mijn baarmoeder laag ligt, dus even opnieuw inbrengen en (bijna) geen last! Dus ik roep nu standaard als ik binnen kom: mijn baarmoeder ligt laag, graag relening mee houden met inbrengen vd eendenbek! Haha!

19. anne1975

anne1975 Lid

24 okt 2012
    9
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi allemaal,

had onder een andere pagina eerst gepost, maar hier is 't misschien passender!

Ben 37, single en bij gebrek aan een leuke man in mijn leven op dit moment, heb ik me in juli 2011 aangemeld voor KID.

Op 19 oktober eerste IUI gehad met donorzaad bij Medisch Centrum Kinderwens. Nu dus op het wachtbankje, mag vrijdag testen....... Heel erg spannend!
    Ik voel van alles , denk van alles en kan eigenlijk alleen maar afwachten nu!! LOL!!

Lijkt me leuk om mee te kletsen!

Anne

20. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi Anne,

Welkom hier! Voor jou dus spannende dagen. Ik hoop voor je dat het in 1x raak mag zijn!

Deel Deze Pagina