(aanstaande) BAM-mers

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sibje, 14 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bamapeldoorn

bamapeldoorn Actief lid

3 jun 2012
    338
    0
    0
    flink k*t sesa neem maar ff een flink glas wijn

2. Do76

Do76 Lid

31 okt 2012
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenavond,
    Net als Anne meld ik mij hierbij ook als nieuw lid aan.
    Ik ben sinds september in procedure in Gent en hoop dat 2013 mijn jaar gaat zijn. Komende maand het laatste gesprek met de psycholoog en dan hopelijk goed gekeurd worden.
    Prettig om hier ook andere verhalen te lezen, zeker omdat ik niemand in mijn omgeving ken die BAM-er is.

3. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Welkom!

4. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Welkom!

5. Tamio

Tamio Niet meer actief

Sesa wat een teleurstelling toch weer meid. Je had er deze ronde al geen vertrouwen meer in maar de hoop en teleurstelling wordt er niet minder om. Nu wordt het ivf dan toch he. Je weet in ieder geval wel dat je veel eitjes produceert na die overstimulatie van de vorige keer. Zie je er erg tegenop?

6. sesa

sesa Niet meer actief

Tnx meiden! Gelukkig heb ik chocolade in huis.heb net een wijntje ingeschonken ;).nog 1 x voordat ik aan ivf ga beginnen

7. sesa

sesa Niet meer actief

@tamio, ik zie er niet tegenop.ik kijk er naar uit, meer hoop en een einde

8. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sesa, kan me zo goe voorstellen dat je klaar bent voor IVF. Grotere slagingskans en iid afsluiting voor jezelf als dat niet zou lukken (hoe erg dan ook). Maar daar gaan we nog niet van uit hoor!!! We blijven positief!

Geniet van je wijntje en chocolade!!!!

9. anne1975

anne1975 Lid

24 okt 2012
    9
    0
    0
    Zuid Holland
    Net getest en niet zwanger.......
    Ben eerlijk dat ik de hoop wel had gezien de symptomen, maar misschien ben ik als "relaxed ijskonijn" toch wel bevattelijk voor psychosomatische klachten.....!!!

Ben nog niet ongesteld, dus dat nog ff afwachten dan maar en dan m'n tweede inseminatiebriefje versturen! Beginnen we over 2 weken gewoon weer opnieuw.
    Ben teleurgesteld, maar positief!

En Welkom Do76, spannend al die stappen die nu gezet worden!
    Sterkte Sesa voor dit moment en dan hopelijk vol goede moet met IVF starten!

10. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Anne, ik heb ook veel last gehad van 'verschijnselen' de eerste 4x. Pas sinds vorige keer voel ik eigelijk niks. Erg vervelend en verwarrend als je van alles voelt. Ik had echt het idee dat ik niet op mijn lichaam kon vertrouwen. Maar we zitten nu eenmaal vreemd in elkaar!

Maar goed voor jou geldt nog even 'geen bloed, geeft hoop'. Ik duim nog even voor je door! ;)

11. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik herken dat ook!
    Die klachten!
    Ook omdat ik bij mijn andere zwangerschappen ontzettend snel zwanger ben geraakt, maar over deze 16 rondes heb gedaan hihi
    Maar toen t echt zo was, merkte ik niet zo erg veel trouwens.

12. Tamio

Tamio Niet meer actief

@Sesa, Oh nog 1 keer. Ik dacht dat dit de laatste iui was. Ik kan me voorstellen dat je er naar uit kijkt. Maar wie weet raak je net als Musicalfan zwanger net voordat je met ivf zou gaan beginnen. Daar duim ik nou voor.

13. sesa

sesa Niet meer actief

@Tamio, ik hoop het ook!
    @All, ik herken de psychsomatische klachten ook hihi. Maar ben daar al van genezen lang geleden....

Vanavond ga ik ff lekker stappen in de Blender. FF mijn hoofd legen.

14. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Veel plezier Sesa! Geniet er maar lekker van, dat heb je wel verdiend! X

15. sesa

sesa Niet meer actief

tnx mar. Hoe is het op de bank?

16. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gaat goed hoor Sesa. Nergens last van (vanochtend beetje trekkend gevoel in mijn buik, maar is alweer weg). Nog 8 dagen wachten, maar ik verwacht er niet veel van. Ben mijn psychisch alvast aan het voorbereiden op de HSG. Daar zie ik zo tegenop! Maar ja, wat moet moet!

Hoe was je stapavond? Lekker brak, hihi?

17. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @sesa, lieverd, ik vind het zo rot voor je, maar ik sluit me aan bij de woorden van Tamio. Hopelijk mag je net zo'n geluksvogel zijn als ik. Ik weet wel dat ik ineens behoorlijk wat rust over me heen kreeg bij het idee IVF en ik deed de laatste ronde meer omdat ik die kans niet wilde verspillen, maar had er echt geen hoop meer op. En zie nu:)
    Maar meis ik blijf duimen of het komende ronde nu wel of niet lukt. Ik gun het je zo.Hou je haaks en dikke knuf

18. anne1975

anne1975 Lid

24 okt 2012
    9
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik ben duidelijk nog een beginneling op het gebied van zwanger worden/zijn.....

Nog steeds niet ongesteld, dus vanmorgen weer getest en ZWANGER!! En dat bij m'n eerste IUI! Zo blij!
    Vrijdag was dus te vroeg om te testen, ook al had de kliniek me verteld dat ik dan kon testen!

M'n lichaam had me dus toch goed aangegeven dat er van alles aan het gebeuren was!
    Morgen meteen MCK bellen voor de afspraak voor m'n 1e echo, zo spannend!

Moet nog een beetje wennen aan het posten op dit forum, dus even in z'n algemeenheid: hoop dat t goed gaat met iedereen en fijne avond!

19. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd Anne.

20. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Wauw, wat fijn Anne. Van harte gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina