(aanstaande) BAM-mers

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sibje, 14 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bamapeldoorn

bamapeldoorn Actief lid

3 jun 2012
    338
    0
    0
    succes voor woensdag en je hoeft je niet zenuwachtig te maken hoor is nergens voor nodig

2. Tamio

Tamio Niet meer actief

Mar wat heb je een mooie banner :)

3. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dank je wel Tamio! :)

4. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    MARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR WAUW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gefeliciteerd!!!!!!!! Wat goed!!!
    WOW!!

Leuk leuk leuk!!!! :D:D:D:D:D

5. PinkButterfly

PinkButterfly Actief lid

9 sep 2012
    441
    0
    16
    Thanks Bamapeldoorn, kom net thuis

Het was een goed gesprek en ik ben 'goedgekeurd'!

We hebben het gehad over mijn leven tot nu toe, het 'waarom-verhaal', mijn leefsituatie en voornamelijk over hoe ik met bepaalde zaken om ga. Ze had het idee dat ik alles prima op orde had en er emotioneel klaar voor ben. Wel wilde ze mij adviseren om echt hulp te gaan vragen. Uit mijn verhaal haalde ze dat ik een behoorlijke controlfreak ben maar drukte mij op het hart dat ik met een kleintje echt wel om hulp moet vragen en het niet allemaal zelfstandig moet willen doen. Als het goed gaat prima, gaat het wat minder; trek dan aan de bel en vraag hulp.

Na het gesprek nog een kort gesprekje met dokter R, leuke vent! We hebben een beetje zitten grappen en grollen over donoren en hoe ik daaraan ga komen
    Uit dit gesprek is mijn gevoel voor eiceldonatie versterkt, ik zie dat momenteel als eerste, beste en mooiste oplossing. Ook om het dan voorafgaand aan de zwangerschap te doen.

Op 4 december laatste gesprek met de psych over donor en behandeling.

6. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Pinkbutterfly, wat fijn dat je bent goedgekeurd en dat je het zo'n fijn gesprek vond! Het komt allemaal steeds dichterbij he? Spannend!

7. sesa

sesa Niet meer actief

Lief hoor dames.

Ben vandaag (dag 13) voor echo geweest......geen ei te spotten en bm is maar 605. De dokter vroeg of ik misschien gestrest was. Ik baal! Zaterdag weer voor echo en waarschijnlijk pas de week erop voor IUI

8. sesa

sesa Niet meer actief

Lief hoor dames.

Ben vandaag (dag 13) voor echo geweest......geen ei te spotten en bm is maar 6.5. De dokter vroeg of ik misschien gestrest was. Ik baal! Zaterdag weer voor echo en waarschijnlijk pas de week erop voor IUI

9. sesa

sesa Niet meer actief

Er is iets fout gegaan zie ik haha.

@Pinkbutterfly, fijn dat je een goed gesprek heb gehad!!

10. bamapeldoorn

bamapeldoorn Actief lid

3 jun 2012
    338
    0
    0
    pinkbutterfly was bij mij ook zo dat ik wel om hulp moet vragen.
    en voor je het weet is het 4 dec. waar je vooral aan moet denken bij dat gesprek is welke vorm je wil en als je de wederkering doet als je voor of na je zwangerschap wil doneren.
    succes met het nadenken hierover.
    sesa wel balen dat er nog geen ei is heb je elke keer een onregelmatige cyclus?

11. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    He bah Sesa, wat balen! Hopelijk heb je zaterdag een super ei en kunnen ze snel de IUI doen.

Dikke kus!

12. sesa

sesa Niet meer actief

@daymar, de laatste 1,5 jaar is het juist super regelmatig.ze vroeg of ik stres had.ik heb het niet meer dan normaal...vaag hoor

13. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja dat is dan zeker vreemd! Misschien onbewust spanning omdat het de laatste IUI is voor IVF?
    Ik duim voor een super ei hoor!

X

14. sesa

sesa Niet meer actief

Tnx mar

15. Tamio

Tamio Niet meer actief

Sesa, hopelijk groeit er gewoon een superei nu waar een prachtige baby uit gaat groeien.

Ik ben toch zo blij met m'n tuin. Die heb ik eind van de zomer leeg laten halen, hij stond namelijk veel te vol. 2 Bomen zijn eruit, 2 grote struiken naar achteren en nog een hoop kleine struiken, bloemen en onkruid weg. Nu staat er een groot speelhuis met een keuken en een tafeltje met stoeltjes, en een zandbak. Verder hangt er een schommel en staat er een glijbaan en hebben ze twee skippyballen. Ze zijn nu alweer ruim anderhalf uur buiten aan het spelen. Heerlijk :)

16. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Tamio, dat klinkt als een gezellige boel in jouw tuin! Fijn als de kids zo'n lekkere plek hebben om te spelen, zonder de deur uit te hoeven!

17. sesa

sesa Niet meer actief

@Tamio, fijn he een tuin. Ik heb er sinds 1,5 jaar ook een en ben er zoooo blij mee.

Ik ben vandaag voor echo geweest....nog geen follikel gespot.bms was wel 10 mm. Dinsdag weer voor echo. Ik heb vandaag wel uitleg over de IVF gekregen. Dat kan vanwege de plaatsing van apparatuur pas in januari gaan starten.

18. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh balen Sesa! Dat moet me toch een ei gaan worden!

Balen dat je in jan. pas met IVF zou kunnen beginnen of vind je het wel prima?

X

19. sesa

sesa Niet meer actief

@mar, ik had liever eerder gestart.hoe eerder hoe beter.maarja...

20. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Sesa wat balen zeg, januari! WOW!
    Hopelijk begint het nieuwe jaar dan meteen fantastisch voor je!

Pinkbutterfly, komt vast helemaal goed!
    Heel veel succes!!

Morgen alweer 23 weken zwanger, gaat nu wel lekker opschieten hihi

Deel Deze Pagina