@bamjolan, tis weer geduld hebben.waarschijnlijk deze maand ook geen iui omdat er geen ei te vinden is.dinsdag ga ik voor echo.is er dan niks te zien was dit een verloren maand.....met veel bezinekosten
Ja dat kan niet anders! Ze heeft natuurlijk wel iets anders aan haar hoofd, maar we zijn zoooo benieuwd!
En van Miiiirr hebben we al heel lang niks meer gehoord. Zij twijfelde om voor een tweede te gaan. Ben ook erg benieuwd hoe het met haar gaat. Ik heb haar nog wel een keer een berichtje gestuurd maar geen reactie terug gekregen. En Sibje, die had het zo druk met haar werk.
Ik krijg maandag 10 dec. de eerste echo nog bij de kliniek. Als alles goed is, kan ik gewoon naar een verloskundige. Nog 3 weken wachten dus, pfff...
Hey lieverds Even heel snel een berichtje. Ik ben intussen bevallen van een prachtig dochtertje Thyrza 6,5 week te vroeg, maar ze doet het goed. Is allemaal heel snel gegaan, uiteindelijk spoedkeizersnede gehad. Zelf ben ik gisteren uit het ziekenhuis gekomen, maar mijn kleine moppie ligt daar voorlopig nog. Foto's staan in mijn album. Ik denk heel veel aan jullie en kom zodra ik kan weer buurten. Hoop dat alles goed met jullie gaat. Wilde het jullie alleen even snel vertellen. O ja en mijn misselijkheid is als sneeuw voor de zon verdwenen. Zo fijn. Dikke knuffels van mij en Thyrza.
Ooh musicalfan gefeliciteerd lieverd!! Je hebt dezelfde naam als mijntoekomstige dochter, wat leuk!! Hahahahahaha!! Geweldige naam dus! Kusss!
Musicalfan, jeetje wat een verrassing! Gefeliciteerd met je prachtige dochter! Wat fijn dag alles goed is gegaan en hopelijk mag de kleine meid snel met je mee naar huis! Heel veel geluk meis! Xxx
Bamjolan, dat meen je niet! Hoe krijgen jullie het voor elkaar haha! En het is ook niet een hele standaard naam. Komt vast door de band die we hier opbouwen!
Haha ik moest ook wel even lachen toen ik het las, is dan net of je jezelf leest hahaha! Die naam hoor je idd niet vaak, Thirza hoor je vaker en Tirza is weer net iets te Nederlands. Thirsa vind ik net weer niet leuk. Ik wilde er een Y in ivm de andere kids hihi alleen ben ik wel beetje panisch dat ze het als Thierza gaan uitspreken haha!! Maar ze krijgt 3 namen