Vanharte musicalfan!!!hoe gaat het met jou? Hier was je niet op voorbereidt. Wat was de reden dat het zo vroeg gebeurde? Was het Helpp syndroom?
@mar, er was nog niks te zien dus ik ben blind begonnen met hormonen, fostimon.dus het ivf trajecct is begonnen
Oh Sesa, wat balen meis! Even tot rust komen een paar weekjes en even je lichaam goed voorbereiden op de IVF en dan moet het gewoon goedkomen! Dikke knuffel!
vandaag, na de eerste injectie, bruinverlies. Dus toch ongo geworden op dag 20?? Mijn lichaam is in de war
Wat vreemd Sesa?! Je lichaam lijkt idd een beetje van slag. Hoe vond je het om je eerste injectie te zetten, beetje eng? Bamapeldoorn, succes morgen!
Bamapeldoorn hoop op een superei voor je @ mar, ik heb al eerder hormonen gespoten ik weer hoe het werkt.ik ben oom verpleegkundige en gipsverbandmeester dus het is mij zeer bekend
Aha, ja is het een makkie voor jou! Ben zelf echt geen fan van naalden, dus vandaar dat ik het aan jou vroeg. X
Hoi dames, vandaag voor fm meting geweest.rechts en links samen 15 follikels van 0,8 mm.doorspuiten met fostimon en woensdag weer een echo
@Sesa, niet echt. Ik slaap minder goed, maar geen misselijkheid of iets. Kan natuurlijk nog, maar hoop het niet haha. Morgen komt Moeders voor Moeders langs en dan nog 2 weken wachten voor de 1e echo, spannend!
Gelukkig mar! Ik heb erge buikpijn nu, ben zo bang dat ik weer een overstimulatie krijg.dat had ik de eerste keer ook en toen had ik ook erge buikpijn.heb daarna 3 mnd in de overgang gezeten
Jeetje Sesa hopelijk is dat het niet! Mar ik voel me wel goed, alleen wel wat last van een druk sinds gister van onder. Hopelijk is t niets ernstigs, moet sowieso donderdag weer naar verlos, kijken wat ze erover zegt. Als het erger word, bel ik wel eerder.