Heftig Sesa! Hopelijk geen overstimulatie. Ik blijf voor je duimen meis! Bamjolan, wat vervelend. Hopelijk is het snel weer over! X
Sesa je houdt de spanning er wel in zeg. Heb je met de kliniek gebeld? Ik hoop zo dat het goed gaat. Het vervelende van buikpijn is dat het van alles kan zijn hè. Bamjolan wat gaat het toch snel. Anne hoe is het met jou? Jij en Mar zijn bijna even lang zwanger! Hier, sinds gisteren kan de kleine meid vooruit tijgeren. Ze kon al wel een tijdje achteruit. Zo ging ik van de week iets uit de keuken pakken terwijl ze op de grond in de huiskamer lag, kom ik terug is ze weg . Lag ze onder de bank Ze heeft weer een groeispurtje gemaakt en de rompers maat 62/68 passen niet meer dicht. Nu heb ik 74/80 gepakt maar daar verzuipt ze weer in. In de breedte past ze er wel twee keer in. Voor mijn oudste waren de hema rompers prima, die is best stevig gebouwd, maar de jongste is juist heel smal. Best grappig hoe anders ik daardoor nu naar kleding kijk. Kleding wat ik toen een onmogelijk smalle pasvorm vond hebben is nu juist goed en andersom heb ik kleertjes bewaard die ik nu enorm breed vind.
@tamio, de kleine valt tussen laken en servet haha. Ik heb de kliniek gebeld. Ik moet toch de echo van woensdag ff afwachten. @bamjolan, hoe is het met de buikpijn?
Dames, Eerder had ik mij al even gemeld en aangegeven dat ik in het begin van de procedure sta in Gent. De planning was dat ik afgelopen week mijn wettelijke aanvraag zou doen, zoals dat daar moet. Alleen kwam ik voor een verrassing te staan. Ik kreeg die dag te horen dat mijn BMI te hoog was en dat ik eerst moet afvallen. Hier baalde ik wel van, ik had wel eerder gehoord dat het beter zou zijn maar niet dat er een grens vast stond. Ik moet nu 4 kilo afvallen en dan mag ik eind december mijn aanvraag doen. Jammer dat ze dit niet eerder vertelt hadden, want dan was ik natuurlijk al lang een paar maanden geleden die paar kilo afgevallen. De afspraak was dat ik in januari zou starten met de eerste iui. Dus nu ben ik streng aan het lijnen en veel aan het sporten. Succes iedereen en ik hoop snel te kunnen melden dat ik mijn kilo's afgevallen ben en hoop in maart te mogen starten! Groeten, Do 76
Jeetje Do, wat een tegenvaller en dat om 4 kilo! Waar gaat het over?! Maar goed, als dat de regels daar zijn, dan zal je wel moeten. Heel veel succes!
Welkom Do. Gelukkig is 4 kg niet zoveel, maar wel vervelend dat ze het niet eerder hadden vermeld. Hoe hoog is je bmi? @ Bamapeldoorn, Ik duim voor je meid!!!
Ik wordt toch zo chagarijnig van de hondenpoep hier op de stoepen. Echt niet normaal. Elke dag heb ik poep aan mijn banden van de kinderwagen. Ik heb net een melding gemaakt bij de gemeente, erbij vermeld dat het een gevaarlijke verkeerssituatie oplevert op een hoek waar ik echt niet door kan en op de straat moet lopen, achter een heg in een bocht, erg onoverzichtelijk dus voor auto's die om de bocht komen. Maar ja, of het wat gaat veranderen.... Ik loop voorlopig i.i.g niet meer op de stoep, ik ben tocht gek om elke dat de stront van m'n banden te moeten wassen :x
Oh daar zou ik ook zooooo chagerijnig van worden! Asociale mensen die de stront van hun hond niet opruimen. Als je dat teveel gedoe of vies vindt dan moet je geen hond nemen! Ben blij dat ik er hier geen last van heb.
@tamio...zo herkenbaar. Ik heb eeb echo gehad. Moet nu ook cetrotide erbij spuiten. Linkereieestok zitte 13 eitjes van 14mm en rechts 6 van 8mm. Zaterdag weer voor echo en volgende weer punctie
Succes Sesa! Hopelijk is het meteen raak!! Tamio, wat goor, idd ik heb er ook een hekel aan! Laten ze t lekker opruimen zeg! Vanmorgen bij de verlos geweest. De klachten die ik heb zijn normaal bij dit termijn en ook omdat dit al mijn meerdere zwangerschap is. Alles was verder goed met kleine "T'tje". Ik heb een verwijzing gekregen voor een groeiecho met 30 weken, ben benieuwd.
Oh toch al Sesa! Sorry, wist het even niet meer. Maar dan toch al de eerste poging in December of blijft het Januari? Bamjolan, gelukkig dat alles goed is! Met mij gaat alles z'n gangetje, behalve dat ik last heb van een lage bloeddruk. Hierdoor voel ik mij de afgelopen dagen behoorlijk naar/eng. Kan er niet zoveel aan doen, dus dinsdag ziek gemeld en vandaag door collega's naar huis gestuurd (die weten van niks). Morgen maar weer een poging doen om de hele dag te werken. X
@mar, eerste poging in dec, daarna pas weer half januari. Vervelend dat je je zo voelt.neem maar goed je rust idd.
Sesa, toch fijn dat je toch in december kan. Zou zo'n mooi kerstcadeau zijn! Ik blijf voor je duimen hoor! X
Sesa, 13 eitjes . Is dat normaal zoveel? Maar met de overstimulatie vorige keer had je er tientallen meen ik me te herinneren. Hoeveel mag je er hebben, hoeveel is goed? En de grootte zegt me ook niks, dus je moet er wel bij vermelden of dat goed is hoor Maar je schrijft volgende week punctie dus ik neem aan dat het goed nieuws is Mar, lage bloeddruk kan erg vervelend zijn, het is echter wel goed voor je baby
@Tamio, het zijn wel erg veel follikels hoor. Het wil niet zeggen dat er in iedere follikel een eitje zit. Das afwachten. Als ze tussen de 17-22 mm zijn kan er gepuncteerd worden. Morgen weer een echo en duimen maar. Bij de vorige keer had ik idd een overstimulatie, toen had ik er 40.