Dames heb weer een overstimulatie. De punctie gaat wel door maar heb de komende maand/maanden geen embryo terugplaatsing. Mijn lichaam moet tot rust komen. Ik ben erg verdrietig
Oh meis toch, wat erg voor je! Je was er al een beetje bang voor... Laat je verdriet er maar lekker uit hoor. Het is ook niet niks allemaal! X
Dat snap ik bamapeldoorn. Het is ook niet niks. Ik hoop dat mijn lichaam snel hersteld is. En niet dat het 3 mnd duurt voordat alles normaal is
Tnx bamjolan. Ik vind het zo fijn dat jullie zo lief zijn . Doet me veel. Ik ben nu zo emotionele muts
Is toch logisch meid, het is gewoon lastig als alles al zo lang duurt, laat staan als je dit er ook nog bij krijgt en dat maakt het gewoon zwaar!
Ik heb trouwens gister een woningaanbieding gehad, een 5 kamer flat. Alleen niet zo'n goed aangeschreven wijk maar wel veel ruimte. Ik sta als 5e, was eerst 51 dus veel af weer haha Ik ga wel even kijken woensdag.
Lieve Sesa, is toch ook heel normaal om hier emotioneel over te worden. Het gaat om een droom, een wens en je wordt nogal zwaar op de proef gesteld! Denk goed aan jezelf en gun jezelf en je lichaam nu een de rust. Ik blijf gewoon duimen hoor, maar nu voor een snel herstel! Dikke kus! Bamjolan, 5 kamers is natuurlijk super, maar als de wijk niet top is.... Maar goed, gelukkig hoef je nog geen beslissing te nemen en heb je nog 4 mensen voor je. Ben benieuwd! Ik heb gisteren met mijn familie, waaronder 2 kleintjes van 3 en 1 jaar, Sinterklaas gevierd. Wat super om die blije smoeltjes te zien. Het was echt een geslaagde middag en avond! Op naar de Kerst!
Precies, ga eerst even kijken! Helaas is het ook de enige wijk waar je ruime woningen hebt. De kids een eigen kamertje vind ikzelf toch wel erg fijn, de kleine kan de eerste 2/3 jaar gewoon bij mij slapen heb ik bij mn zoon ook gedaan haha Maar ik zie het wel! Geen overhaaste beslissingen!
Sesa, wat een teleurstellingen! Logisch dat je verdrietig bent. Wel moed blijven houden, die positieve energie werkt zeker mee in het lichaam. Maar even van slag zijn, hoort erbij. Succes!
Sesa wat erg. Wanneer heb je punctie? Ik duim voor een mooi voorraadje emmy's, en dat je lichaam snel weer tot rust komt. Ik moet ook nog terug voor ivf voor eiceldonatie maar ik zie dat op het moment niet echt zitten. Al dat gereis heen en weer en steeds maar oppas zien te vinden op tijden die waarschijnlijk niet eens goed te plannen zijn van te voren. Dan die hormonen spuiten terwijl het best zwaar is zo met twee kleine kinderen.... Ik vind eiceldonatie een erg mooie gedachte maar ik zie zo ontzettend op tegen het proces. Daarbij weet ik eigenlijk niet eens of ze me wel willen hebben gezien ik in het verleden anderhalf jaar opgenomen ben geweest in een psychiatrische kliniek. Nou weet ik zelf wel dat mijn problemen door jeugdtrauma's kwamen en er dus erfelijk niets mis is, maar ik zou het zelf niet tof vinden als mijn donor psychiatrische problemen had gehad. En ik zou graag een mirena spiraal nemen vanwege mijn zware ongi, maar die gaat er voor een paar jaar in, dus dat is ook niet handig als ik in de nabije toekomst met ivf ga beginnen. Ik weet het dus even niet Bamjolan, eerst maar eens kijken idd, dan kan je altijd verder zien. Ik zou nooit ruimte boven een slechte wijk verkiezen. Lijkt me echt vervelend als je dan ook al geen tuin hebt. Maar wensen verschillen, jij hebt ook wel een heel groot gezin.
@tamio, het lijkt me ook erg zwaar met 2 kleine kids om aan ivf te beginnen. Ik heb met een kind het al zwaar. Ik heb de punctie gehad. Heb helse pijn gehad de dormicum werkte niet. Heb van de 17 follikels 12 eitjes. Nu hopen op veel en mooie embryo's
Sesa, wat ontzettend naar dat je zo'n verschrikkelijke pijn hebt gehad! Maar wel super netjes hoor 12 eitjes!!! Er moet gewoon een super plakkend embryo tussen zitten! Tamio, kan me voorstellen dat je er tegenop ziet! Het is ook niet niks! Hebben ze vantevoren niet iets gezegd over je 'geschiktheid'? Ik ben vanochtend bij de huisarts geweest. Bloedduk was nu goed, maar hij vermoedt wel dat deze laag is geweest toen ik mij zo naar voelde. Tevens bloed laten prikken op ijzerwaarde (aangezien ik geen vlees eet) en nog wat vitamines. Afwachten maar. Gisteren voelde ik mij top (kerstboom gehaald en opgetuigd!) en vandaag alleen moe, omdat ik weer slecht geslapen heb. Gelukkig nog lekker 2 dagen vrij, dan 4 dagen werken en dan.... 3 weken vakantie!!!! X
Mar balen dat je slecht geslapen hebt, is er een reden voor? Tamio, ik kan zelf niet kopen anders had ik al lang een groot huis gekocht in een leuke wijk. Maar mijn woonplaats gaat sowieso achteruit maar heb de ballen niet om elders te gaan wonen en kan om prive dingen ook niet. Geen tuin hebben vind ik zelf geen probleem, een balkon vind ik net zo fijn Is misschien niet zo groot maar heb nu ook geen super grote tuin.
Bamjolan, geen idee waarom ik zo slecht slaap. Heb ik al vanaf een week voordat ik positief testte. Een paar nachten slecht slapen en dan een nacht weer goed slapen. Ik heb zelf ook een tuin, maar een balkon. Ik woon wel precies aan een park en een kinderboerderij om de hoek. Dus hoewel ik een tuin fijn had gevonden, is dit ook echt prima hoor!