(aanstaande) BAM-mers

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sibje, 14 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ja precies, ik kan ook fietsen naar andere speeltuintjes en in de buurt zit ook wel wat hoor maar hele kleintjes laat ik sowieso niet alleen buiten haha

2. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Lieve Sesa

Een hele dikke knuffel voor jou. Wat gun ik jou een kindje zeg. Ik blijf keihard duimen voor je. Nu even wat rust voor je lijf, maar hopelijk daarna een topemmy in je buik. Hoop dat je wel mensen om je heen hebt bij wie je je verhaal kwijt kunt en ook je verdriet. Het is niet niks allemaal. Ik denk aan je meis!

3. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Al eventjes hier niet meer geweest.

Thanks nog voor de felicitaties en bamjolan, leuk zeg over de toekomstige naam van je dochter:D Dat is echt heel toevallig. Wil je het ook op dezelfde manier schrijven? Spannend woensdag dan weer voor je. Hopelijk is het iets en dan ook iets blijvends. Hoe voel je je verder?

@sesa, beetje erg late reactie, maar vliezen braken spontaan, heb nog weeenremmers gekregen maar mocht niet baten. Ik ging binnen 1 uur van 1 naar 10 cm ontsluiting, maar kreeg een keizersnede ivm niet goed te beoordelen stuitligging, maar was allemaal erg snel, onverwacht en overhaast. We wisten niet of we de O.K op tijd zouden halen (anesthetist moest nog komen) en ik had al wel persdrang. Uiteindelijk allemaal goedgekomen.:)
    00.30 braken vliezen en om 03.02 was mijn meisje er. Dus heel snel gegaan allemaal. Maar het rommelde de dagen ervoor wel al heel erg (voorweeen waarschijnlijk).

@tamio, hoe is het met jou en je meisjes? Maar mis ik iets IVF???
    Wil je nog een kindje, of is dat voor de eicellen die je wil doneren?
    Ben het even kwijt denk ik.

@mar, nog een weekje en dan de echo. Spannend meis! Voel je je goed?

4. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Hihi wordt idd hetzelfde geschreven als jouw meisje, maar uitspraak tirza (geen tierza).
    Hoe spreek jij het uit?
    Hier krijgt ze er 3, T.hyrz.a Y.elen.i W.illemij.n :D

Ik voel me verder wel goed, wel last van mn rug enzo maarja alweer 25 weken, nog heel even en dan heb ik verlof hihi

5. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Bij mij ook uitspraak tirza! Mooi hoor alledrie de namen zo.
    Oh, mijn meisje roept. Nog eventjes meis en dan idd je verlof. Voorzichtig aan met je rug (dan is verhuizen geen goed plan). xx

6. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik zag op FB dat je meisje lekker thuis is!
    Wat fijn, geniet van haar!
    Mooi meisje heb je op de wereld gezet! :D

Ja ik kijk idd wel uit, het is niet extreem erg, maar als ik wat gedaan heb merk ik het wel, ik doe huishoudelijk werk, vooral veel bukken en een stuk of 10 bedden opmaken en 5 verschonen dus dat is wel heavy haha

7. Tamio

Tamio Niet meer actief

Musicalfan, het is idd voor eiceldonatie. Ik zou na mijn zwangerschap eicellen doneren i.v.m wederkerigheid. Maar ik heb nog een paar jaar de tijd.

8. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Musicalfan, hoe gaat het met jou en je meisje?

Met mij gaat het goed. Begin al een beetje zenuwachtig te worden voor de echo. Toch bang om geen hartslag te zien. Niet dat ik daar van uit ga, maar na de ervaringen om mij heen de afgelopen maanden, ben ik toch voorzichtig. Maar als alles goed blijkt te zijn, zal ik pas echt beseffen dat er een mensje in mij groeit. De tranen zullen wel gaan vloeien, :) En mijn moeder gaat mee en die gaat ook zeker huilen haha!

9. sesa

sesa Niet meer actief

Lieve musicalfan. Bedankt oor je lieve woorden. Hoe gaat het nu met de kleine? Hoeveel weegt ze? Heb je allemaal ook een beetje kunnen verwerken?

Ik heb gelukkig lieve vriendinnen die het begrijpen en daar kan ik mijn verhaal kwijt. Ik word vandaag gebeld over de hoeveelheid embryo's die zijn ontstaan.

Decembermaand kan ik lekker drinken iig. Probeer het zo pos. Mogelijk te zien.

10. sesa

sesa Niet meer actief

Dames er zijn 10 embryo's ontstaan. Ze zitten nu in de diepvries.

11. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Super netjes Sesa!

12. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Wauw! Wat goed!

13. bamapeldoorn

bamapeldoorn Actief lid

3 jun 2012
    338
    0
    0
    gelukkig sesa 10 is heel wat van de 12

14. sesa

sesa Niet meer actief

Ja ik ben er ook blij mee!

15. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Hoe lang moet je nu herstellen van de overstimulatie?
    Een Cyclus of langer?
    Hopelijk kan er snel een terugplaatsing zijn van je embryootje(s)!?

16. sesa

sesa Niet meer actief

Vorige keer moest ik 3mnd herstellen. Ik hoop natuurlijk veel sneller

17. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik hoop idd dat het niet 3 mnd zal duren Sesa!

Geniet intussen van de decembermaand! Je kunt nu lekker een wijntje nemen en eten wat je wil (al snap ik dat je het er graag voor over had gehad om dat niet te mogen...).

X

18. sesa

sesa Niet meer actief

Jij begrijpt het mar!!
    Hoe is het met jou?
    En met Anemoontje?
    En Sibje?

19. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    X Sesa!
    Ik voel me ok. Slaap alleen heel slecht. Moeilijk in slaap en vroeg wakker. Maandag 1e echo en ben best een beetje zenuwachtig. Ik wil zo graag een hartje zien kloppen en weten dat het goed gaat!

Straks even bij de buren op de deur bonzen als zwarte piet. Ik kan niet wachten om dit straks zelf te vieren!

20. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Spannend Mar!
    Het weekend zal wel voorbij kruipen voor je!
    Geniet er van maandag! <3

Deel Deze Pagina