Sesa, thanx voor het aanbod, maar krijg er 1 te leen van een vriendinnetje! Emi wat spannend zeg! Ik ga voor je duimen meis! Morgen 12 weken zwanger en dan wordt het tijd om het mijn collega's te vertellen. Zie er best een beetje tegenop. Geen zin in vragen etc (hoewel dat logisch is). Nou ja, ik zie wel hoe het loopt. X
Graag gedaan hoor Mar. Snap dat je bang bent voor hun reacties/mening. Vertel het en laat je niet raken door negatieve reacties. Je doet het ondat jij het wil en je doet het niet voor hun. @Emi, fijn meid! Spannend hoor zo'n eerste keer.
@mar: sterkte morgen bij het vertellen. Ik duim voor je dat ze allemaal net zo fijn reageren als ze bij mij op het werk deden. En anders moet je je er inderdaad niets van aantrekken. Ik zeg altijd maar; als je wel een reatie hebt die stuk loopt, heb je nog veel meer gedoe als je samen een kind hebt. Dat zie ik wle in mijn omgeving. en volgens mij word jij een super moeder!! @sesa, het is inderdaad best spannend zo allemaal, echt anders dan 'gewoon' KID (waar ik al wel 6 pogingen van heb gehad). Voordeel is dat ik intussen wel heel goed mijn lichama heb leren kennen. JIj bent aan het aftellen voor je rode duivels? Ik hoop zo voor je dat het nu gaat lukken.
Tnx Emi! Ik zit idd te wachten. @ Tamio, ik vroeg me af waar je bleef hihi. Nou vandaag 33 geworden....maar op mijn werk geloofde er nog mensen dat ik 25 was geworden
Gefeliciteerd Sesa! Wat fijn dat je jonger wordt geschat. Had ik vroeger ook, alleen vond ik het toen niet leuk en nu wel! Tamio, hoe is het met jou en de kleine meid?
Ik was vandaag vrij, omdat ik het weekend heb gewerkt. Morgen heb ik vrij genomen, omdat mijn moeder gisteren met spoed naar het ziekenhuis is gebracht. Dachten dat het haar hart was, maar kunnen niets vinden. Ze is inmiddels thuis, maar vindt het nog eng om alleen thuis te zijn. Ik ben donderdag pas weer op het werk en dan zal ik het mijn vaste collega's wel vertellen en de rest hoort/ziet het dan vanzelf wel! Ik probeer het los te laten...
Mijn iui1 is een feit! Gisteren de hele dag gehoopt dat mijn ei zou blijven zitten, wat ie ook netjes heeft gedaan, en dus ging ik vanmiddag met beginnende eipijn naar Amsterdam. Helaas kon de verpleegkundige eerst mijn baarmoeder niet in, maar de arts die zij er bij haalde, kreeg het gelukkig zo voor elkaar. 2,6 miljoen zwemmers! En nu maar hopen dat ze mijn ei weten te vinden in mijn lichaam!!! @sesa, nog van harte gefeliciteerd, heb je het nog een beetje gevierd? @mar sterkte met je moeder, en ik zou me inderdaad maar niet zo druk maken over je collegas. Wie weet vinden ze het juist hartstikke leuk voor je!
Allemaal heel erg bedankt dat jullie voor me duimen, dat geeft echt een heel fijn gevoel. Twee hele weken is toch altijd weer een enorme tijd. Gelukkig heb ik het de komende weken best druk, dus dan kruipt die klok wat sneller voorbij! @bamjolan hoe was je echo?
ff ego, ik ben ongi geworden vandaag. Volgende week ergens een uitgangsecho en hopelijk over 3 wk mijn eerste cryo TP
Jeeeee Sesa, wat fijn! Nu kan je eindelijk weer beginnen. Wat zal je blij zijn! Ik ga als het zo ver is weer volop duimen draaien hoor! X
Succes Sesa!! Emi, de echo was goed. Ondanks dat mijn 3 kids allemaal (te) klein waren voor de duur, verwacht ik dit keer een meisje dat voor de zwangerschapsduur aan de grote kant is (met 29+5 grootte van 32 weken) en de groeiecho heeft het bevestigd. Ze word, als ze zo doorgroeit, minimaal een 7 ponder (andere kids waren 5 en 6 pond haha).