(aanstaande) BAM-mers

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sibje, 14 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jeetje heftig zeg! Maar jullie hoeven het huis gelukkig niet uit?!

2. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Nee gelukkig niet, ik zit er een paar verdiepingen boven.
    Maar toch even schrikken, ga straks alle raampjes weer even een beetje open zetten, had ze dicht gedaan voor de stank.

3. emi12

emi12 Actief lid

11 apr 2012
    200
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend bamapeldoorn! En nu maar hopen dat drie keer scheepsrecht is! (gebruik jij trouwens ook pregnyl voor je ovulatie?)

4. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @sesa, hopelijk volgende week mooie groeiende follikels.

@bamapeldoorn, ook weer duimen voor jou. Spannend week hoor.

@bamjolan, jouw meisje is klaar voor de start, maar nog even wachten hoor. Nog minstens 4/5 weken moet ze blijven zitten. 36/37 weken zou vroeg genoeg zijn. En wat een ellende zeg van die brand. En schrikken!

@tamio, ja, die krampjes zijn erg naar. Inbakeren helpt wel, maar al die flutmedicijntjes niet. Nou ja, ze zal erdoorheen moeten,hoe naar ook. Hoe is het met jou en de kinders.

@emi, over 4 dagen al je nod? Spannend! Hopelijk heb je snel goed nieuws!

5. sesa

sesa Niet meer actief

@ Musicalfan, ik hoop het ook. Hoeft alleen een mooi bedje te zijn. Ik krijg mijn eerste cryo terugplaatsing.

6. emi12

emi12 Actief lid

11 apr 2012
    200
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier de eerste tekenen van het einde van poging 1... Nog ff wachten tot het echt doorzet en dan vol goede moed op naar de tweede IUI!

7. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh balen Emi.... Ik ga over 2 weken gewoon weer voor je duimen!

X

8. sesa

sesa Niet meer actief

@Emi, balen meid!!

@Mar, hoest met jou? Last van kwaaltjes? Ga je al een btje een bolling zien?

9. bamapeldoorn

bamapeldoorn Actief lid

3 jun 2012
    338
    0
    0
    emi balen hoor. en ik gebruik geen hormonen. ik doe het gewoon zo in mn eigen cyclus.

10. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    He Sesa,

Vandaag voel ik me behoorlijk naar: misselijk, diaree. Denk kou of een beginnend griepje? Verder gaat het goed. Een klein buikje (buiten degene die ik al had hihi) laat zich nu een beetje zien.
    Ik heb vandaag een afspraak gemaakt voor de geslachtsbepaling en ik kan 4 februari. Zo spannend!

Jij gaat morgen toch Sesa?

X

11. emi12

emi12 Actief lid

11 apr 2012
    200
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thnx meiden. Maar ik denk maar zo nieuwe ronde nieuwe kansen..

Goh mar, volgende maand al kijken of het een jongetje of meisje wordt, wat snel en wat spannend!!!

12. Tamio

Tamio Niet meer actief

Wat lijkt het toch weer snel te gaan Mar en Bamjolan.

De kleine kan sinds een paar weken staan dus daar heb ik mijn handen vol aan. Ze valt ook veel. Ze is nu snotverkouden maar is een vrolijk levendig kind. Om de oudste maak ik me al weer zorgen. Op school doen ze er van alles aan om haar op niveau te blijven uitdagen. Maar ze wil weer niet naar school, en trekt zich sociaal terug. Vroeger was het huilen als ze niet kon afspreken na school, nu zegt ze als ze uit school komt dat ze de hele dag aan mij en haar knuffel heeft gedacht en wil met niemand afspreken, alleen maar bij mij zijn. 'S morgens wil ze niet uit bed komen. Laatst lag ze op de bank en vroeg ze 'mama waarom leef ik eigenlijk?' Ik ga het nog maar weer eens met de juf bespreken en ik denk er ook aan om de schoolmaatschappelijkwerkster weer te bellen want ik maak me echt zorgen om haar.

13. sesa

sesa Niet meer actief

@Tamio, dat is niet goed meid! Ze lijkt me depressief. Daar moet je serieus mee omgaan hoor. Mijn zoontje heeft dat 4 jaar geleden ook gehad.

@Mar, spannend! Heb je stiekem een voorkeur?
    Ik ben idd vandaag voor FM geweest. MOrgenochtend pregnyl en zaterdag TP (als het de ontdooing overleeft)

14. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Tamio, wat heftig zeg! Ik hoop dat iemand haar kan helpen en ze zich snel weer beter voelt!

Sesa, wat spannend! Ik ga zoooo hard voor je duimen!

Ik heb geen voorkeur, maar wel een voorgevoel: meisje. Ik denk alleen aan meisjesnamen, kijk alleen naar meisjeskleertjes etc. Dus een jongetje zou echt wennen zijn haha! Maar heel cliché, als het maar gezond is!

X

15. bamapeldoorn

bamapeldoorn Actief lid

3 jun 2012
    338
    0
    0
    tamio snap dat je je zorgen maakt hopelijk kunnen ze jullie helpen.
    sesa ben voor je aan het duimen.
    @ego heb vandaag mn fm gehad toen zei de dokter als we nu pregnyl zetten dan kan de iui over een uur. dus heb nu iui 3 gehad. nu wachten tot 5 feb.

16. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ook voor jou ga ik weer duimen, Bamapeldoorn!

17. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Spannend weer bamapeldoorn!
    Succes!!

Tamio, heel goed om het in de gaten te houden!
    Lijkt me wel heel moeilijk!
    Sterkte!

Morgen heb ik weer een CTG en controle.
    Gister ook al gehad ivm weinig leven voelen (helemaal niet gister) maar madam is van hoofdligging (was ingedaald!) trug gedraaid naar stuit, heel fijn dus haha eigenwijs meisje!

18. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou je dametje laat je steeds wel even schrikken Bamjolan! En ook nog eens eigenwijs... Dat wordt me er eentje haha!

Succes morgen!

19. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Hahahaha nou inderdaad Mar!
    Nu al lekker eigenwijs, beloofd nog wat, als ze op haar zussen lijkt qua karakter hahahahaha

Ik ben me klaar aan t maken om richting ziekenhuis te gaan voor CTG en controle.
    Ben benieuwd, goed geslapen maar wel steken in buik en vagina dus hopelijk daalt haar kontje niet in!
    Of misschien weer gedraaid, bewegingen doen ook heel zeer momenteel!

Gisteravond alleen maar zitten janken, pest hormonen.
    Bij de andere kids geen last er van gehad maar nu pfff.
    Mijn moeder zou de kids opvangen, maarja haar hulp heeft dat liever niet dus ik schoot al helemaal in de stress wat ik nu weer ging regelen en was echt even in paniek.
    Gelukkig heb ik 2 adressen op de lijst nu, waar de kids heen kunnen als de bevalling begint.

Maar het voelt toch vervelend voor mij, je moeder MAG van een ANDER je niet helpen...wat is dat nou voor onzin?
    Gelukkig zal ik er altijd voor mn kids zijn, dat zal me nooit iemand verbieden tenzij ik t lichamelijk zelf niet zou trekken.
    Pfff voel me soms echt heel alleen, ondanks mijn keuze, heb ik het gevoel dat ik niet mag klagen.

20. sesa

sesa Niet meer actief

@ all, tnx voor weer die duimen ;).
    @Bamapeldoorn, ik duim voor jou ook meid!
    @Bamjolan, hoe is de CTG gegaan?

Deel Deze Pagina