@mar spannend hoor, veel succes morgen!!! @tamio ik ben een paar jaar geleden met een estivant vakantie meegeweest. Dat was toen en singles vakantie, maar op de zelfde plek hebben ze ook eenouder vakanties. En dat zag er prima uit. Ieder een eigen tent met tuinmeubels, koelkast en kooktoestel. En toch met een hele groep, waardoor de kids lekker kunnen spelen. Succes met je keuze!
Hey Mar hoe was het?? Om maar gelijk met de deur in huis te vallen...de groei van de kleine gaat niet goed nu. Ze lag boven gemiddeld bij vorige echo's maar vandaag lag ze gemiddeld. Geen probleem opzicht, maar het buikje is en opzichte van 2 weken geleden niet meer gegroeid. Ook de CTG liet weer geen pieken en dalen zien, ja na een tijd wel, dus moest alsnof een uitgebreide CTG laten maken en een doppler echo om te kijken naar de doorbloeding van de navelstreng. Als deze te snel zou zijn was dat niet goed maar gelukkig was deze wel in orde. Waar het vandaan komt weten ze dus niet. Voor nu ben ik overgenomen door het ziekenhuis en moet ik volgende week naar Voorburg.
@Bamjolan, wat naar voor je meid. Ben je erg ongerust? Hoe doe je dat met je ndere kids? Ik hoop dat er niks bijzonders zal zijn.
Oh bah Bamjolan! Wat een zorgen weer. Hopelijk is alles gewoon goed. En ik krijg een MEISJE! Alles is goed, dus ben helemaal opgelucht en gelukkig! Op een roze wolk!
Gefeliciteerd Mar! Geniet ervan!! Ja het is even eng allemaal, gelukkig zien ze het nu wel. Had al ergens een voorgevoel want ben blijven doorhameren op een groeiecho na de 30 week. De verloskundige die ik 2 week geleden had vond het wel zo fijn nogmaals te controleren, ook al liep ze toen ver voor. Maar helaas toch niet goed uiteindelijk... Hopelijk volgende week toch wel goed nieuws.
getsie bamjolan dat zijn geen fijne berichten hopelijk gaat alles weer snel zoals het hoort mar wat leuk een meisje @ego ik mag morgen testen, heb alleen vandaag zoiets vreemd gehad dat ik denk dat het weer niet raak is. had namelijk vandaag steken onderin mn buik aan de linkerkant maar vooral als ik ging zitten en net toen ik de afwas aan het doen was kreeg ik enorme steken aan de rechterkant. die kant is nu nog steeds aan het zeuren. dus ik weet het niet.
Bamjolan, hopelijk heeft ze volgende week gewoon een groeispurtje gemaakt. Wat spannend. Mar wat leuk een meisje!!!
@bamjolan, bah wat vervelend al die zorgen zo aan het eind. Goed dat je zelf aan de bel hebt getrokken! En nu maar hopen dat het straks allemaal weer oké is. Sterkte meid. @mar wat leuk een meisje. En fijn dat alles goed is. @bamapeldoorn spannend hoor. Ik hoop dat je voorgevoel niet juist is.. Ik duim voor je! Hier weer mijn pregnyl gezet, woensdag poging twee.
Dank je Emi. Toevallig heb ik een optie op een vakantie bij estivant. Morgen ochtend wil ik definitief gaan boeken. Ik zit alleen nog te twijfelen of we met de bus of met eigen auto zullen gaan. We gaan twee weken naar midden Frankrijk naar een landhuis waar allerlei activiteiten voor de kinderen worden georganiseerd. Aan de ene kant vind ik het wel een veilig idee om met de bus te gaan zodat ik er met evt problemen onderweg niet alleen voor sta. Aan de andere kant lijkt het me wel fijn om daar eigen vervoer te hebben. Het is namelijk wel afgelegen.
@bamjolan..mothers knows best! @tamio, leuk id zo'n vakantie. Ik zou met de bus gaan. Mocht er iets met jou zijn, ziek bv, ka je niet rijden. @emi, hoe is het gegaan? @bamapeldoorn......weer wachten tot zaterdag pff vervelend he
@bamapeldoorn, ik blijf nog even duimen meis! @sesa, bijna testen toch? Hoe voel je je? @mar, wat leuk een meisje! Gaat alles goed met je? @bamjolan, laatste loodjes nu. Hopelijk blijft alles goed gaan want op dit moment heb je wel veel zorgen zo. Knuf voor jou
Musicalfan, alles gaat goed met me! Zit echt op een roze wolk, hihi. Sinds deze week voel ik mij ook weer beter, fijn! Hoe is het met jullie tweetjes? X
@bamapeldoorn, ik mag zaterdag testen. Ik moet morgen ongesteld worden. Ik heb ook al kramp in mijn buik dus de rode feestdagen zijn in aantocht
@sesa wat een rotgevoel, dat je denkt dat het er aan komt, maar nog niet zeker weet. Sterkte meid en hopelijk heeft je gevoel het eens niet goed dit keer. @tamio, ik kan me voorstellen dat je het wel relaxed vind met de auto. Misschien gaat er nog iemand uit de groep met de auto, kunnen jullie samen rijden, handig voor als je pech zou krijgen. Bij estivant heb je een forum, daar kun je zulke dingen vast vragen.. Vandaag Iui, ging eigenlijk volgens het boekje. 2,5 uur van te voren kreeg ik ovulatiepijn en aan het begin van de avond trok het langzaam weer weg. Ze hadden 5.1 miljoen zwemmers voor mij klaarliggen. Daar kan het dus niet aan liggen. En nu maar weer geduld...