(aanstaande) BAM-mers

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sibje, 14 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bamjolan, ik had ook altijd de namen al klaar, maar intussen zijn de namen al door mensen om mijn heen gebruikt (en te dichtbij om mijn kind ook zo te noemen). Dat was dus mijn pech!

2. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Oh dat is dan wel heel erg vervelend zeg!

3. sesa

sesa Niet meer actief

@mar, het klinkt zeker niet als alien

4. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou dan zal mams zich er maar overheen moeten zetten als dit de naam wordt, haha!

5. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Haha ja vind ik wel, het is jouw keuze! :D

Mijn dochter was een beetje boos, ze vond de naam van haar toekomstige zusje zo mooi, dat ze hem wel wilde omruilen hihihih

6. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Haha die is ook leuk Bamjolan!

7. sesa

sesa Niet meer actief

Erg grappig bamjolan

8. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Hihi tuttebel :D
    Ben benieuwd als ze er is, hoe de kids op haar reageren.

9. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    jippie! bamjolan je bent 36 weken nu! Komt zo dichtbij nu. Haha geweldig van je dochter die opmerking.

@sesa, gaat alles goed?

@ mar, het is jouw kindje, jouw keuze qua naam. Kan me wel voorstellen dat je de mening van je ouders wilt, dat had ik ook, maar het blijft jouw beslissing

10. sesa

sesa Niet meer actief

@musicalfan, met mij gaat het niet lekker. Ik voel me sinds zaterdag niet meer zwanger. Gevoelige en opgeblazen boobs zijn weg. He geen obstipatie meer. Alles is verdwenen. Dat had ik bij de vorige mk ook (achteraf terugkijkend). Maar moet dus nog wachten tot een maart. Er gaat een vriendin mee. Wil niet slecht nieuws in mijn eentje krijgen.

11. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh Sesa! Ik had de eerst week ook obstipatie en daarna niet meer (tot 2 weken geleden). Boobs gingen pas weer pijn doen met 10 weken.

Ik wil niet zeggen dat alles goed is, maar iedere zwangerschap is anders. Je kunt deze niet vergelijken met de vorige die mis ging.

Hou nog wel hoop hoor! Nog geen reden om aan te nemen dat het niet goed is (behalve je angst).

Dikke knuffel meis!

12. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Lieve lieve Sesa, die onzekerheid is slopend en je let op ieder kwaaltje die komt en weer weggaat e.d. Idd kun je e.e.a niet altijd vergelijken. Het kan op dit termijn twee kanten op gaan. Meis, ik blijf voor je duimen. Goed dat je vriendin meegaat. Hopelijk krijg je alsnog goed nieuws. Hele dikke knuf en hou nog een beetje hoop hoor! Liefs

13. sesa

sesa Niet meer actief

tnx meiden, helaas heeft mijn onderbuikgevoel vaak gelijk. Nog 11 dagen op de verlengde wachtbank

14. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoezo verlengde?

15. sesa

sesa Niet meer actief

zo heet dat tt de eerste echo toch?

16. emi12

emi12 Actief lid

11 apr 2012
    200
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sesa, ik blijf heel erg hard duimen dat je onderbuikgevoel je deze keer voor de gek houdt... Wat een stress, nog 11 dagen wachten.. Kan het niet eerder?

Hier nog twee dagen wachten en tot nu toe nog geen bloed (terwijl ik dat meestal een paar dagen voor mijn ongie wel heb). Geduld geduld geduld... Heb gelukkig niet zo'n testdrang dit keer.

Mar ik vind elin een hele mooie naam!! Staat ook in mijn top 10 lijstje met mooie namen. Maar das wel een beetje op de zaken vooruit helaas...

17. bamapeldoorn

bamapeldoorn Actief lid

3 jun 2012
    338
    0
    0
    sesa ik hoop zo dat je geen gelijk hebt je verdient het zo enorm
    mar ik vindn E.lin een mooie naam hoor lijkt helemaal niet op alien en je moeder went er denk ik snel genoeg aan.

ik zelf ga het aankomende keer anders aan pakken. bij stellen zeggen ze altijd je moet er niet zo druk mee bezig zijn. en daarom ga ik het de volgende keer zo stil mogelijk houden (natuurlijk wel hier en mn ouders natuurlijk ook) en ik haal pas testen in huis wanneer ik eigenlijk mn nod al moet hebben. misschien dat dat wat rust geeft want afgelopen keer was niks zo lang moeten wachten en gewoon ongi worden

18. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Sesa, ik snap je onzekerheid, al is iedere zwangerschap anders.
    Je bent zo lang bezig geweest, en je hebt al eerder (een) negatieve ervaring(en) gehad...dat is logisch dat je zo gaat denken.
    Maar ik ga heel hard duimen voor je!

Bamapeldoorn, ik denk dat je er sowieso wel mee bezig blijft, vooral de manier waarop wij zwanger raken zeg maar hihi

19. sesa

sesa Niet meer actief

Tnx voor jullie duimen en lieve woorden. Ik snap jullie ook. Ik heb nu in gedachte al afscheid genomen om het toch minder zwaar te hebben over 10 dagen.
    @Emi mijn duimen draaien voor jou ook weer.
    @bamapeldoorn, de mensen die zeggen dat je er niet zo meebezig moet zijn, zijn mensen die WEL snel zwanger worden....ik heb een hekel aan hun.

20. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sesa, kan je idd niet al wat eerder een echo krijgen? Kan al vanaf 7 weken toch? Misschien niet via VK, maar via echobureau.
    Ik vind het zo verdrietig dat je nu zo in onzekerheid leeft...

Deel Deze Pagina