(aanstaande) BAM-mers

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sibje, 14 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @mirr, wat fijn dat fee zo goed is gegroeid en wat voor loopt. Kan me voorstellen dat je supertrots bent.
    En wat bijzonder je eerste moederdag!

@tamio, meis, alsnog van harte met je dochter. Hopelijk ben je nu lekker aan het genieten van je meiden. Hoe vind je oudste dochter het dat ze grote zus is?

@bamjolan, spannend weer meis, nog een paar dagen. Ik duim voor je. En ook weer lekker verwend door je kids. En wbt je vraag in andere topic tijdje terug. Idd, nu pas weer zwanger (2 x mk), hopelijk gaat het deze keer goed. Was nu 2 jaar bezig en zat net voor de start van IVF traject, dus dit is wel echt een wonder!

@sesa, jij weer op de wachtbank. Ik duim voor je meis!

@mar, hoop dat de duiveltjes weg blijven meis! Ik blijf nog even duimen.

2. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Hier nog steeds heel erg beroerd. Spuug veel en hou weinig binnen. Drinken is heel erg lastig. Zit nog niet op een roze wolk, maar ga ervan uit dat dit nog wel gaat komen. Heb medicijnen maar die helpen niet heel erg, en meer mag ik niet gebruiken van de gynaecoloog. Overigens ook iets homeopatisch erbij, maar wil liefst zo min mogelijk gebruiken.

Vanmorgen echo gehad en die was super!! Beebje, met sterk kloppend hartje. Tranen van blijdschap stroomden over mijn wangen. Eindelijk na 2 mk een goede echo. Nu maar hopen dat het goed blijft groeien.
    Het geeft wel heel wat rust. En als ik nu spuug, dan weet ik zeker waar ik het voor doe. Die onzekerheid of het wel goed zit en of er een hartje is, die is nu weg.

Mijn vader heeft er ook nog een klein filmpje van gemaakt. Zo bijzonder.
    Meiden, doordat ik me zo beroerd voel zit ik weinig achter de compie. Maar ik vergeet jullie niet. Hoop dat ik me snel beter voel zodat ik hier straks weer wat vaker te vinden ben.
    4 juni krijg ik een nieuwe echo. Dus duurt nog even.

Ik denk aan jullie. Knuf voor allemaal

3. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat superfijn Musicalfan, zo'n goede echo!

4. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Musicalfan... Hou vol meissie... Eén dag tegelijk...! En gewoon lekker blijven kloppen lief hartje!

5. sibje

sibje Actief lid

12 mrt 2012
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mar, mm balen, toch nog ff hoop houden hoor.

@musicalfan gefeliciteerd! Na het ien van zo'n hartje neem je die misselijkheid maar even voor lief, toch? Beetje lief zijn voor jezelf hè.

@de rest wat leuk die zelfgemaakte cadeautjes. Kreeg van mijn Ventje een saunabon.... Had oma geregeld, die vind dat ik toe ben aan een dagje weg, dus hij is inc oppas...
    Vandaag begonnen met werken. De komende weken maandagochend en dinsdagmiddagen tot de zomervakantie, daarna meer. Ventje was bij opa en volgens mij hebben ze het reuze naar hun zin gehad samen. Viel me 100% mee zo'n eerste dag. (vind het eigenlijk wel lekker om weer eens iets anders te doen dan voeden, spelletje, zingen, verschonen, boekje voorlezen, op bed leggen, bv wassen, strijken, weer voeden etc...)

6. sesa

sesa Niet meer actief

@ Musicalfan, ik zit idd weer op de bank. Nog 10 dagen gelukkig. Vervelend zat je je zo beroerd voelt. Het is voor een goed doel meid.

7. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    ... Meteen 's morgens effe checken maar nog geen nieuws van Mar..... Ben benieuwd!

8. sesa

sesa Niet meer actief

jij bent er ook vroeg bij miiirrr

9. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goede morgen dames,

Vandaag mijn NOD. Vanochtend getest en negatief. Nog niet ongesteld (begint bij mij meestal als ik opsta), maar het rommelt wel. Spannende dag dus!

X

10. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh haha Mmiiiir zie nu pas dat jij al gereageerd had! Lief dat je zo vroeg al aan mij denkt haha.
    Het blijft dus nog even spannend!

11. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Tja Sesa: mijn pluizemeisje wordt altijd om 6 uur wakker. Ze gaat dan eerst een half uurtje mama wakker kletsen en kwetteren, dan nog even gezellig samen in het grote bed, en tijdens het ontbijt doe ik altijd even een rondje zp...

Mar: ik duim, hoor! Maar pfff, jammer van die negatieve test... Hopen op een late innesteling dan maar...!

12. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Helaas, het is begonnen.... Nog niet heel erg, maar dat komt in de loop vd dag wel. Baal ontzettend en zie er echt tegenop om weer naar de kliniek te gaan. Maar morgen gat het vast weer beter en ga ik er weer voor!

13. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Ach wat jammer toch...
    Daar mag je best van balen hoor Mar!

Gedoe met die kliniek en zo... :(

14. sesa

sesa Niet meer actief

@Mar, vervelend meis!!! Dikke knuffel

@mirr, ik snap het hoor. Ik ben er ook altijd om 6 uur uit.

15. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @mar, meis, ik hoopte zo anders voor je. Dikke knuffel hoor meis! En je mag best even heel verdrietig zijn. Straks vol goede moed weer verder!

16. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @sibje, thanks meis! Idd, spugen neem ik nu wat meer voor lief, maar zo ziek voelen blijft naar! Kijk steeds naar foto/filmpje. Dat maakt een hoop goed.
    Wat heerlijk dat je zo'n bon hebt gekregen incl oppas. En wat fijn dat de kleine het zo naar zijn zin heeft gehad bij opa!
    Kan me voorstellen dat je het wel lekker vind om ook even wat anders om handen te hebben.

17. sesa

sesa Niet meer actief

@Musicalfan, het is toch zo bijzonder dat je vlak voor het IVF-traject zwanger bent geworden.

18. Anemoontje

20 sep 2011
    88
    0
    0
    Noord-Holland
    @Mar; Heh, balen meis.. Ik had zoooo gehoop voor je dat het raak was.. Ik hoop dat je snel weer de kracht vind om de draad weer op te pakken en positief naar de volgende poging kan!!

@Musicalfan; Hoe herkenbaar!! Ik wil je niet bang maken, maar bij mij begon het bij ruim 6 weken, heb 4 weken onafgebroken op de bank/bed gelegen met een emmer naast me en ik heb nog steeds regelmatig slechte dagen.. Heb je Emesafene of Primperan? Ik gebruik nog steeds Primperan zetpillen.. En bedoel je met dat homeopatische spul Okugest? Daarvan heb ik 1 verpakking opgebruikt, maar daar merkte ik niets van.. Ik hoop dat jij daar meer baat bij hebt!

@Sesa en Mmiiir; 6 uur? Is dat ook mijn voorland? ;)

19. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Mar ik kan je ook de hand schudden.... hier ook ongie geworden vandaag.
    balen!

Zo ik ga zo nog even trauma nl kijken en daarna mn bed in.
    Lekker vrij nu tot volgende week :D

20. Anemoontje

20 sep 2011
    88
    0
    0
    Noord-Holland
    @Bamjolan; Balen ook meis.. Jij ook alle sterkte van de wereld toegewenst nu natuurlijk! Wel lekker dat je nu effe vrij bent, kun je lekker jezelf zijn! Knuffel..

Deel Deze Pagina