(aanstaande) BAM-mers

Discussion in 'Algemene clubs' started by sibje, Apr 14, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Do76

Do76 Lid

Oct 31, 2012
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    @one of kind ik ben in het UZG. Gent dus. Gaat tot nu toe prima. Morgen eerst bloedprikken en dan de eerste IUI. Best spannend. Fijn dat het nu eindelijk gaat beginnen en dat het in het weekend valt. Mijn agenda van maandag en dinsdag had ik heel moeilijk leeg kunnen maken. Ook al gaat dit voor!!
    Mijn eerste bezoek was al in september, duurt dus iets langer dan ik voor ogen had.

2. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

Aug 1, 2010
    1,673
    0
    0
    Zuid-Holland
    He ladies,

Hoe gaat het met iedereen? Hier een beetje ziekjes. Denk combi van vermoeidheid door slechte slapen en een fikse verkoudheid (keelpijn, hoofdpijn, hoesten). Vandaag thuisgebleven en morgen ook nog, dan hoef ik zaterdag pas weer te werken, dus hopelijk ben ik dan weer beter.

Gisteren ben ik met een vriendinnetje naar de 9 maandenbeurs geweest. Was erg leuk en gelukkig niet te druk (was ik een beetje bang voor). Nog 1,5 week tot de 20 weken echo en dat vind ik best spannend!

Fijne avond!

X

3. sesa

sesa Niet meer actief

Beterschap Mar.

@Do, hoe ging de IUI?

4. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

Aug 1, 2010
    1,673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoe is het met jou Sesa? Wanneer heb je de echo? Nog last behad van bloedverlies?

5. bamapeldoorn

bamapeldoorn Actief lid

Jun 3, 2012
    338
    0
    0
    hier alles goed morgen weer een fm en dan ook maar eens vragen hou het nou zit met de agelopen keer

6. sesa

sesa Niet meer actief

@bamapeldoorn , ik duim voor een mooie follikel!
    @mar, soms wel soms niet. Vrijdag echo....dan kan ik eindelijk verder

7. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    Duim heel hard voor je Sesa!

Mar beterschap!

Hier ook keelpijn etc en beginnende verkoudheid.
    Verder alles goed wel last van krampen en harde buiken zo nu en dan.
    Vrijdag groeiecho in het ziekenhuis.

8. emi12

emi12 Actief lid

Apr 11, 2012
    200
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sesa ik ben enorm voor je aan het duimen. En je hebt helemaal gelijk, dan kun je in ieder geval verder, maar wie weet...

Mar en bamjolan sterkte, hopen dat de verkoudheid snel over is.

Bamapeldoorn, veel succes vandaag bij de fm, en nu maar hopen dat dit hem gaat worden!

Hier alles rustig. Moe, wat grotere borsten en af en toe een krampje. En dus nog 2 weken wachten voor mijn eerste echo (11 maart).

9. sesa

sesa Niet meer actief

Wachten duurt lang he emi

10. emi12

emi12 Actief lid

Apr 11, 2012
    200
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja Sesa, ik zou nu zo graag even in mijn buik willen kijken. Maar ja ik weet dat ik nu toch nog geen hartje kan zien en dan ga je je toch alleen maar extra zorgen maken. Maar dat gevoel deel je ongetwijfeld. Nog 3 nachtjes slapen voor jou...

11. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

Aug 1, 2010
    1,673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Emi en Sesa, ik vond de tijd tot die eerste echo ook een eeuwigheid duren! Al die tijd wachten in onzekerheid... Sesa, jij gelukkig nog maar 3 dagen en dan heb je eindelijk duidelijkheid. Ik hoop zo dat je gevoel het mis heeft!

Emi, jij nog wat langer wachten. Veel afleiding en leuke dingen doen de komende 2 weken!

12. bamapeldoorn

bamapeldoorn Actief lid

Jun 3, 2012
    338
    0
    0
    ik mag donderdag weer terug komen voor fm er zaten er wel een paar maar waren nog te klein hopelijk zijn ze donderdag groot genoeg.

13. sesa

sesa Niet meer actief

@Bamapeldoorn, hoeveel waren het er?

@Mar, jij bijna de 20 wk echo...spannend!!!

14. bamapeldoorn

bamapeldoorn Actief lid

Jun 3, 2012
    338
    0
    0
    ik zag zelf een stuk of 3 zitten aan beide kanten. maar ik gebruik nog geen hormonen dus misschien was het ook wel andere blaasjes

15. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    De tijd tot de eerste echo duren idd heel lang!
    Dat vond ik zelf ook!
    Ik kreeg met ruim 4 weken ook buikpijn en kreeg toen een echo, was alleen de zwangerschapsring op te zien maar nog geen inhoud.
    Met 7 weken wel alleen te klein, maar alles bleek gelukkig gewoon goed! :D

16. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

Aug 1, 2010
    1,673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja zeker spannend die 20 weken echo!

Banapeldoorn, ook weer spannend voor jou donderdag!

17. Do76

Do76 Lid

Oct 31, 2012
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Sesa, bij mij is alles goed gegaan zondag. Ik ben benieuwd wat het gaat brengen! Op het werk is het erg druk, dus overdag denk ik er minder aan. Ik ben wel blij dat ik nu begonnen ben!

18. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

Mar 7, 2009
    2,279
    0
    0
    Meiden, ik denk aan jullie, maar ben erg moe. Dus kom later weer keertje reageren.

@emi, van harte gefeliciteerd meis!
    @sesa, dikke knuf meid. Ik duim voor je alsnog op goed nieuws.

19. emi12

emi12 Actief lid

Apr 11, 2012
    200
    0
    0
    NULL
    NULL
    @bamapeldoorn veel succes morgen bij de meting!

Hier zojuist mvm aan de deur gehad. Weer een knalpositieve test (de t nu donkerder dan de c), dus ik ga het langzaam maar een beetje vertrouwen. Mag trouwens nu al beginnen met verzamelen (5weken ipv 6).

20. sesa

sesa Niet meer actief

@Emi, fijn dat je meedoet voor MvM. Ik durf dat pas na een goede echo. Heb je al last van kwaaltjes?

@Bamapeldoorn, hoop dat het geen follikels zijn, 6 is teveel voor IUI.

@Musicalfan, waardoor ben je zo moe meid? Is het de kleine? Ik kan je duimen goed gebruiken....duim maar vanaf de bank(of bed), kan je gelijk rusten.

@Do,spannend hoor. Kan mijn eerste keer ook herinneren....was zoooo spannend.

@Bamjolan, de kleine mag komen bij jou. Voel je al wat gerommel?

Share This Page