Wat supernieuws Sesa! Ik ben zo blij voor je. Moeheid door verschillende factoren,maar komt wel goed. Meis ik blijf duimen voor je, maar heb vertouwen in je beebje hoor! knuf
Sesa, dringt het al een beetje tot je door dat het eindelijk gelukt is!? Musicalfan, hoop dat je je snel weer beter voelt... Hier weer een kleine mijlpaal: vandaag 20 weken zwanger! Voor mij gevoel heb ik steeds naar die 20 weken toegeleefd en nu is het aftellen tot aan de bevalling. Het gaat zo snel! Ik heb as donderdag de 20 weken echo, heel spannend weer! X
Het gaat idd allemaal heel snel! Weet nog dat ik hier vertelde dat ik zwanger was en nu ben ik over 13 dagen alweer uitgerekend haha
Heel goed sesa, piesen voor Pregnyl!! Haha. Verder alles goed? Geloof je het al een beetje of ben je toch nog heel voorzichtig? Ik kan me heel goed voorstellen wat een mijlpaal dat moet zijn mar, 20 weken. En tegelijk zal ik enorm blij zijn als ik een week verder ben. Maak me om de kleinste krampjes zorgen en als ze dan wegblijven ook weer... Maar dat is vast wel herkenbaar. Bamjolan, nog 13 dagen, dat zijn echt de laatste loodjes hè.. Ik kan me voorstellen dat je nu ook wel razend nieuwschierig bent naar je dochter..
@Bamjolan, idd kan ik het ook nog goed herinneren dat je het hier vertelde. @Mar, WOW 20 weken alweer. Weer een hindernis overwonen...op naar een mooie echo. @Emi, de dagen kruipen bij jou ook voorbij zeker. Ik geloof het nog niet echt. Gelukkig krijg ik bij de verloskundige eerst een echo, over een week. Dan zie ik het hopelijk beter als vrijdag en ga ik het misschien wel geloven.
Ik ben echt stiknieuwschierig hihi De laatste loodjes wegen het zwaarst, ik kan het nu ook echt wel merken allemaal, al heb ik het er zeker ook voor over
@emi , hoe voel je je? @mar, wanneer heb je de echo? Of heb je hem al gehad? @bamapeldoorn, hoe is het op de bank? @musicalfan, al iets minder moe?
ik mag morgen weer terug om te kijken of de clomid ook heeft gewerkt. ik hoop van wel anders is mn lichaam helemaal van slag en hopelijk kunnen ze als het wel goed is ook de iui doen want het is alweer de 3x deze maand dat ik die kant op moet.
Sesa, ik heb morgen de 20 weken echo. Spannend! Hoe voel jij je Sesa? Bamapeldoorn, ik hoop ook voor je dat het gewerkt heeft! Bamjolan, het wordt steeds spannender. Ben zo benieuwd wanneer ze gaat komen!
Ja Sesa, dan durf je het misschien pas echt te geloven! Al kwam et besef bij mij ook pas bij de 16 weken, geslachtsbepaling!
Hè sesa, we hebben op dezelfde dag een echo! Ikke dan de eerste... Ik hoop heel erg het hartje dan te mogen zien en duim voor je dat het bij jou helemaal goed zit! Nog 5 nachtjes slapen...