Hier alles goed, nog geen baby haha Verlos verwacht wel dat ik in t weekend zal bevallen en dat de afspraak voor de 21e niet door hoeft te gaan en anders word ik dan gestript, maar ze verwacht het niet. Ben benieuwd, van mij mag ze komen!
@Bamapeldoorn, hoe is het op de bank? @ Emi, hoe gaat het met jou? Wanneer ga jij voor het eerst naar de verloskundige?
Sesa, ik heb woensdag afspraak bij de huisarts en zie dan of ik rechtstreeks naar de verloskundigen ga of via de gyn. Had hier gisteren wat lichtbruinverlies, helemaal geen fijn gevoel, maar lijkt nu alweer bijna over te zijn. Het zal er wel bij horen denk ik. Maar ik zal blij zijn als ik een paar weken verder ben.
Jaaa en nog geen baby hahaha helaas!! Wel wat ongiekrampjes maar heb ik wel vaker. Zal denk ik misschien wel morgen of dnsdag worden...maar t komt wel steeds dichterbij nu
ik vind het wachtbankje heel stom. hou niet van wachten. maar ervaar deze iui al wel anders dan de vorige. had woensdagavond al direct een wat branderig gevoel en moet de hele tijd te plassen. (word wat als ik wel zwanger ben) ben van plan om niet gelijk volgende week woensdag te testen maar met pasen. en ben nu bezig om leuke manieren te bedenken om het te vertellen. tot nu toe zijn het cupcakejes met roze en blauwe muisjes. @bamjolan succes aankomende dagen en veel geluk alvast met de kleine
Bamapeldoorn, wachten is ook stom! Ik heb mijn vriendinnen het nieuws ook verteld met cakejes versier met muisjes, leuk!
Lieve bamjolan, Gefeliciteerd met je dochtertje. Hopelijk gaat alles goed met jullie en kunnen jullie lekker met en van elkaar genieten. Laat je lekker verzorgen door de kraamzorg en vooral geniet,geniet en nog een geniet. Dikke knuf van ons
Bedankt Musicalfan! Haha! Gistermiddag om 15.18 ben ik bevallen van mijn meisje T.hyrza Ik ben ingeleid maar de weeën begonnen al snel na het tabletje die ik kreeg. Mijn verhaal staat bij de maart moeders (en op de babysite)