Ligt eraan hoeveel lessen. Sommige cursussen bestaand uit 5 lessen, de andere uit 10 lessen. Ik denk dat ik die van 5 lessen ga doen ergens in mei. Oh en bamjolan, jij bent inmiddels natuurlijk expert in bevallen haha!
Haha! Ik ben voor nu zeker blij dat het achter de rug is hahahaha Is je vader ook bij de geboorte aanwezig? Hier deden ze nogal moeilijk toen mijn moeder haar wilde aangeven omdat ze niet bij de geboorte is geweest. Best stom, andere keren is t ook gelukt (okee bij de oudste 2 was ze wel in huis).
@bamjolan, wat een schatje!!! @mar, aangeven kan alleen iemand doen die bij de bevalling is geweest. Bij de vk was alles prima. Bloed geprikt...intake. over vorige bevalling gepraat. Zat er wel een uur. Haha. Over 6 weken heb ik weer een afspraak. Ik heb me gelijk ingeschreven voor een borstvoedings avond in juli ......en mag gewoon mijn zacht gekookte eitje eten dagelijks...kan geen kwaad. Ik voel me nu alleen belabberd. Niesen, keelpjjn, hoesten en dichte neus
Bamjolan, wat een moppie! Mijn vader is niet bij de bevalling, dus daar gaat mijn plan om hem dat te laten doen... 😢. Dan weet ik het nog niet. Fijn dat alles goed was Sesa. Ik heb ik april borstvoedingsbijeenkomst. Heb je je zoontje destijds ook borstvoeding gegeven?
Mar30 inprincipe kunnen ze het niet controleren. Mijn moeder was in het ziekenhuis geweest maar daar mocht het niet omdat ze zei dat ze er niet bij is geweest...niet handig van dr. De dag erna is ze naar het gemeentehuis geweest en kon t ook niet, hebben ze ook gebeld naar het ziekenhuis (stom!) maar uiteindelijk hebben ze het wel aangenomen. Ik had haar ok gewoon een briefje meegegeven met paspoort maar t is echt irritant...je zal er maar niemand bij hebben..... De bedoeling was eerst dat ik namelijk alleen zou bevallen...alleen bleef een vriendin er toch bij maar zij had geen tijd om aangifte te doen van de geboorte.
Inderdaad. Mijn moeder heeft mijn beide kinderen aangegeven maar is er beide keren niet bij geweest. Maar dat moet je er inderdaad niet bijvertellen . Zo' n lekker belangrijk detail ook, alsof de persoon in kwestie met eigen ogen moet hebben gezien dat het kind daadwerkelijk uit je gekomen is of zo?
Ik heb nog niet verzonnen wie ik bij de bevalling zou willen hebben. Weet ook nog niet precies wat ik prettig vind... Wel kun je bij ons een kind ook in het ziekenhuis aangeven, dus waarschijnlijk kan ik het gewoon zelf doen. Bamjolan wat en schatje, en wat een mooi wijs koppie. Sesa klinkt goed die intake bij de vk, ik mag over 2 weken. Ben benieuwd wat ze allemaal te vertellen hebben. Sterkte met de griep, hopelijk heb je er niet te veel last van
Wat een schatje bamjolan @ego ben vanochtend heel vroeg van het bankje afgevallen Had helemaal geen last van symtonen dat ik ongi moest worden Eerder zwanger symtonen ben nu dus ook best verdrietig en blij dat het mn vrije dag is. Maar morgen word het moeilijk en mn collega komt terug van dr zwangerschap verlof en ik werk in een supermarkt en er komen nogal wat babys en zwangeren in de winkel. Maar vanavond eerst een baco en dan weer op naar nr 5 dit x direct met clomid.
@bam: wat een droppie! Dat heb je weer goed in elkaar "geknutseld" @sesa, mooi dat het bij de vk goed ging! wat minder van je verkoudheid @apeldoorn: ik nam heel even je opmerking serieus over het van het bankje vallen (echt iets voor mij). Maar is niet leuk! ik weet precies hoe je je voelt! Sterkte met de volgende ronde. Clomid zou het veel makkelijker kunnen maken. Wat een gezeur dan om een aangifte te doen. Aan de andere kant begrijp ik het ook wel. Stel dat iemand de naam verkeerd opgeeft (zoals mijn oom toen heeft gedaan ), tja dan sta jij in het recht om boos te worden maar de persoon achter de balie kan er dan ook weinig aan doen... Hier dag 6 met keelpijn. Gelukkig worden mijn amandelen in juli geknipt, dan hoop ik er eindelijk helemaal vanaf te zijn. Ik heb een donor gevonden en daar ga ik volgende week mee rond de tafel zitten. Heeft iemand nog tips voor mij? Hebben jullie trouwens een donor gevonden die echt voldoet aan wat je wilt, of valt dat wel mee?
Bamapeldoorn, wat ontzettend balen meis! Ik heb echt hard voor je geduimd... Gelukkig is het je vrije dag en kan je 'gewoon' even verdrietig zijn. Iedere mislukte poging is gewoon ontzettend verdrietig. En al die baby's en zwangeren om je heen zijn zo confronterend! Helaas kan je daar niks aan veranderen... Geniet vanavond maar van je welverdiende baco! Sterkte meis! X Lovare, ik heb een donor via de kliniek, dus ik weet niets van hem (behalve dat hij mijn uiterlijke kenmerken, zoals haarkleur en kleur ogen zal hebben).
@bamapeldoorn, mijn duimen hebben dus niet geholpen. vervelend meis... @lovare, op internet zijn contracten te vinden...ff wat aanpassen en klaar
@ sesa bedankt ! @mar: ja een blind date is ook een optie . Welke kliniek ben jij geweest en wat was je daarvoor kwijt (is misschien een brutale vraag en als je hierop geen antwoord wilt geven begrijp ik dat ook).
Lovare, ik ben zelf niet zo moeilijk geweest met het zoeken van een donor. Veel dingen heb je niet in de hand. Wel vind ik het belangrijk om dingen te weten over zijn achtergrond zoals afwijkingen, ziekten, etc. Die komen gelukkig bij hem niet voor. Mijn dochter is overigens wel brildragend maar is niet erfelijk.
Wat balen Bamapeldoorn. Lovare, ai keelamandelen knippen, dat is vervelend! Lijkt me erg moeilijk zelf een donor zoeken. Ik heb er geen ervaring mee, ik heb mijn donor zoals de meesten hier via een kliniek. Mar, heb jij verder geen eisen aan je donor gesteld?
Lovare, ben bij KID Amsterdam in behandeling geweest. Prijs weet ik eigenlijk niet precies (behandeling werd grotendeels door verzekering vergoed, zelf het donorzaad!). Tamio, ik kon geen eisen stellen. Ze zoeken gewoon iemand die qua uiterlijke kenmerken op mij lijkt. Wat opleidingniveau betreft hebben ze aangegeven dat is gebleken dat mannen met een laag opleidingsniveau vaak afhaken, omdat toch om langdurige donatie gaat en daar blijken ze geen zin in te hebben.
Ik wil een antwoord gaan typen maar mijn dochter staat zowat m'n iPad te kapen en nu over mijn schouder mee te lezen . Ik kom er later op terug