@sesa, ik begin zodra ik er me goed bij voel. Ik wil eerst wat zekerheid van de donor en dan zie ik t wel hoe het loopt
Wat leuk Sesa, de kippen haha! Netwerk is idd heel belangrijk. Alleen wat ik wel jammer vind is dat daar ook weer geen zekerheid mee is. Vriendinnen van mij bieden t altijd aan als wat is, maar als je ze dan vraagt kunnen ze niet. Erg vervelend vind ik dat...maar snap ook wel dat ze een eigen gezin hebben.
@bamjolan, dat is idd waar. Gelukkig heb ik mijn ouders. Maar ze hebben wel gezegd dat ze me in noodsituaties helpen. Ze gaan me niet zveel helpen als bij mijn zoon. Toen had ik er niet voor gekozen om alleen te zijn. Nu wel en dat vinden ze toch anders.
Sesa je schiet mooi op al bijna 12 weken Wat lief van je ouders, snap de redenatie idd. Bamjolan wat een mooie meisje zeg!! Hier kreeg ik deze week te horen dat mijn reservatie van het donorzaad van dezelfde donor als mijn zoontje niet meer geld nu ik ga scheiden. Ik terug geantwoord of er dan nog genoeg voorraad was dat ik echt een vol brusje wil. Ja dat was er. Nu heb ik met mijn ouders gesproken en ze steunen me in mijn keuze om BAM te worden. 7 mei ga ik naar mijn fert art terug ( hoofd van de kliniek) en de situatie uitleggen en hopelijk kan hij me helpen. Collega vroeg me al, wat als hij zegt maar niet een aantal jaar reserveren, dan moet je bv binnen bepaalde tijd beginnen. EN ook daar waren mijn ouders heel positief in. Dan zullen we je steunen en willen je niet de kans ontnemen voor een brusje van S. Dus ik ben heel erg blij. Ben benieuwd wat hij de 7e mei zegt en wanneer en hoe alles gaat verlopen.
Sesa wat leuk, ik heb ook kippen, 3 stuks. Bij mij zitten ze niet op schoot, wel leggen ze eieren. Dus ik eet ook mijn eigen eitjes!
@Sesa, ik werk als docent muziek op scholen. Daarnaast werk ik in het weekend in een winkel. Mijn vangnet is mijn familie en vrienden. Mijn ouders en grootouders hebben het al aangeboden. Voor de rest weet ik zat mensen die in tijden van nood mij wel kunnen en willen helpen. Dit geeft natuurlijk nooit een 100% garantie. Gelukkig zitten er letterlijk voor mijn deur ook nog 3 kinderdagverblijven. Dus als ik zwanger raak meld ik me daar gelijk bij aan (ik weet hoe dat gaat met die wachtrijen). @one of kind, gelukkig dat er nog genoeg is voor een de volgende ronde. Ik hoop dat het dan snel raak is voor je! @Emi & sesa, lekker milieubewust met je eigen kippen. Mijn onderburen hebben ook kippen, maar ze hebben ook een haan. Die haan mankeert wat aan zijn stembanden en die maakt een partij rotgeluiden heel de dag door. Hier op het plein komt namelijk nooit echt de zon op, dus dat dier denkt heel de dag door dat er een opkomende zon is ofzo .
Vrolijk Pasen allemaal! One of Kind, spannend weer! Sesa en Emi, wat leuk je eigen kippen! Jullie eieren smaken vandaag vast een stuk lekkerder dan die van mij. Geniet ervan. Wat de steun van achterban betreft: zo moeilijk als mijn ouders mijn beslissing om bam te worden in het begin vonden, zo positief zijn ze nu! Ze hebben mij duidelijk laten weten dat ze altijd voor ons klaar zullen staan en dat geeft zo'n fijn gevoel! Zelfde geldt voor mijn zus en zwager. Vriendinnen zeggen het ook, maar daarvan moet ik het eerst zien en dan geloven. Klinkt misschien hard, maar ben iets te vaak teleurgesteld op de momenten dat ik ze nodig had. Geldt overigens niet voor allemaal hoor. Ben wel superblij om zo'n groep mensen te hebben die voor mij klaar staan en mij steunen! Fijne dagen dames! Ik heb vandaag 2 verjaardagen en morgen weer aan het werk. X
@mar, ja vrienden kunnen je leven erg spannend maken.. Het is altijd maar afwachten wat er gebeurt. @sesa, fijn de je migraine weer over is! En nu moettie echt wegblijven Hier een stille pasen. Mijn ouders zijn vannacht mijn medicijnen komen brengen omdat ze op waren en ik weer verschrikkelijk veel slijm ophoeste (als gevolg van mijn keelontsteking). Als ik die medicijnen niet neem stik ik er vaak bijna in... Net wakker geworden met hoofdpijn op een hele stille paasdag..
Sesa gelukkig!! Migraine doet zooooo'n pijn. EN meestal daarna dat overgeven bah. Lovare wat erg meid dat je zo ziek blijft Dikke knuffel! Mar30 wat lief van je ouders. Het is zeker fijn dat ze ons steunen. Mijn ouders hadden eerst zoiets als je op je eigen zit en 1 jaartje alleen met de kleine. Maar nu zien ze dat het echt serieus ook is voor me en dat de kans erin zit dat het sneller zal "moeten" Plaats genoeg zei mijn vader, wel lief