Bamjolan zeker was heel erg leuk. Lovare dank je wel meid Ja hij heeft grote groene ogen en hele lange wimpers
Leuk one of a kind. Hij lijkt wel ouder dan dat hij is . Mijn hoofdpijn is weer terug...nog geen migraine
@one of kind: je mannetje zal later geen problemen hebben met meisjes aantrekken als die die mooie ogen blijft houden . @Sesa, erg balen. Ik duim voor je dat het bij de hoofdpijn blijft Hier echt megaslecht PIEP geslapen. Heb echt heel de nacht wakker gelegen en maximaal 1 uurtje geslapen. Ben echt helemaal brak . Mijn complete gezicht doet megapijn, vooral mijn gehemelte. Achterin mijn mond en neus is alles rauw en pijnlijk van de ontsteking. En natuurlijk is er vandaag geen apotheek open! Straks naar Utrecht voor de Kleine Zeemeermin, ik hoop dat ik een beetje wakker kan blijven.
Zeemeermin was erg leuk, jammer dat ze de teksten van de liedjes aangepast hebben. Ik zag een oude bekende van mij op het podium staan, wat nog mooier was.
De musicalfan heeft nu nog meer verhoging en is nu nog zieker... Het schiet niet echt op... Toch zo maar even proberen te werken en ik zie wel hoe ver ik kom.
Hoe is het met de dames hier? Mijn keelontsteking is bijna voorbij. Bijna niet verkouden, alleen nog een beetje benauwd...
Vanmorgen mijn termijnecho gehad en beebje is precies 10 weken en 2 dagen en bewoog in beeld! Ik ben helemaal in de wolken. Sesa veel succes morgen!