(aanstaande) BAM-mers

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sibje, 14 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Mar het gaat hard! Richting 26 weken alweer!

Emi, T is goed aangekomen, 360gr in 1 week, heb gecombineerd gevoed.
    Dus dat is nu prima.
    Verstand zegt hou het zo, gevoel zegt borstvoeding.
    Heel vervelend vind ik dat, al is fles ook prima, mijn gevoel zegt anders en dat maakt het zo lastig.

Sesa dat is idd wel lastig voor je baas!

2. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sesa, inderdaad al positiekleding, al loop ik het liefst in een legging en strechrokje, dus die kan ik gewoon nog aan.

Bamjolan, fijn dat de kleine goed is aangekomen. Blijft een dubbel gevoel, kan ik mij goed voorstellen!

As maandag heb ik trouwens 3/4D echo. Ben benieuwd!

3. sesa

sesa Niet meer actief

Spannend mar. Ik hoef nu nog geen positiekleding maar pas ng maat 2 broeken. Ik ga geen grotere kopen dus toch maar ff bij de lidle kijken.

4. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gelijk heb je Sesa! En anders even een tussenstukje (elastiek)? Op bonprix.nl hebben ze ook betaalbare positiekleding. Heb net een positiespijkerbroek besteld voor 12,99 in uitverkoop!

5. sesa

sesa Niet meer actief

@mar, das geen geld idd.
    Bamapeldoorn, hoe is het meid?

6. Tamio

Tamio Niet meer actief

Oh Mar wat lijkt het bij een ander toch snel te gaan, alweer 25 weken!
    Sesa, gefeliciteerd met het afsluiten van het eerste trimester. Ik hoop dat menu echt durft te gaan genieten.

Hier: wij zijn echt een stelletje kneuzen bij elkaar, er is steeds wel iemand ziek bij ons. Nu de oudste weer. Ze heeft een urineweginfectie die waarschijnlijk naar haar nierbekken is opgestegen. Ze heeft gisteren met 39,9 graden koorts als een dood vogeltje op de bank gelegen. En als plast dan schreeuwt ze het uit terwijl ze echt keihard is. Daarom heb ik de blaasontsteking denk ik zo laat opgemerkt, ze geeft amper pijn aan.

7. bamapeldoorn

bamapeldoorn Actief lid

3 jun 2012
    338
    0
    0
    Hier alles goed zometeen een fm hopellijk slaat de.clomid.goed aan en hoef ik niet weer 5x op en neer.
    Tamio beterschap voor je dochter

8. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Wauw,weer veel bijgeschreven hier.

@sesa, wat fijn dat je nu het eerste trimester voorbij bent. Hopelijk ben je er nu meer ontspannen onder en kun je er dus ook echt van genieten. Heerlijk straks het vooruitzicht positiekleding kopen en aan kamertje beginnen e.d. Hoe vind je zoon het eigenlijk? Lief dat je aan me denkt overigens.

@bamapeldoorn suc6 voor zo. Ik hoop ook enorm voor je dat clomid heeft aangeslagen. Ik zal voor je duimen.

@emi, heel gaaf nu al het hartje hebben mogen horen. Ik hoorde dat met veel moeite pas bij 14 weken. Met de angelsound daarna meerdere keren. Een angelsound kan fijn zijn, maar kan ook heel onzeker maken als je hartje niet meteen kunt vinden. Ik heb overigens haar hartslag ook op mijn compie staan. Zo leuk. Geniet ervan meis. Je bent alweer bijna 12 weken.

One of a kind, wat een heerlijk mannetje heb je zeg. Supercute

@mar, jeetje alweer 25 weken. En lekker bezig dus zo te lezen. Wat fijn dat je al die spulletjes al hebt. Btw, ik ben ook een mp fan. Ben benieuwd'. wel foto plaatsen hoor als alles af is.

@bamjolan, wat een gedoe met die bv. Ik dacht altijd dat doe je wel ff. Nou nee dus. Met veel moeite heb ik nu meer rust door T af en toe flesvoeding erbij te geven (gemixt in fles met bv). Totaal krijgt ze dan nu 1 a 1,5 fles(gemixt) totaal aan flesvoeding. Rest blijft ze aan de borst drinken, maar dat gaat ook niet altijd geweldig. Ik snap heel sterk je gevoelens, je wil niet weten hoe lang ik aan het tobben ben geweest (nog steeds weleens) en hoeveel nachten ik er letterlijk wakker van ben geweest. En iedereen om me heen maar stap dan over op fv. Ik ben superblij dat ik heb doorgezet. Maar vond het ook loodzwaar. Ik heb maar 1 kindje, maar jij hebt er vier, waardoor je ook niet de tijd zal hebben om steeds te kolven e.d.
    Meis, ik denk dat de combi voor jou ook best goed kan zijn, zoals je het nu doet. Krijgt je kleintje toch van beiden binnen. Het moet niet zoveel stress op gaan leveren zoals het bij mij deed. Dat zou ik niemand aanraden. En wat heerlijk dat ze zo goed gegroeid is.

@tamio, jeetje wat naar dat jullie zo om en om elkaar afwisselen. En een blaasontsteking. Hopelijk voelt ze zich snel beter. En soms zijn dit soort signalen heel moeilijk, zeker als kinderen bikkels zijn. Dus verwijt jezelf maar niets.

Loveare (welkom, en ik ben dus musicalfan,haha). Hoe gaat het met jou?

9. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Hier alles goed. De kleine meid groeit hard (zal inmiddels wel 5 kilo nu zijn) en is zondag alweer 5 maanden oud. Maar ze is nog steeds een kleintje. Ze zit nog in maatje 56 en maatje 62 krijgt ze soms wel aan, maar is veels te groot. Ze is druk bezig met rollen en lacht erg veel. Je zou niet zeggen dat het een prematuurtje is, qua ontwikkeling. Zal zo wel ff een foto spammen, maar haal hem wel weer weg hier.

10. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Bij deze dan, mijn moppie:D

11. bamapeldoorn

bamapeldoorn Actief lid

3 jun 2012
    338
    0
    0
    Wat een schatje
    @ego mag maandag weer komen voor fm. Maar dokter r zei dat het 50%kans is dat er dan wel wat zit. En volgende cyclus aan 2 tabletjes clomid. Wel een beetje balen nu.

12. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sesa, jeeeee 13 weken! En nu wel gaan genieten he? Ben ook enieuwd hoe je zoontje het vindt!

Bamapeldoorn, ik snap dat je baalt meis. Hopelijk maandag een goede uitslag! Ik duim voor je!

Musicalfan, fijn dat je meisje het zo goed doet! Wat een moppie is het toch!

Tamio, beterschap met de ziekenboeg!

Tuurlijk show ik de babykamer als het af is! Kan niet wachten! Hopelijk komt de wieg deze maand nog. Ben zo benieuwd hoe het is geworden!!!!

13. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @bamapeldoorn, ik snap heel erg dat je baalt. Ik duim voor maandag goed nieuws. knuf

14. sesa

sesa Niet meer actief

@Mar,Musicalfan, ben 13 wk jee. Ik durf het nu ook tegen buitenstaanders te zeggen( lees kennissen).

@Bamapeldoorn, toch weer balen dat je weer terug moet. en nog geen garantie hebt. Hoe komt dat? Zeiden ze daar wat over?

@Tamio, vervelend dat ze elkaar met ziekte afwisselen. Nierbekkenontstekung is ook erg pijnlijk. Beterschap.

Mijn zoontje vind het ook erg leuk. Hij leeft ook erg mee. Zaterdag was hij mee naar de echo.
    Een kamertje hoef ik niet te behangen/verven. Dat is al klaar. Ik ben hier 2 jaar geleden komen wonen en was al bezig bij de kliniek. Ik heb hem gelijk in babykleuren geverfd.
    Vandaag heb ik het op mijn werk verteld. Iedereen reageerde pos. Ik heb het ook op het vaatlab verteld, daar werken ze met echoapparatuur. Ga daar over een paar weken ff een echo laten maken hihi.

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wauw Musicalfan wat een beauty zeg!!

16. Tamio

Tamio Niet meer actief

Wat een knap meisje Musicalfan.

17. Tamio

Tamio Niet meer actief

Ja hoor, nu heeft de jongste weer koorts.....:(

18. sesa

sesa Niet meer actief

Nee toch tamio

19. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @sesa, Dat wordt dus wat oproepkrachten voor de gipskamer als ik het zo hoor. ;)

@mar, altijd fijn die rokjes en leggings ;). Die rekken overal in mee, al heb je ook van die zwangerschaps leggings

@Tamio: gaat alles goed met de ziekenboeg daar? Wat naar van je oudste en je jongste?

@musicalfan: Hoooi :D hihi, ja was gewoon puur toeval. Omdat ik het al een tijd over een musical had waar ik heen ging ;). Maar hier is alles ok hoor, daar?
    Wat is je meisiej een droppie

Hier lekker gaan fietsen vandaag. Ik kreeg eerder vrij van de baas, als ik in ruil daarvoor een paar uurtjes morgen werk. Dus lekker op de markt geweest en grootste inkopen gedaan voor 5 euro (genoeg voor 3 weken voer voor mij). Straks snijden en invriezen.
    Van de week een long onderzoek gehad, en ik blijk dus al jaren met astma rond te lopen... Terwijl het altijd op hyperventilatie gegooid is (ze wilden het voorheen nooit testen). Dus nu een pufje voor als ik het benauwd heb, maar omdat ik het licht heb hoef ik geen dagelijkse medicatie. Dus ergens ben ik wel opgelucht :)

20. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh nee Tamio! Het houdt niet op he?

Lovare, gelukkig weet je nu eindelijk wat het is!

Hier weer aan het werk dit weekend. Vanmiddag zijn mijn ouders nog aan het klussen geweest in de babykamer, terwijl ik aan het werk was. Lief!!!

Deel Deze Pagina