@mar, ja daar bne ik ook blij mee. Wat lief dat je ouders dat hebben gedaan @Tamio, gelukkig van ze allebei . En dan hopen dat dit de laatste ronde is.
wat naar Sesa! Kan je niet doorverwezen worden naar een expert binnen het ziekenhuis? Iemand die echt ook weet wat je kan doen als je zwanger bent...
Je mag niks anders dan pcm helaas.....dus moet het uitzittend. Had al 1,5 week geen migraine gehad. Daar was ik erg blij mee. Maar het is dus toch terug gekomen. Huis is een grote bende. Kan nu niks doen
... En er is niks bekend over de oorzaak dat je het nu zo vaak hebt? Ja met zo'n aanval ben je te gevloerd om nog je vloer te doen...
Vervelend Sesa! Is het geen zwangerschaps migraine? Wij hbben gister Musicalfan en haar meisje ontmoet. Was erg leuk en gezellig! Leuk om te weten met wie je kletst hihihi
Vervelend zeg! Ja was inderdaad gezellig Mar! Haha! T is vandaag naar het CB geweest, en ze is weer goedgekeurd. Prima aangekomen en goed gegroeid! Heb genoeg borstvoeding, maar T is inmiddels méér voeding gewend dus nog veel vaker gaan aanleggen was het advies van de arts, op den duur zullen de flesjes vanzelf wegvallen.
Fijn dat het goed gaat bamjolan . Mijn moeder kwam vandaag positiekleding brengen . Ze had het bij de lidle gekocht.
@ sesa, lieve mams. Wie van jullie is er bekent met de temperatuurmethode? Mijn temperatuur blijft heel deze maand al gemiddeld 36.3 graden. Eigenlijk geen grote sprongen naar beneden of naar boven (op mijn 3 zieke dagen na met koorts)..
Lieve moeder sesa Fijn bamjolan dat het goed gaat Lovare ik heb er geen verstand van @ego net terug van fm en de 50% is goed uitgevallen mag woe pregnyl zetten en do iui nr 5.
Lovare, bij mij zag je ook geen grote verschillen, maar ongeveer zo'n 0,3 graden met mijn ovulatie. Lief van je moeder Sesa! Vandaag 3/4D echo gehad. Was zo leuk! Vind mijn meisje nu al zo mooi! Helemaal gelukkig!
Super Mar! Blijven mooie echo's! Wat lief Sesa van je moeder! Las idd dat ze bij de LIDL in de aanbieding waren. Ik draag nog wel positiebroeken, ik pas mn eigen broeken nog niet haha! Bamapeldoorn, succes meis!! LOvare, ik heb zelf niet getempt, ik gebruikte ovulatietesten.