@mar, leuk hoor. @bamapeldoorn, fijn meid dat je verder kan. Ik duim voor je! @lovare, ik heb er geen verstand van.
Lovare bij mij ging de temp een of twee dagen na een positieve ovulatietest met 0,4 omhoog, om een of twee dagen voor mijn menstruatie weer te zakken. Op een gegeven moment bent ik gestopt met tempen, omdat ik het idee had teveel met mijn lijf bezig te zijn, maar voor inzicht in je cyclus is het wel handig. Sesa wat ontzettend naar iedere keer die migraine, ik hoop dat je snel geen last meer hebt. Bamapeldoorn veel succes donderdag!!! Hier vandaag bloedprikken en vanmiddag naar Amsterdam voor een echo. Ik word langzaam ook wat minder moe en misselijk.
Fijn Sesa!!!! Ga vanavond naar voorlichtingsavond voor borstvoeding. Duurt 2,5 uur!!!! Hoop dat ik niet in slaap val....
Fijn dat de hoofdpijn weg is sesa. Deze echo was om voor AMC een doorgaande zwangerschap te kunnen noteren. Er is dus verder niets onderzocht of zo. Wel natuurlijk even mogen gluren en lengte meten. Kleintje is alweer 5 cm en prima op schema. Hij/zij zette zich op een gegeven moment zo hard af dat ie bijna het beeld uit jumpte. Super gaaf om te zien! Ik ben nu klaar in het AMC en mag gewoon verder bij de verloskunde in Deventer. Mar ik ben benieuwd wat je vond van de bv cursus...
Ik vond de BV voorlichting prima. Was erg verbaasd dat de mannen mee waren gekomen! Veel info, maar wel fijn omdat je wel het gevoel krijgt dat je voorbereid bent.
@all, thanks voor de leuke reacties op de foto @sesa, wat fijn dat de migraine nu over is. Hopelijk blijft dat voorlopig zo. Helaas kun je er idd niets aan doen. Hou je haaks meis! Let goed op jezelf. @mar, wat gaaf een 3d/4d echo. En wat fijn dat alles goed was. Ben benieuwd hoor! @loveare, temp stijgt iets voor je eisprong en blijft vaak hoog bij zwschap of daalt dus weer bij ongi. Ovutesten kunnen ook helpen. Maar ja, ik had posi ovutesten en soms geen eisprong gehad (bloeduitslagen). Dus ja, die testen zijn ook niet 100% betrouwbaar. Mijn temp daarentegen wel iets meer, want daar zag ik soms al dat er geen eisprong had plaatsgevonden. Temp steeg nauwelijks om vervolgens meteen weer te dalen. @bamapeldoorn, ik blijf duimen meis! @bamjolan, was idd gezellig en leuk om te zien wie er achter de persoon op zw pagina zit. Wat fijn dat de kleine meid goed groeit en de bv goed op gang is. Hier lijkt de bv ook weer iets beter te gaan.
@musicalfan, fijn dat het goed gaat met jullie! Ego: heb al kraamzorg moeten regelen en al bij een kdv ingeschrevn. Ik vind het zo vroeg om da alles al te regelen.
@mar: mooi dat je echo leuk was! Het wordt straks leuk om de foto's van de echo straks naast je meisje zelf te leggen om te kijken hoe goed ze dat al kunnen zien. Echt wonderbaarlijk vind ik dat altijd! @sesa, ja met dat aantal weken die dingen regelen is inderdaad wat raar... Bizar dat die wachtlijsten zo groot kunnen zijn... Het verschil in temperatuur deze maand was echt nihiel. Eigenlijk niks... Die 0.1 graad wisseling van 3 keertjes kan ook veroorzaakt zijn door de temperatuur in mijn kamer die invloed heeft op mijn lichaam.... De tandarts concludeerde vanmorgen een gaatje, dus daarvoor kan ik binnenkort weer terug... En de wind maakt een chaos van mijn balkon. Alles licht nu ergens anders.
Heel veel sterkte weer bamapeldoorn, ik duim voor je!!! Sesa, ik heb me ook al aangemeld voor kraamzorg, heel apart. Ga me volgende week oriënteren op de oppas mogelijkheden. Ik neem ook een paar maand extra ouderschapsverlof op, dus nog iets meer tijd. Maar het grote organiseren lijkt wel een beetje begonnen intussen. Mar fijn dat je echt wat aan die cursus hebt gehad, klinkt als een aanrader.
@emi, neem je ouderschaps verlof op of verlend bevallngsverlof. Je mag na je bevallingsverlof 4 weken verlengening aanvragen in de zorg. Weet niet f het bij jou ook geld. Ik ga dat wel proberen. Hopen dat mijn baas dat goedkeurd.
Ik duim weer hoor Bamapeldoorn! Gisteren het wiegje voor mijn meisje opgehaald. Hij is zoooo gaaf geworden! Ben er helemaal blij mee. Verder staat gangkast nu ook, dus kan ik de inbouwkast vd babykamer gaat uitruimen. Mijn vader en moeder gaan dinsdag 8 dgn op vakantie, dus het wordt nu even wachten voor we verder kunnen gaan met de babykamer. Ik ben nu tot aankomend weekend vrij, dus ik kan een beetje gaan rommelen en op/inruimen in huis. Lekker rustig aan doen! X