Heerlijk mar, een eigen plekje voor je meisje maken. Hier vandaag op kinderdagverblijf geweest. Helemaal enthousiast en wachtlijsten zijn ook niet zo lang. Tijd zat dus. Sesa, ik heb geen recht op verlenging. Dus ik neem ouderschapsverlof op. Omdat ze voor mij een tijdelijke vervanger aannemen is dat voor het bedrijf ook handiger. Zo blijft hij of zij gewoon een paar maandjes langer... Jij alweer bijna 15 weken, gaat hard hè!!! Voel je al wat?
@emi, nee ik voel nog niks. Dat kan ook haast niet het s nog zo klein. Ik wel al dagelijks harde buiken. Dat is wel vervelend. En kan mijn buik nu niet meer in houde n. En jij?
Hey Sesa, Het is inderdaad rustig hier. Ben deze week druk bezig met de babykamer. Schiet al aardig op. Als paps terug is van vakantie, hoeven we alleen nog te behangen en laminaat te leggen. Daarna kan de commode in elkaar worden gezet. Heerlijk lijkt het mij als alles klaar is! Ben die rommel in huis meer dan zat. Gisteren wilden mijn neefje en nichtje (die met stickers aan het spelen waren) hun nichtje versieren. Dus mijn buik zat helemaal vol met stickers, zooo schattig! Hoe voel jij je Sesa? X
Hier ook alles rustig ben het aardig zat op het wachtbankje maar moet nog tot volgende week zaterdag blijven zitten. Probeer er ook zo weinig mogelijk aan te denken.
@apeldoorn: Spannend hoor! Had je ook al meegekregen van die supergoedkope zwangerschapstesten bij de Action? Ze schijnen het goed te doen, alleen niet heel ver voor je NOD, en ze blijven ook redelijk licht van kleur in het begin. @Mar: leuk, het einde is in zicht . Welke kleuren heb je eigenlijk voor in je babykamer. Spijtig genoeg ben ik zonder enige duidelijkheid al meer dan een week overtijd (moest vorige week woensdag ongesteld worden)... 2 dagen geleden in de middag een test gedaan maar die bleef wit. Ik probeer t morgenochtend nog een keertje, en als die ook negatief is (of ik wordt vannacht ongesteld) dan wacht ik nog een weekje met testen. Bij mijn vorige zwangerschap testte ik ook pas 2 weken later positief...
@mar, kan j een foto posten als hij klaar is? Ben nieuwsgierig. Met mij alles goed op de migraine na. Ik merk wel dat hele dagen werken nu al te veel is. Ga dat binnenkort ff met de bedrijfsarts bespreken. @bamapeldoorn, de wachtbank duurt ook zooo vreselijk lang. Nog ff volhouden med. @lovare, ik snap je nu ff niet meer. Je had toch nog geen donor? Je was toch og in onderhandeling?
Hebben we iets gemist Lovare? Ik kan me niet herinneren dat je al begonnen was? Wat vervelend toch die Migraine Sesa. Kan zo'n domper zetten op het genieten van je zwangerschap. Ik had dat helaas met die pijnlijke spataderen. Hier is de laatste weken veel gebeurd. Mijn dochter heeft het nog steeds niet naar haar zin op school en begon echt tekens van depressie te vertonen. Ik ben met haar naar een kinderpsych gegaan en heb haar iq laten testen. Ze blijkt inderdaad hoogbegaafd te zijn. Ik heb haar aangemeld op een school voor hoogbegaafde kinderen. Daar is ze aangenomen. Na de zomervakantie mag ze vervroegd beginnen (ze slaat groep 2 over) Maar dan zal ik straks een half uur enkele reis moeten reizen om haar naar school te brengen (halen en brengen dus 2 uur!). Op zich nog niet zo'n groot probleem alleen als de jongste straks ook naar school gaat wel. Na de meivakantie ga ik met dochter kijken en ik denk dat ze het heel leuk gaat vinden. Ze geeft nu al aan dat ze naar een andere school wil en dat vind ik ook wel heel veel zeggen. Ook al vind ze het niet leuk, om echt je vertrouwde omgeving en vriendinnetjes te willen verlaten is toch heel wat. Dus ik denk dat we er uiteindelijk toch voor gaan en de toekomstige beren op de weg maar zien op te lossen.
Sesa, tuurlijk laat ik een fotootje zien als het klaar is! Balen dat je nogsteeds last hebt van migraine. Dan is een hele dag werken wel heel zwaar ja. Ben benieuwd waar de bedrijfsarts mee komt. Lovare, ik heb ook iets gemist geloof ik? Bamapeldoorn, superfrustrerend die wachtbank... Nog even volhouden meis! Tamio, balen dat je dochter het nog steeds niet naar haar zin heeft. Dacht juist dat het wat beter met haar ging. Hopelijk heeft ze het straks wel naar haar zin op de nieuwe school!
ja leuk wiegje en tamio succes met het nemen van deze lastige beslissing. maar ja als je dochter het echt niet naar dr zin heeft en daar depri van wordt. balen van die migraine sesa sterkte daar mee
@tamio, vervelend dat ze het niet naar haar zin heeft. Wel verstandig om naar een andere school te gaan ook al is het ver rijden. @mar, wat een leuke wieg!!!!
Wat een ontzettend leuke wieg mar! Heerlijk idee om die al naast je bed te hebben. Tamio, lastige beslissing, maar ik kan me goed voorstellen dat je dochter op die andere school veel happier is. Sesa, bij mij is ook al een niet meer in te houden buik zichtbaar. Alleen merken de meeste mensen dat nog niet omdat ik van mezelf nog plat was. Vandaag door mijn kledingkast gegaan, meer dan de helft zit nu in dozen voor misschien weer na de bevalling, want dat paste allemaal niet meer...
Hey meiden, idd loveare, hebben we iets gemist? We worden nu wel heel nieuwsgierig? @bamapeldoorn, die wachtbank is zo naar altijd. Maar mijn duimen blijven steeds voor je draaien hoor! @sesa, wat rot dat je steeds zoveel last hebt van migraine. Hopelijk krijg je wat begrip van de bedrijfsarts en kunnen jullie een oplossing vinden. Knuf meis! @mar, ik vind de wieg echt supermooi! Kan me voorstellen dat je er trots op bent. Is ook een schommelwieg toch? Thyrza slaapt daar ook in. Enne, ben ook wel benieuwd naar jullie buikfoto's. @tamio, wat rot dat je meisje er zelfs bijna depri van werd. Hopelijk krijgt ze straks een nieuwe mooie start op de nieuwe school. Als ze daar een blij meisje van wordt vergeet je vast de reistijden. Hou je haaks.
Ik zit er alleen steeds maar over na te denken hoe ik straks twee kinderen op twee verschillende scholen allebei om half negen daar krijg. Mijn dochter zei op geven moment zelfs dat ze het niet zo leuk vind om te leven. . Dat was nog voor haar 5e verjaardag! Aan de andere kant denk ik ook dat we haar huidige school ook nog niet zo veel kans hebben gegeven. Ze vind de kleuterklas verschrikkelijk, maar ze mag groep 2 overslaan en zal dus na de vakantie naar groep 3 gaan. Daar is het weer heel anders, meer structuur, minder keuzemogelijkheden. Maar dan zal ze wel voor alles een eigen leerlijn moeten hebben. Ze gaan daar beginnen met leren lezen, terwijl dochter al zover is dat ze boeken buiten het Avi systeem kan lezen. Ook rekenen is ze veel verder mee dan begin groep 3. Dus eigenlijk heb ik daar niet zo veel vertrouwen in.
Musicalfan, is idd een schommelwieg. Zo leuk! En ze kan er nog best lang in liggen, want hij is redelijk groot.
Ja, kheb sinds kort een donor. Maar had deze maand (met condoom) ook gevreeen met een ex... Misschien niet de beste handeling. Uiteindelijk bleek mijn eisprong ruim 3 weken later te zijn dan normaail. Als het goed is wordt ik aankomend weekend ongesteld.