Bamapeldoorn, ik blijf aan je denken hoor! @bamjolan, alles goed bij jullie? @sesa en mar, wat gaat het snel zeg! @loveare, idd, mogen ze niet zomaar gegevens geven. @emi, hoe gaat het met jou? Hier alles goed, kleine meid volgende week alweer een half jaar oud. Gaat veels te snel. maatjes 56 worden nu te klein dus we stappen nu zo'n beetje over naar 62. In sommige kleding zwemt ze nog helemaal. Verder lekker genieten nu van het mooie weer.
Hier alles goed T. doet het ook prima, alleen sinds vorige week heel huilerig maar zal wel goed zijn haha Oudste is ziek geweest afgelopen dagen, s nachts met haar op de HAP gezeten op verdenking van hersenvliesontsteking maar gelukkig was het loos alarm, er was wel overlegd met de kinderarts overigens!
@sesa, idd balen dat jij daar de dupe van moet zijn. @tamio, nog gefeliciteerd met je kleine moppie! gaat snel allemaal zeg! @bamjolan, dat was dan wel erg schrikken zeg. Hopelijk knapt iedereen snel op. En hoop dat huilen minder wordt. Krampjes?? Gaat het nog steeds goed met de bv?
Even om te corrigeren, ze hebben me geen gegevens gegeven, die had ik al. Ik had gevraagd hoe hun formulieren er uit zien om de echtheid ervan te bepalen @bamj: dat was even schrikken, maar gelukkig is dat t niet
@musicalfan een half jaar alweer, dat gaat inderdaad super hard! Voor je het weet kruipt ze de kamer rond... @bamjolan, schrikken zeg, fijn dat het toch mee lijkt te vallen. Nu maar hopen dat de kleine weer snel in haar hum is. Hier gaat alles prima. Ging me de laatste dagen wat zorgen maken omdat ik niet zo veel klachten meer heb, en ook nog niets voel.. Maar gisteren bij de vk was alles in orde. Hartje gehoord, bm groot genoeg en al mijn bloedwaardes oké. Gisterenmiddag voor het eerst zwangerschapsyoga. Echt superleuk, en het wordt nu toch wel heel echt zo... @sesa jee wat jammer dat ze het niet goed hebben gekeurd. Maar volgens mij heb jij ook best een zware baan. Houdt er dan rekening mee dat als je na 10 weken nog niet 100 % fit bent, je dit bij de arbo moet melden voor je weer aan het werk gaat. Dan kun je namelijk nog (gedeeltelijk) via de zwangerschapsregeling ziek worden gemeld. Als je al bent begonnen met werken kan dat nl niet meer.
@emi, tnx voor de tip. Fijn dat alles goed met je gaat. @bamjolan, schikken zeg!!gelukkig is het geen hersenvliesontsteking. Wat was het wel? @msicalfan, jeetje nu pas naar 62, wat een mini haha.
@emi, wat fijn dat alles goed zit. Dan is het wel heerlijk dat je geen symptomen hebt , kan je er extra van genieten.
Musicalfan wat gaat het snel!!!! Bamjolan, dag was vast schrikken zeg! Gisteren 2e laag behang erover en rest vh laminaat ligt. Behang blijft nu gelukkig goed zitten! Morgen plinten halen en komen de geplastificeerde deuren terug. Dus dan alleen nog de commode in elkaar zetten! Fijn, fijn, fijn!
Sesa wat ga je snel zeg net als Emi en Mar30! Musicalfan jeetje alweer een half jaar, gaat idd veel te snel! Gisteren gesprek gehad met mijn fert arts waar ik altijd in behandeling was. Hij zag het heel positief in! Heb verteld hoe alles is gegaan en hij had respect ervoor dat ik de poging in feb 2012 heb afgelast omdat ik en ex gingen scheiden toen. Dat ik eerlijk was geweest. Ik mag de 31e naar de psychologe , hoef gelukkig niet te wachten op een uitnodiging. Ik wil aan het zogenaamde egg sharing doen. Dus bij mijn icsi ( als ik mag beginnen van de psychologe) word de helft van eicellen voor mij gebruikt met donorzaad en de andere helft gedoneert aan mensen die een eiceldonor nodig hebben. Dus 31e mei word heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel spannend en dan weet ik of ik kan maak op een vol brusje van mijn ventje.
Sesa, haar amandelen waren opgezet en rood, en haar hoofd deed heel erg zeer, sinds we zijn gaan sprayen gaat het goed, voor en bijholte denk ik. Ze klaagte s nachts over pijn in haar hoofd, nek en rug. Ze kreeg haar kin niet op de borst en ook draaien deed zeer. Steeds als ze ging liggen begon de ellende en om 04.00 was ik er klaar mee dat ik de HAP heb gebeld. Om 05.00 waren we daar uiteindelijk, mn moeder moest eerst hierheen komen voor de andere kids, maar had ze net zo goed allemaal uit bed gehaald hoor! En in t ergste geval had ik gewoon 112 gebeld. Maar gelukkig was dat allemaal niet nodig! Ze is trouwens al aan het opknappen, want ze heeft dr buien ook alweer hahaha
Gelukkig bamjolan!! @one f a kind, ik vind het niet hard gaan hoor Ik was bij geertgen ook begonnen met deal-ivf. Bij mij was het afgebroken ivm overstimulatie( 40 follikels). Ze hadden me een te hoge dosering gonal-f gegeven 275 ie terwijl ik toen 54 kg woog.
@sesa, mijn "mini" komt wel van maatje 44, dus ze is al 4 maten gegroeid,haha! Ben benieuwd hoeveel ze nu weegt. Volg week naar cb. Ik gok op zo'n 5,5 kilo nu. Kun je nagaan dat er baby's worden geboren met 5 kilo. En, idd, het gaat je vast niet snel genoeg die zwschap. Ik had dat ook heel erg. Maar vanaf week 20 begon ik goed te groeien en wist ik dat het een meisje werd. Het werd dan allemaal steeds echter. Ook als je bezig gaat met het kamertje. @bamjolan, wat een zorgen meis! Gelukkig gaat het beter nu. Hopelijk blijft het zo. One of a kind, spannend allemaal dus voor jou. Ben benieuwd hoe het allemaal voor je gaat lopen. @mar, suc6 vandaag dan met de laatste klusjes. Ben benieuwd hoor naar je kamertje!
@lovare, ja het is nu inderdaad genieten. Wow sesa wat een mooi buikje al! Bij mij is er nog lang zoveel niet te zien (maar loop natuurlijk ook bijna twee weken achter je aan ) Fijn idee mar, je kamertje bijna af. Hier maar weer eens verder met het opruimen van de rommel.
Tnx emi. Het is ook mijn 2de zwangerschap natuurlijk. Bij mijn zoontie had ik deze buik met 6 maanden