Ja 30 weken alweer! Ik vind het ineens zo snel gaan... Soms krijg ik wel een beetje stres hoor haha. Je kijkt er al die tijd naar uit en ju het zo dichtbij komt vind ik het toch een beetje eng... Maar komt allemaal goed!
Hele mooie kamer Mar! Natuurlijk is het spannend, straks kan je je kindje lekker knuffelen. Maar de bevalling is natuurlijk ook niet niks. Er komt gewoon een nieuwe onbekende periode aan . Met jou komt dat echt wel goed!
Tamio, die heb ik van de site 'allemaalstickersenzo.nl' Lovare, ja komt ook allemaal goed. Het is gewoon allemaal zo spannend! Spannend morgen, Bamapeldoorn!
Leuke kamer mar! Zeker een fijn gevoel dat het af is. Moet je nog veel spullen voor de uitzet hebben?
Sesa, nee heb het meeste al. Kan bijna alles van mijn zusje lenen! En idd een heerlijk gevoel dat het kamertje bijna klaar is. Bamapeldoorn, mijn duimen gaan morgen weer draaien! Morgenochtend heb ik intake van de kraamzorg. Ben benieuwd...
Ik moet om 17:30 maar dr w loopt altijd uit dus word het zeer zeker later.moet tot 16:00 werken dus als ik direct weg ben heb ik 20 min speling lukte vandaag ook.
@emi, heb jij ook de blije doos aanhevraagd. Weet je wanneer je hem op mag halen? Krijg je een bericht via de mail of via de post?