Ik probeer er zo weinig mogelijk mee bezig te zijn. Maar toch elk krampje en steekje voel je en ik moet nog tot 1 juni wachten
hmm ik ga meelezen dames. Lang met mn ex in een KID traject gezeten ivm zijn onvruchtbaarheid en overweeg ook BAM te worden!
Welkom Lilly! Vandaag precies 7 maanden zwanger. Wat gaat het snel. Ik kijk ontzettend uit naar mijn verlof. Begin nu echt wat vermoeider te worden. Slapen ook iets minder (kuitkrampen en maagzuur), maar verder mag ik echt niet klagen hoor! Wel fijn dat ik in 3 weken tijd nog maar 7 dagen hoef te werken. Heerlijk!!! Voelen de andere zwangeren zich goed? X
@mar, fijn hoor. Straks echt genieten. Ik leef als bejaarde. Komt door de harde buiken en erge last van mijn bekken.maar heb het er voor over.
@mar tip tegen kramp een stuk zeep in je bed. Heb zelf aan het einde onder het hoeslaken een stuk liggen en geen last meer van kramp. En alweer 7 maand gaat echt snel. En die 7 dagen zijn zo om
Sesa, wat vervelend zeg! Is idd allemaal de moeite waard, maar voor nu is dat gewoon balen! Bamapeldoorn, thanx voor de tip! Heb vandaag het voeteneinde hoger gedaan, maar als dat niet werkt, ga ik jouw zeeptip proberen!
Heb net gelezen dat harde buiken goed is voor de hersenontwikkeling van de baby. Wat zal mijn kind slim worden hahah
dames, wat ik me erg afvraag... hoe doen jullie BAM financieel? Ga je minder werken heb je ervoor gespaard? Heb je familie in de buurt wat kan helpen? Dat is mijn enige euvel... De KID's e.d. ken ik al..