Buikfoto's April 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door corina1989, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Jaja, de eersten zijn er al die net positief getest hebben en in april uitgerekend :D.

Wel leuk als er al een topic voor is!

Ikzelf heb nog geen buikfoto, maar wil deze een deze dagen nog wel even maken. Ik ben nu 4 weken en 1 dag. Maar echt al het gevoel een buikje te hebben. Gek he? Vriend ziet het niet, maar het voelt zo anders! Zullen mijn darmen wel zijn denk ik? Door de hormonen? :)
    Ik heb afgelopen woensdag (op mijn NOD) positief getest met kv 2v5 en clearblue met indicator. Zie mijn fotoalbum :).

2. anita205

anita205 Bekend lid

9 mei 2010
    514
    0
    0
    gastouder
    Heyyy ik mag me hier ook aansluiten... Gefeliciteerd trouwens ook met het wondertje in je buik

3. Sopann

Sopann Niet meer actief

Wauw wat gaat de tijd hard! Ik ben zelf een februari 2013 mamma. Héél veel plezier met jullie zwangerschap meiden :)

4. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Jij ook gefeliciteerd :D.

Sopann: Bedankt!! Tijd gaat snel he :D.

Jeetje, ik vanmorgen een spijkerbroek aangedaan, maar hij zit echt niet lekker. Ben blij als de knoop los kan. Voel me enorm opgeblazen steeds. Afgelopen dagen had ik een legging met rokje aan, dat zit een stuk beter!
    Ik ga aankomende week een foto maken :).

5. ik ben ook een april mama maar ik vind mijn broeken ook al niet bepaald lekker zitten.

buik foto ga ik pas maken als de eerste echo goed is en hartje klopt

6. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Ja ik kan me hier ook melden!
    al vind ik het wel heel spannend hoor! heb al 2x een mk gehad dus durf niet echt op de zaken vooruit te lopen. voor nu voelt het goed in oeder geval! heb al 2x getest en ze worden donkerder, maandag test ik nog es.
    7 aug heb ik mijn eerste echo..kijk er echt naar uit!

ik heb nog geen buikfoto gemaakt, ga ik wel doen wil elke maand een foto maken heb het dagboek van pauline oud erg leuk!

de laatste 3 dagen heb ik echt een opgezwolle buik vd darmen. ben ook niet meer naar de wc geweest. verder heb ik zere borsten en geregeld steekjes in mijn buik.

hebben jullie al "klachtjes"?

7. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Oww en gefeliciteerd allemaal!!

8. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Hip1983: Jij ook gefeliciteerd ;).
    Wat fijn datje 7 aug. al voor de echo mag! Hopelijk is er al wat te zien :).

Klachten? Soms steekjes/krampjes in mijn onderbuik en meer moe als anders. Verder nog niet echt.
    Begin nu al wel een buikje te krijgen voor mijn gevoel. Binnenkort even foto maken :).

9. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    Hi meiden,

ik ben vandaag 4 weken en 4 dagen zwanger en heb vorige vrijdag (4 wk en 1 dag) maar alvast fotos van mn buik gemaakt, zodat ik vergelijk materiaal heb voor als mijn buik begint te groeien. Ik heb best wel een beetje vet op mijn buik en hij staat altijd al een beetje naar voren. Heb nu het gevoel dat het gebied van mijn baarmoeder al harder is geworden en iets meer naar buiten staat, maar dat ziet geen mens, dat voel alleen ik. Heb ook af en toe een opgeblazen buik.
    Om maar de start te maken, hier de foto van 4 weken :)

10. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Leuk! Ik zal ook ff een foto maken komende dagen!

11. rara

rara Actief lid

26 jul 2012
    297
    0
    0
    werk, account manager
    Noord nederland
    Leuk idee! Hier een foto van mijn 5 weken buikje. Stelt nog weinig voor maar ik hoop dat we allemaal mooie buiken foto's mogen maken de komende maanden!

Bijgevoegde bestanden:

12. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Mooie buikjes dames!!
    En gefeliciteerd!!

Rozerood:
    Dat is niet je baarmoeder maar je darmen. Hihihi
    Je baarmoeder begint pas boven je schaambeen uit toekomen rond de 12wk.
    Ik voel hem nu pas net beneden mijn navel.
    Je zult merken dat je buik in de avond dikker is,je darmen dus.
    Maar zo kun je wel al heerlijk genieten van je "darmen buikje".
    Succes allemaal met jullie zwangerschap!

13. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    Nou dat darmenbuikje had ook al wel eens toen ik niet zwanger was haha. Of is dat nu niet alleen van het opgeblazen zijn maar omdat ze verplaatsen?

14. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Leuke foto's al :D.

Ik heb gelezen dat je darmen gaan verplaatsen door de hormonen die nu aangemaakt worden. Deze hormonen zorgen ervoor dat de baarmoeder meer ruimte krijgt.

Ik ga donderdag even een foto maken :). Dan precies 5 weken en dan hoop ik iedere donderdag een foto te maken.

15. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.259
    1.165
    113
    Ik ben niet de slankste ;) en je ziet nog mijn 2 blubber rollen :), maar neem van mij aan dat-ie normaal echt niet zover naar voren staat! Mijn strakkere broeken kunnen niet meer dicht (en 1-2 wkn geleden nog wel ;)). Dit was 4+2 wkn...

16. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    HI Kache! Leuk je foto! Jij hebt je buik al voorbereid op wat komen gaat, dus die weet al wat ie moet doen :) Bij mij passen de broeken nog gewoon...maar kijken hoe lang dat gaat duren.

17. earrebarre

2 aug 2012
    5
    0
    0
    Akmarijp
    Hoi meiden ik sluit me graag bij jullie aan over het wel en wee in de buik. Ik ben uitgerekend op 1 april!! dus ben nu ongeveer 5 weken zwanger. Dit is mijn 3e zwangerschap en heb al 3 jongens (incl. tweeling:cool:)

18. earrebarre

2 aug 2012
    5
    0
    0
    Akmarijp
    Dames ik heb net in mamaclubs een club voor aanstaande moeders van april 2013 aangemaakt. Dus join the club dan kunnen we hier verder klessebesse!!

Zoek in clubs naar april 2013

19. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Kache: Leuke foto al! En ook al problemen met de strakke broeken. Hier zitten ze ook niet fijn meer!

Earrebarre: Gefeliciteerd :D.

Ik heb ook een foto! Vandaag precies 5 weken.

Bekijk bijlage 264098

20. Frambloosje

24 jun 2012
    93
    0
    0
    NH
    #20 Frambloosje, 2 aug 2012
    Laatst bewerkt: 2 aug 2012
    Gefeliciteerd allemaal!
    Ook ik ben een april moeder in spee.
    Ik ga elke maand een buik foto maken.
    Hier mijn avondbuik bij 4 weken.

Waarom avond buik? 's avonds, mn. na het avond eten is mijn buik opgezetter.

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina