Hoi hoi, Ik woon in de Laar west.. In principe denk ik dat ik niet mag klagen... Ik heb alleen enorme pijn in de onder rug (al vrij vroeg in de zwangerschap gekregen). Ik werk in de zorg en dan is de pijn in de rug niet fijn. Ik zit nu gedeeltelijk in de ziektewet en doe aangepast werk.. Dit is redelijk te doen als ik maar goed oplet. Verder eigenlijk weinig klachten. Met jou ook alles in orde? Groetjesssss
Hè wat leuk, 'mag' ik ook meedoen Ik ben niet meer zwanger maar ben eind mei bevallen van een zoontje! Woon in de plantage (nieuwe gedeelte bij Malburgen). Zijn jullie in verwachting van jullie eerste kindje? Xxx E
Hoi hoi, Ja voor mij is het de eerste.. soannend dus allemaal.. gefeliciteerd met de geboorte van jouw zoontje.. hoe heet de kleine man? En gaat het goed met hem? Groetjes Sandra
@Sandra: pijnn in de rug is wel vervelend zeg! Zeker als je in de zorg werkt idd! Loop je ook bij een fysio ofzo, of helpt dat in jouw geval niet? Met mij gaat het op zich goed, wel weer erg moe sinds twee weken. Schijnt erbij te horen Zaterdagochtend erge kramp in mijn kuit gehad (pff wat doet dat pijn zeg!!) en ik kan nu nog niet fatsoenlijk lopen... alsof mijn spier nog steeds verkrampt is. Hoop dat het snel overgaat. Ik heb zittend werk, dus dat scheelt @Elisa, gezellig dat je mee komt kletsen! Ik verwacht idd ook mijn eerste kindje Hoe is het met je zoontje? Is de bevalling helemaal goed gegaan? De plantage is wel een mooie plek om te wonen! Helemaal met een kindje Is je zoontje je eerste kindje? Vast wel even wennen, om ineens mama te zijn of niet? Groetjes!
@zelena.. heb nog geen fysiotherapie. . Wel met de zwangerschapscursus een aantal oefeningen meegekregen.. zolang ik me lichamelijk rustig hou heb ik weinig klachten... Krampen in de benen heb ik gelukkig (nog) niet.. hoop dat dat zo blijft. Was je ondertussen al verhuisd? Ik ga over ongeveer over 6 weken met verlof... ben min of meer al aan het aftellen
@sandra als alles goed gaat is de overdracht van 'ons' huis deze vrijdag, zo spannend! Het is echter wel krap en de instanties moeten wel meewerken qua aanlevering van de papieren, dus het kan ook zijn dat we vrijdag niet redden. Maar ik hoop er natuurlijk wel op! EIN-DE-LIJK aan de babykamer beginnen, haha! Ik ga over 5,5 week met verlof, op 15 augustus (mijn verjaardag ), dus 6 weken van tevoren. Jij? Ook rond die datum dus? Ik heb wel zitten twijfelen of ik wel 6 weken moest doen ipv 4, maar ik heb de tijd gewoon hard nodig in het nieuwe huis. Stel dat de baby te vroeg komt, dan ben ik anders nog echt niet klaar! Heb er wel heel veel zin in om eindelijk toe te kunnen geven aan mijn nesteldrang, lekker schoonmaken, kleertjes wassen, bedje vast opmaken enz. haha erg he! Dus ik ben ook al lekker aan het aftellen zoals je ziet
Ik krijg 16 augustug verlof.. dus we lopen lekker gelijk op. Lijkt ke allemaal erg spannend om te verhuizen en om alles op tijd kkaar te hebben. Kan me voorstellen dat je als je straks tegen het einde loopt ook een stuk rust wilt hebben. Ben je van plan om thuis te bevallen of in het ziekenhuis? ? Ik loop bij de gynaecoloog in ziekenhuis Rijnstate omdat ik voor mijn zwangerschap medicijnen slikte tegen een hoge bloeddruk. Ik vind hey allemaal wel erg spannend moet ik zeggen. . Als ik de baby voel bewegen besef ik me ook dat het er een keer uit moet.. brrrr. Kan tegelijkertijd ook niet wachten om haar vast te houden en te zien hoe ze er echt uit ziet
haha ja we lopen idd lekker gelijk! Jij bent ook 26 september uitgerekend? Dan zou je toch ook al de 15e met verlof kunnen gaan? Is dat op je werk zo overlegd, of zit ik nou verkeerd te denken dat ik op 15 augsutus met verlof kan? haha. Vind je het jammer dat je bij de gyn loopt ipv bij de vk? Ik wil heel graag thuis bevallen, ik hoop dan ook dat we het huis in zoverre klaar hebben dat dat ook mogelijk is. haha, ja dat bevallen is wel spannend he! Moet zeggen dat ik niet zo zenuwachtig ben voor de bevalling, maar dat kan nog komen! Heb vooral heel veel zin om ons meisje eindelijk te zien!
Ja zelfde dag uitgerekend... mijn werkgever had het over de 16e.. nouja 1 dag meer of minder. . Jullie krijgen dus ook een dochter... ik dus ook Ik vind het niet zo erg dat ik bij de gyn loop... belangrijkste vind ik dat mijn kind gezond en veilig ter wereld komt en of dat nu thuis is of in het ziekenhuis. . Dat maakt me dan niet zoveel uit. Hebben jullie ook een pretecho laten maken?? Wij wel.. vonden het zo bijzonder om de kleine al zo te mogen zien. Heb je ook iets van een zwangerschapscursus of iets van dat soort gevolgd?
oh haha, hoop dat ik het dan goed heb! Ik dacht: donderdags uitgerekend, donderdags eerste dag vrij! maar ja, haha, hoop dat ik t goed heb! Wij hebben geen pretecho laten maken, wilde het wel heel graag, maar vond het toch tamelijk duur. Helemaal met een verhuizing voor de boeg. Ik begin morgenavond met zwangerschapsyoga bij vk-praktijk Puur, bij de woonboulevard. Ga jij nog iets doen?
Ik ben met een zwangerschapscursus bezig van de STMG en hebben nu een paar weken Pauze omdat cursusleidster vakantie heeft... leuke groep meiden bij elkaar en leren van alles. . Afgelopen donderdag de partneravond gehad... ik zeg hilarisch! In augustus laatste 2 les avonden en dan hebben we er 10 opzitten.. als iedereen bevallen is krijgen we er nog een stuk of 5 met verschillende oefeningen. Hoop dat ik er tijdens de bevalling ook wat aan heb. Pretecho is idd er duur.. en heb er zelf ook even over na moeten denken. .. maarja.. zo'n mooie foto van mijn dochter wilde ik toch wel hebben dus ben overstag gegaan. Ik ben een softie
Tnx dames! Hij heet E.lia Gelukkig gaat alles goed en is de bevalling ook goed gegaan, heb alleen een knip gehad. De eerste weken waren heftig. Ook al ben je 9 maanden zwanger, erop voorbereiden is toch lastig! Maar nu is het genieten hoor. Het is zo bijzonder allemaal... zwangerschap en zo'n kleintje Goed dat jullie 6 weken van tevoren met verlof gaan. Dan kun je ook nog stil staan bij de laatste weken van je zwangerschap. En, stel dat het kindje eerder komt, dan heb je nog even rust kunnen pakken! Wij hebben trouwens alleen een pretecho laten maken om het geslacht te kunnen bepalen met 15 weken. Heb nog gekeken naar een 3D echo maar wat een dure grap is dat... Wel heel bijzonder maar een paar weken later zie je de spruit in real life dacht ik zo @Sandra: heb je ook 'les' van Dianne bij de cursus van STMG?
@zelena88.... hoe is het gisteren gegaan??? Is het gelukt met het huis???? Zo benieuwd en hoop dat het allemaal goed gekomen is!!!!!!
hoi meiden! pff mn e-mail notificatie werkt niet meer zo goed haha zag ineens dat ik wat gemist had! we hebben gisteren eindelijk getekend voor ons huis! Zo ontzettend blij!!! nu wel helemaal stuk na een dag klussen dus ik ga lekker slapen! lief dat je eraan dacht!!!
Alohaaa Dames, Alles ok met dit warme weer?? En Zelena88 hoe is het met het huizen front? Groetjessss Sandra