JAAAAAAAAAAAAAAAAA Deel V!!!! En de eer om het eerste bericht te mogen typen!! Internet ligt er uit hier dus dit is mijn laatste berichtje, vanaf nu een week op vakantie, niet teveel kletsen he meiden! Hou van jullie!
Mlien lieverd heel veel plezier op vakantie! Beloof je dat we niet die 500 blz vol zullen kletsen zonder jou!!
He meiden, Vertel gewoon nog een keertje hier mijn verhaaltje! Sens ach die arme Jos met 2x een tand door zijn lip. Zie je eerst ellende met doorkomen en dan ellende als je erop valt... Hoop dat hij lekker slaapt vanacht. Stamp stijn was net wakker toen het begon. Dus snel bij papa op schoot gezet zodat hij ook kon meekijken. Ik dacht dat jij aan de lijn was?? Of is dat alweer over?? Hier een super leuke middag gehad. Het zandkasteel was voor de ukjes een groot succes! Alle 3 zaten helemaal in trance te kijken. Zelfs kleine bas Nog wat leuke foto's gemaakt en na de show nog even langs de diertjes gelopen. Ook hebben de kids (met de papa's) nog even in de speeltuin geravot. Stijn zat heel stoer in het zand te spelen en schepte zo een lading zand op zijn hoofd. Hij zat echt helemaal onder...van top tot teen Hem dus maar goed uitgeklopt en geschud voor we verder gingen. Na de dierentuin zijn we terug naar mams gereden om haar thuis te brengen en toen hebben we gelijk daar gegeten. Stijn was ondertussen erg moe en niet altijd even gezellig meer. Wel heeft hij veel gelopen vandaag. Los en aan de hand. Ik heb het ook eindelijk kunnen filmen!! Hoera ik loop los!! - YouTube Ook heb ik zoals beloofd wat foto's gemaakt bij het zandkasteel.
Mlien, fijne vakantie! kibbeling: wat leuk zeg dat zandkasteel met die poppen zo, ik denk dat cj ook helemaal in trans zou zijn stampertje: ja dat heb je goed begrepen, ik heb 2 zoontjes senso: arme jos Hier eet ze eigenlijk te veel zoet op brood, ze wil geen hartig en weigert gewoon Iemand misschien tips hier voor? Dochterspam
jeeeeeeeeeeeeeeeej deel V! @mlien, veel plezier op vakantie! zal je missen enne love you to! doe voorzichtig en geniet er van! @stamp, fijn dat Vince zo gezellig was op de verjaardag! hij lag er vroeg in maar hij was vast hartstikke moe. Inmiddels alles weer netjes hoor hij heeft alleen een dikke lip vroegertje voor jou morgen @kibbeling, gave foto's! ziet er leuk uit. Fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad. Wat onwijs gaaf dat Stijntje loopt! leuk filmpje @hier, Jos heeft helemaal een dikke lip van zijn valpartijen, komt zelfs boven zijn speen uit hij had moeite met in slaap vallen maar uiteindelijk is het hem gelukt. Inmiddels is het voor mij ook tijd om naar mijn bedje te gaan, nog even lekker lezen en dan slapen. Ik zeg alvast welterusten meiden en sweet dre@ms! xx
@bb, aaaaaaaaaah mooie spam van je meisje! hier eet Jos in de ochtend halvajam en als lunch sandwichspread, smeerkaas of smeerworst verder vind hij alles wel lekker zoals worst of kipfilet maar dan maar 1 stukje en nooit een hele boterham dus hoop ook dat de andere meiden nog tips hebben
Hoi!!! Ff via mobiel! Lieve Mlien, een hele fijne vakantie meid!!! Kib, wat leuk de foto's!!! En Stijn wilde graag de zandbak mee naar huis! En ik doe niet fanatiek meer aan de lijn nu we voor een brusje bezig zijn... Sport nog wel hoor, maar af en toe lekker snoepen!!! Xxxx
o ja sandwichspread kan ik ook wel eens proberen! hier speculoos pasta van een bepaald merk (uit het natuurproductenschap) kinderjam, smeerkaas,appelstroop alles wat ik aan ham of kipfile erop doe wordt eraf gegooid alles wat blijft plakken weigerd ze dan.
hier op brood, jam, smeerkaas, appelstroop, pindakaas, kaas, ham, kipfilet, ardennerworst, leverpastei, kokosbrood, sandwichspread en vruchtenhagel. alle echte zoete dingen zoals pasta en hagelslag hoeft hij niet. ik wissel dit af dus elke dag iets anders op brood. hier souders waren op visite en wesley lag er wat later in en lag meteen te slapen. bb, soms moet je dingen vaker geven om te laten wennen aan de smaak. pindakaas is hier geen favoriet maar geef het hem wel. hier word de worst ook eerst opgegeten en daarna het broodje haha.
Goedemorgen!!! @Bb, sorry vergeten op jouw te reageren gisteren (schaam )... Vince moet geen worst, maar eet wel: jam, smeerkaas, appelstroop, hageltjes... Probeer ook nog steeds worst aan te bieden, maar dat eet hij gewoon echt niet... hij lust ook geen knakworstjes ofzo... wel gewoon vlees... @Senso, jeetje dan is zijn lip wel erg dik geworden zeg... hoop dat vandaag de zwelling wat is afgezakt.... @Sammie, gezellig!! Fijn dat WEsley daarna lekker is gaan slapen... Vince is vannacht van 2 tot 3 uur aan het spoken geweest... Van 3 tot 6 wel lekker geslapen!! Maar dan is het wel erg vroeg hoor die wekker, pffff... Maarjah lekker om half 5 klaar vandaag!!! Liefs
goeiemorgen! @sammie, wesley eet al veel dingen op brood! @stamp, brr zware nacht.. werkze meis! @mamalijntje, zwaai! @hier, ik heb een goeie nacht gehad. Manlief is er 3 x uit geweest voor Jos. Jos wilde maar de helft van zijn brood.. op dit moment eet hij zijn brood niet echt best. Zal wel weer een fase zijn Meiden maak er een fijne dag van, thuis of op het werk!
Goedemorgen nou ja goed.... Meid heeft gigantisch lopen spoken vannacht, elke 10 min een huiltje en soms even doorzetten, overeind komen, niet meer willen slapen gelukkig werd het rond 01.15 minder en ben ik te bed gegaan, zo af en toe een klein huiltje en sliep ze verder maar om 06.45 was ze klaar wakker en hard huilen...`en mijn man woest chagerijnig want die kan niet tegen dat gehuil op de vroege ochtend en dan krijg ik de volle laag..:x En nu weer aardig lopen doen, maar das niet aan mij besteed nu Lekker gezellig dus senso en stampertje ook een zware nacht zit het in het weer?
Goedemorgen meiden, Sens arme Josje met zijn dikke lip. Ook niet zo raar als je er 2x kort na elkaar op valt. Hoop dat het er vandaag wat beter uitziet. Werkse! Stamp balen van Vince zijn gespook. Hoop dat je de dag een beetje trekt. Ik snap wel dat je dan niet meer fanatiek aan het lijnen bent. BB lieve foto van cj. Balen dat ze zo aan het spoken was vanacht. Hopelijk is ze nu wel gezellig. Mlien lieverd weet niet of je nog komt buurten maar love joe toe!! Heel veel plezier! Mamalijn zwaai!! Hier met flinke hoofdpijn naar bed gegaan (lang leve ongi worden... ) Stijn heb ik niet gehoord maar mark is er 1x uit geweest. Hij wist alleen niet hoe laat.. Rond 5.40 hoorde we stijn voor het eerst en na zijn speentje geven was hij weer stil (dachten we) om 6uur was hij echt klaar met in zijn eigen bed liggen. Dus tussenin genomen en hij bleef lekker liggen. Was dus toch nog moe. Om 7uur een papfles en toen kon ik hem half slapend terug in bed leggen. Net zelf wakker geworden vd wekker. Nu ff snel douchen, aankleden en stijn naar kdv brengen. Vandaag en morgen weer avonddienst.
hahaha was je ons kwijt mama van 3? @bb, balen van je nacht meis. En dat je man dan sjaggo is ook niet leuk alsof jij er iets aan kunt doen. Hoop dat je dag verder wel gezellig was. @kib, hoop dat je hoofdpijn gezakt was vanmorgen. Stijn was erg vroeg gelukkig wilde hij nog even lekker tussen jullie inliggen en daarna nog even slapen. Hoop dat je lekker gewerkt hebt vandaag! @Hier, drukke dag op het werk gehad. Waarschijnlijk kriijgen we binnenkort geen goed nieuws en we hebben net reorganisatie achter de rug. Hoop maar dat het mee gaat vallen... Jos heeft het goed gedaan vandaag, 2 uurtjes geslapen en lekker gespeeld en gegeten. Net is hij nog even met ml weggeweest naar een werk van ml om te kijken hoe ze aan het werk waren en ik heb nog 40 minuten gecrosst. Net zag ik een hele grote spin hierbinnen dus ik hem in de gaten houden zodat ml hem straks dood kan maken ben ik hem gewoon kwijt waarschijnlijk achter het kastje gekropen.. brr niet leuk.
senso: bang voor spinnen? wat voor werk doe je? ja heb mn vent wel even de waarheid gezegd vanochtend, vond het niet leuk en hij lijkt wel niet te snappen dat die meid dat haarfijn aan voelt,nog meer overstuur raakt en ik de pisang ben met een huilend kind het is gelukkig allemaal met een sisser afgelopen kibbeling: hoe is het met de hoofdpijn? lekker om na de fles zo weer verder te kunnen slapen CJ is net mama, adhd, zodra de ogen open gaan,gaat de motor volle toeren draaien... mamalijntje: zwaai zwaai mamavan3: aloha! Hier: Nou gelukkig een lekkere dag met cj gehad, lekker ballorig geweest en ruim 2 uur gespeeld, daarna de primark in geweest en wat nieuwe kleding voor mij en pyama voor cj gescoord Daarna hondje wandelen, boodschappies en de hele reutemeteut...lekker druk dus Cj is alleen ontzettend verkouden, dus best wel zielig Aankomende 3 dagen elke ochtend adhd therapie , dus heftig weer geen zin in ,maar weet dat ik het nodig heb... Nog een vraagje, hoe lossen jullie dames het op als een ander kindje jouw kindje opzettelijk pijn doet? vanmiddag gebeurde dat dus bij CJ en dat andere meisje was 3? ofzo heb gezegd dat het niet lief was en niet meer mocht doen maar voel mij wel boos en machteloos omdat mijn kindje op dat moment pijn heeft en overstuur is
@bb, zo je hebt een drukke dag achter de rug. Ik ben bang voor spinnen ja brr rotbeesten Ik werk bij een woningcorporatie en ja de woningmarkt gaat gewoon superslecht.. ben benieuwd wat we te horen krijgen. Succes bij de ADHD terapie. Ik heb het hier nog niet meegemaakt dat een ouder kindje Jos pijn probeert te doen, neefje (3.5 maanden ouder) duwde hem van het weekend maar Jos had er gelukkig weinig szus vertelde neefje dat het niet mocht maar ja wat hij daarvan snapt je hebt het wel goed opgelost hoor, natuurlijk is het niet leuk dat je uk daar overstuur van is.. @hier, ik ga naar bed meiden. Ben kapoet welterusten!