Ik ben vandaag dan toch aan Jijan Michaels 30 dagen uit daging begonnen via You tube! Wie doet er met mij mee! Dit is dag 1 !
haha wat toevallig, leuk dat mijn oog hier ineens op valt! veel succes, het is echt leuk! ik was 1 dag voor pasen bij de eerste dag van level 3, toen kreeg ik griep ik helemaal in paniek natuurlijk...hoe moest het nou met mijn shred?? balen hoor! ga t morgen weer oppakken en verder met level 3, zal wel even tegenvallen na dagen niks doen natuurlijk. ik vind het leuk en ben echt al centimeters kwijt!
ja na de eerste tien merkte ik al minder buik! in gewicht ga je waarschijnlijk niet zoveel verliezen, of je moet geluk hebben maar je leest overal dat dat bij de shred niet zo heel hard gaat. het is vooral dat je lijf verandert! en ja, sommige dagen is het lastig om het in te passen he. ik heb het zelfs wel eens om kwart voor zeven voor mijn werk staan doen, fanatiek he ! ik hoop dat het je lukt om vol te houden! dag 3 en 4 waren bij mij erg qua spierpijn, daarna geen last meer gehad.
Zo das wel heel fanatiek . ach in lijf is ook al fijner dat ik straks weer normaal in mijn broeken pas. Vanavond maar voor het slapen gaan me bewegingen doen!
volgens mij ken ik jouw ergens van snippen als dit zo is, hoorde ik een gezamenlijke bekende hier al over. Dus ik ben ook benieuwd geworden. Maar ik snap nog niet helemaal. 3 levels van ieder 10 dagen. Volg je dan iedere dag in een level hetzelfde video'tje of heeft elke dag een ander filmpje?
Ik zou het ook wel willen volgen maar mag nog geen buikspieren trainen, omdat mijn rechte buikspieren openstaan Die moet ik volgens filmpjes op you tube eerst weer aan elkaar krijgen. Als dat gelukt is dan ga ik ook een poging wagen Ben erg benieuwd hoe het jullie vergaat de komende weken. Suc6!
Ik ben ook begonnen sinds 1 april. Gisteren had ik hele erge spierpijn vandaag valt het mee. Ik doe ook nog 3 keer hardlopen
Marieke kan best dat je mij kent hihi! Straks dag2 doen en inderdaad elke dag het zelfde filmpje. Omdat het niet zo lang is hou je het denk ik ook langer vol om zo lang het zelfde filmpje te doen Tinkerbel80 ohh wat vervelend zeg! Hopelijk is het niet al te moeilijk dat weer bij elkaar te krijgen. Toekomstigemam zo wat goed. Dat hard lopen red ik niet meer. Vandaar deze workout! en als deze klaar is ga ik het blijven onderhouden met Mijn fitness coach. op ps3 dat werkte ook goed bij mij.
ik zit op dag 7. hoe bevalt het jou? ik heb dag 3 hele erge spierpijn gehad daarna niet meer. ben in 1 week 1,4 kilo afgevallen. joepie!!! werd weer tijd stond al een tijdje stil. vandaag eerst wezen hardlopen en daarna 30days
ik weet niet hoeveel ik ben afgevallen maar voel wel verschil. Ik voel wel elke dag mijn benen hoor hihi. maar inderdaad dag 3was het ergste!straks dag.7werkout. goed zeg dat hardlopen. deed ik eerst ook maar ben al een tijdje gestopt. mss maar weer eens op pakken 2keer in de week.
zo vandaag weer gedaan gaat steeds makelijker nog 1 dag en dan level 2. doen jullie na level drie verder of stoppen jullie dan?
mnonc wat goed!! Toekomstigemam ik nog 2 dagen na vandaag! Ik ga dan eerst op vakantie en wil dan even kijken wat voor progamma's ze nog meer heeft! en anders weer de 30 dagen!