Noppi 29 jaar, 24 juli uitgerekend, jongetje, eerste kindje Eefje86 26 jaar, 25 mei uitgerekend , jongetje, eerste kindje Trouwens Maxellera heeft een FB groep (geheim/onzichtbaar) gemaakt voor (aanstaande) moeders omgeving Arnhem. Als je toegevoegd wil worden kun je haar een pbtje sturen. Je ziet verder niet op je profielpagina dat je lid bent van deze groep.
Weet niet of er ook een lijstje eronder/erboven wordt gezet voor mensen waarvan hun kindje zijn geboren? Ti87, 26 jaar, zoontje geboren op 19-04-2013, eerste kindje
Ti87, 26 jaar, zoontje geboren op 19-04-2013, eerste kindje Eefje86 26 jaar, 25 mei uitgerekend , jongetje, eerste kindje wensdroom 31 jaar , draagmoeder 19 juni uitgerekend. meisje eerste kindje Noppi 29 jaar, 24 juli uitgerekend, jongetje, eerste kindje Op volgorde gezet
Hoi ti welkom en gefeliciteerd met jullie kindje. Nou wij hebben gisteren onze 1e echo gehad en hartje klopte!! Over4 weken moeten we terug en ondertussen gewoon bij de vkp ingeschreven. Daar krijg ik dinsdag nog een echo
Ti87, 26 jaar, zoontje geboren op 19-04-2013, eerste kindje Eefje86 26 jaar, 25 mei uitgerekend , jongetje, eerste kindje wensdroom 31 jaar , draagmoeder 19 juni uitgerekend. meisje eerste kindje Noppi 29 jaar, 24 juli uitgerekend, jongetje, eerste kindje Miran78 34 jaar 28 december uitgerekend, 1e kindje Hoi Miran, welkom en gefeliciteerd. Ik zie dat je na een heel lang traject spontaan zwanger bent? Wat geweldig!
Miran: dank je wel. En wat super dat jullie t hartje gehoord hebben. Gefeliciteerd! Voel je je goed verder?
@noppi ja klopt we waren anders 13 mei met een traject op eigen kosten begonnen, nu hadden we een echo @ ti87 voel me goed hoor, wel wat vermoeider en zere borsten maar dat hoort erbij, en mijn darmen zijn wat gevoeliger. Maar nu we hartje hebben gezien ben ik veel rustiger als of er een last is afgevallen. Het geeft geen zekerheid, maar we zijn op de goede weg, zover zijn we immers nog nooit geweest. Wel begin ik vooral 's avonds wat krapper in de broeken te zitten, maar wil nog even wachten met kleding kopen. Over een week weer een echo bij de vkp kan ik meteen zien of er groei is
Mag ik met jullie meeschrijven? Ik kom uit Veenendaal, ben 24 en in verwachting van onze eerste die op 5 november wordt verwacht.
Gezellig en welkom Ti87, 26 jaar, zoontje geboren op 19-04-2013, eerste kindje Eefje86 26 jaar, 25 mei uitgerekend , jongetje, eerste kindje wensdroom 31 jaar , draagmoeder 19 juni uitgerekend. meisje eerste kindje Noppi 29 jaar, 24 juli uitgerekend, jongetje, eerste kindje Appelgebakje 24 jaar, 5 november uitgerekend, 1e kindje Miran78 34 jaar 28 december uitgerekend, 1e kindje Ook voor jullie: er is een facebook (geheime pagina) van cluppie Arnhem e.o. Via maxellera kun je een pbtje sturen
Het is hier rustig. Eefje is er bij jullie al wat geboren?. Gezien de datum zou het moeten hihi. Hoe is alles gegaan? Wensdroom en is jullie meisje er al? Spannend hoor die laatste weekjes. Hopelijk laat ze niet lang meer op zich wachten. Hier alles rustig en gewoon stellen tot de termijn controle. Hopelijk gaat alles goed, dan kunnen we het gaan vertellen.
Af en toe spiek ik even in dit topic, omdat ik ook wel redelijk in de regio woon, maar toch nog net te ver van Arnhem (hier ook een uit Veenendaal, appelgebakje) Maar even als reactie op Miran, Wensdroom heeft haar meisje al in haar armen.. vandeweek geboren, rest zal ze zelf wel vertellen, denk ik... Hoe is met jou, alles goed??
Hey Marjolein, Ja hier gaat alles nog goed hoor, maandag hebben we een controle echo en als alles goed gaat mag het 15 juni de buitenwereld in. En hoe is het jou, de laatste loodje zeker.
Hoi hoi, Hier nog iemand uit omgeving Arnhem, Huissen ^^.. Ik ben 24 als ons kleine ventje geboren gaat worden, hij is ons 1e kindje Zo naar de tandarts, hoop dat hij mijn tandvlees heel laat Krijg je ook zo'n rotzooi van..
meiden hier al een poosje niet geschreven.. wel op de facebook pagina ons meisje is geboren op 1 juni. Elize Fenna Sarah heet ze. ze woog bij geboorte 2560 gram en was 45cm. ondertussen weegt ze al 3175 gram. het gaat erg goed met haar en met ons.