wie doet er na de zwangerschap mee?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door beppie1983, 12 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

10 nov 2010
    2.557
    0
    0
    verzorgende,eigen bedrijfje in kunstnagels
    den haag
    #1 beppie1983, 12 aug 2011
    Laatst bewerkt: 12 aug 2011
    ik moet voorlopig nog wel maar wilt toch even de site met jullie delen waarna ik 30 kilo ben kwijt geraakt na mijn zwangerschap!
    ik plaats 2 foto's van mezelf 1 van na mijn zwangerschap van mijn 1ste zoontje 10 jaar geleden ,ben zo geweest tot na mijn 2de zoontje en die is nu 7!
    het voelden als een gevangenen in mijn eigen lichaam (was toen 80 kilo op een lengte van 1.58!
    ben toen gaan trainen via BODYROCK.tv | Fitness Advice, Workout Videos, Health & Fitness | Bodyrock.tv en ben 30 kilo kwijtgeraakt
    de trainingen zijn voor thuis dus komt geen gym aan te pas!
    ik ga dit na mijn zwangerschap weer oppakken!
    de 2de foto is van mijn in mijn zwangerschap van nu en was ik 4 weken zwanger dus mijn buik was al wat opgezet maar zoals jullie zien heb ik geen vel overschot overgehouden!!!
    ik wil graag als jullie met mijn mee doen jullie ervaringen met mijn delen en de resultaten ,al moeten jullie nog wel even wachten tot ik mee kan doen!de interval timer heb ik besteld is 13.00 euro en de sandbag trainingen vervangen tot dezelfde maar dan met dumbells van 5 kilo
    dit dus fanatiek gedaan een aantal jaar met een verbluffend resultaat!
    hoop dat jullie meedoen

2. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

10 nov 2010
    2.557
    0
    0
    verzorgende,eigen bedrijfje in kunstnagels
    den haag
    #2 beppie1983, 12 aug 2011
    Laatst bewerkt: 12 aug 2011
    hier de 2de foto van al wat jaartjes trainen maar al wel weer in mijn 3de zwangerschap van nu met 4.5 week

Deel Deze Pagina