Hoi hoi, Ik ben 24 en zwanger van ons eerste kindje. Ik woon nu zo een 3 jaar in de betuwe (eerder in nijmegen) en ken niet echt veel mensen. Dit vooral omdat ik wel werk en sport in nijmegen. Misschien nog dames die hier uit de buurt komen? Lijkt me gezellig om te kletsen! Groetjes
Hallo ik ben een mama van 2 kids uit de betuwe (bijna in elst) en ook weinig vriendinnen in de buurt. zijn 5jaar weg geweest maar sinds september weer terug in de betuwe en hoop ook andere te ontmoeten, kennen! woon je ook in Nijmegen of ervoor?
Hoi Danielle, Ik zie nu pas jou topic, we hebben blijkbaar ongeveer tegelijkertijd een topic geopend! Ik woon in Elst sinds 2 jaar, daarvoor 5 jaar in Nmgn, en daaaaar voor in bngn...
hoi lucymila grappig woon bijna in elst (vlbrg) lijkt me leuk mensen te leren kennen.doe zo goed als alles in elst heb er ook gewoond. waar ik woon is voor mij eigelijk gewoon een uithoek van elst. heb al.2kids van 4 en 2 maar lijkt me leuk mensen te leren kennen.
Goh toch mensen uit de buurt! gezellig! Ik woon nu in andelst, vroeger heb ik in Nijmegen gewoond. Woon er nu zo een 3 jaar maar ken nog echt vrijwel niemand hihi...Hoop toch echt mensen te leren kennen!
Gezellig! Leuk dat er toch een paar uit de buurt zijn. Leuk 2 meisjes, leuke leeftijden ook wel. Al heeft iedere leeftijd wel iets leuks denk ik!
Doe sinds een paar weken zwangerschapsyoga, en dat helpt me wel om mijn eigen lijf te vertrouwen. Qua misselijkheid gaat het goed (zolang ik regelmatig iets eet), qua energie nog niet echt lekker (moeilijk vooruit te branden)... Maar verder mag ik niet klagen geloof ik! En jullie? Ik ken trouwens ook bijna niemand (behalve de buren) in Elst. Vriendinnen wonen voornamelijk in Nijmegen arnhem Beuningen of verder weg.
Hier gaat het goed, wel heel erg moe maar dat is vrijwel het enige. Die misselijkheid heb ik in het begin een beetje gehad maar inderdaad met regelmatig eten goed te doen! Leuk dat je zwangerschapsyoga doet, ben je toch lekker bezig. Al helemaal fijn dat je er zoveel baat bij hebt!
Heb je de twintig weken echo al gehad? Was alles in orde? Ik vind elke dag nog spannend stiekem... Dus iedere keer weer blij als ik weer een week verder ben (vorig jaar miskraam gehad, vandaar)
Ja ik heb vorige week de 20 weken echo gehad, alles was gelukkig goed! Was vrij zenuwachtig, maar toen hij zei ik zie precies wat ik wil zien lag ik alleen nog maar te genieten! Kan me voorstellen dat je dat nog iedere dag vind, ik vind het ook al spannend allemaal en ik heb geen miskraam gehad. Dat gevoel lijkt me dus inderdaad alleen maar sterker als je wel een miskraam hebt gehad. Ben je nu dan ook extra onder controle of dat niet? wil je het geslacht weten?
Nee, ik heb geen extra controle (is geloof ik pas als het vaker is misgegaan) mocht wel voor de eerste echo eerder komen. Wij zijn wel nieuwsgierig wat het geslacht is, maar we wachten braaf de 20 weken echo af. Eerst eens zien of alles is orde is Vrijdag heb ik controle, dan eindelijk ook afspraak voor de 20w check
voordat je het weet is het zover Wij willen het geslacht helemaal niet weten, pas bij geboorte.. Al is dat wel moeilijk om vol te houden hoor haha.. wij hebben dan nu net de 20 weken echo gehad en dan denk ik he balen, we hebben geen echo meer. Dus zijn nu al weer een afspraak aan het maken voor een pretecho met 28 weken, weer iets leuks om naar uit te kijken!
Hih, dat kan ik me voorstellen. Ik heb vanmiddag een controle, volgens mij krijg ik de uitslag van alle bloedtesten die ze vorige keer hebben afgenomen. Geen echo helaas, al hoop ik dat we toch een teken van leven gaan krijgen... Waar ga je die pretecho doen? Doe jij ook een zwangerschapscursus? Gaan jullie naar de negenmaandenbeurs? Ennuhhh... Zijn wij nu alsnog de enige tweee die hier reageren, lekker overzichtelijk wel
Haha ja volgens mij zijn wij inderdaad nog de enige twee.. wel overzichtelijk ja hihi! Succes met je controle vanmiddag! De pretecho doen we in ochten bij jan koning, heb er nu al zin in! Ik ga wel naar de negenmaandenbeurs maar doe geen zwangerschapscursus en jij?
Hoi meiden hoeveel weken zwanger zijn jullie nu weten jullie ook al wat het word lucymila ben je zwanger van de 3 de?? Groetjes
Ik ben nu 22 weken en 2 dagen! Wij weten niet wat het wordt, blijft een verrassing voor de bevalling! En jij?