Ik heb helaas geen vrienden met kleine kids die in buurt wonen. Of ze wonen ver weg of hebben geen kids... Mijn kleine is 3mnd en andere kleine (co-ouderschap bij ons) is 5jr. Playdates of lekker naar kinderboederij of speeltuin. Wie woont er in buurt en zou het leuk lijken?
Hey daar! Ik ben op het moment nog niet zwanger maar dat gaan we vanaf volgende maand proberen! Zoek ook echt nog meiden/dames om mee in contact te komen in de buurt. Sta er dus iig voor open, maar weet niet of het je stoort dat we nog niet zo ver zijn
Uiteraard stoort dat me niet! Eindeloos over beebjes en zwangerschapskwaaltjes klessen hihi Wij willen ook nog 3e dus wie weet. Zijn jullie al aan klussen of ligt de planning er? Edit: lees het al.. LEUK!!!
Haha ja vanaf volgende maand dus, spannennnd! Het zou idd wel fijn zijn ook eens te kunnen kletsen (als het zover is) over idd zwangerschapsdingetjes. Aangezien de mannen dat toch al heel snel zat zijn Lijkt me ook gezellig om dan met een andere moeder lekker te wandelen enzo, gezellig met de kids haha!
Hier iemand uit Amsterdam! De kleine man is bijna 2 maanden, maar lijkt me leuk om te kletsen en wellicht wat af te spreken!
Leuk!! Gefeliciteerd met je kleine!!!! Gaat snel he? Hier al 3mnd 1w... tijd vliegt! Hoe doet de kleine het?
Hoi! Hier een moeder uit Haarlem met een zoontje van 20 maanden (alweer). Lijkt me gezellig om met andere mama's te kletsen!
Welkom!!!! Gezellig Gaat snel he? Hier nu voor eerste keer buikgriepje. Arm snottebelletje... Mijn FB, voor de geinteresseerde: http://www.facebook.com/KingRaZac
Ahgos, wat zielig! De kleine hier gaat lekker. Heeft vandaag zijn eerste prikjes gehad en is nu een beetje van de leg.
Ja ging wel goed hoor, heeft het even op een brullen gezet en was daarna weer rustig. Nu veel slapen en af en toe wordt ie gillend wakker om vervolgens weer in slaap te vallen. Hopen dat de koorts uitblijft. Hoe is het verder met je ventje?
Mijn kereltje is nog een beetje ziekjes. Gaat wel iets beter! Hopelijk morgen helemaal beter, anders moet ik babyzwemmen afzeggen woensdag. We zullen zien
ah prikjes zijn zielig! Gelukkig voorlopig van af... Ik deed m daarna altijd meteen in badje, omdat dat voorkomt dat t stijf wordt als ie geslapen heeft. Ach en verkouden ziekige baby'tjes kan je zo weinig helpen had ik altijd t gevoel. Maar ik had een zogenaamd verkoudheid hulppakket klaarliggen: nisykinddruppeltjes en/of tussikinddruppeltjes (bij hoesten), veel luuf opsmeren, zoutoplossing, ui snijden voor 's nachts (stinkt wel, maar had idee dat t wel wat hielp), zetpillen paracetamol en zwitsal eucalyptus voor badje... Mijn zoontje was van 6 maanden tot 10 maanden heel veel ziek dankzij de creche. Maar vanaf de zomer ging t goed. En nu is ie lekker thuis en gaat t ook veel beter.
Dat zijn wel goeie tips voor als die kleine straks ooit verkouden/ziek wordt. Binnenkort maar eens gaan inslaan... Hij heeft gelukkig niet zo heel erg last gehad van de prikjes. Leek wat last te hebben van zijn beentjes gistermiddag en was vooral heel sloom. Lekker veel geslapen! En nu lijkt er niets meer aan de hand!
Bij dokter geweest... Geen oor of long onsteking of iets in den aard. Maar wel flinke buikgriep... Veeeeeeel diaree en wil amper drinken... Pffff arm kind... Anders morgen naar ziekenhuis... Nou daar zit ik niet op te wachten... Hopen dat hij even slaapt en dan drinkt! Hij heeft pas 280cc op ipv 1000cc die hij normaal drinkt...
Hij is gelukkig nog niet uitgedroogd en heb van dokter nu zetpillen mee gehad tegen misselijkheid en spugen/diaree... hopelijk werken die wel... Want hij drinkt elke dag minder... Wel jammer... geen babyzwemmen dus... Waar doen/gaan jullie babyzwemmen?
Ik denk dat ik nog even een maandje wil wachten met het starten van het babyzwemmen. Mijn man gaat dat met hem doen. En dan gewoon bij een zwembad hier in de buurt. Er is er geloof ik maar 1 die dat op zaterdag/zondag heeft, dus veel keus hebben we niet...