(aanstaande) mama's (over)betuwe

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Daniielle, 28 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama 2girls

6 feb 2014
    9
    0
    0
    verzorgende ig
    rhenen
    Leuk hoor en spannend ook de eerste ik ben niet zwanger hoor, heb al 2 meisjes dus nu even druk zat ;) Wij wisten het bij de eerste ook niet wat het werd vond ik wel zo leuk, maar bij de 2de wilde mijn man toch echt weten wat het werd haha heb je weinig zwangerschapsklachten, las dat de 20 weken echo goed was fijn om te horen! lekker genieten..

2. Daniielle

Daniielle Bekend lid

27 jun 2013
    610
    5
    18
    Ohh ook leuk! Hoe oud zijn je meisjes?
    Ja ik heb echt vrijwel nergens last van, heerlijk! Kan dan inderdaad echt genieten.

Ik vind het van de ene kant leuk dat het een verrassing blijft maar van de andere kant ben ik zooo nieuwsgierig haha..

3. Mama 2girls

6 feb 2014
    9
    0
    0
    verzorgende ig
    rhenen
    Ja ik vond het echt zo n verassing toen ik niet wist wat het werd Iedereen zei een jongentje en toen toch een meisje! erg leuk! heb een meisje van 3 en van van 11 maanden zijn er in jullie vriendengroep veel mensen met kleine kinderen
    Fijn hoor dat je je eigen zo goed voelt werk je wel fulltime en straks wel wat minder of niet

4. Daniielle

Daniielle Bekend lid

27 jun 2013
    610
    5
    18
    Nee helemaal niet eigenlijk, wij zijn de eersten. Gaan er ook niet zo heel veel meer mee om, andere redenen dam zwamgerschap hoor :)
    Bij jullie wel veel in de omgeving?
    Wat een leuke leeftijden trouwens, niet al te ver uit elkaar, erg leuk!
    Ik werk standaard 24 uur in de week en dat hoop ik te kunnen blijven doen :)

5. Mama 2girls

6 feb 2014
    9
    0
    0
    verzorgende ig
    rhenen
    Dat is wel lekker hoor om 3 dagen te werken dat deed ik ook toen ik nog 1 kindje had werk nu wel wat minder
    Mijn zusjes zijn allebei pas bevallen dus dat is wel erg gezellig maar hier in de buurt hebben onze vrienden nog geen kids af en toe wel jammer hoor, en ben je na de 9 mnd beurs geweest ??

6. Daniielle

Daniielle Bekend lid

27 jun 2013
    610
    5
    18
    Oh dat is wel erg leuk! Ik ben naar de 9 maanden beurs geweest ja, vond het erg leuk. Alleen niet echt iets gekocht, heb bijna alles al haha...
    Gisteren eindelijk babykamer gekocht,dus dan zijn we eigenlijk zo goed als compleet met de spullen.. Heerlijk :)

7. lucymila

lucymila Niet meer actief

8. lucymila

lucymila Niet meer actief

We zijn nu met zijn 5en en we kletsen in twee (bijna) dezelfde topics.
    Als jullie willen maak ik een besloten clubje (geen idee hoe dat hier werkt, maar vogel ik wel uit) of een geheime groep op Facebook aan.

Laat maar ff weten of je daar voor in bent. Wie weet kunnen we een keer wat afspreken als we elkaar wat beter hebben leren kennen.

Danielle
    MysteriousG
    Dianevz1983
    Mama 2girls
    En ik (lucymila)

Deel Deze Pagina