Aanstaande mama's uit de MMM

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Vlinder3, 2 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    @mv: heel veel sterkte meis, wat een rotnieuws!

@sloppy: hier van die vlagen (werd er vannacht wakker van zelfs) maar gelukkig niet dat ik niks kan binnen houden. Als je medicijnen niet binnen blijven zou ik zeker de HA bellen, of het ZKH, die kan je misschien nog beter bellen in deze fase?

Ik kan wel de gangbare tips opschrijven zoals crackers naast je bed en die eten voor je opstaat enzo, maar zo te horen heb je er niet alleen smorgens last van...

En tuurlijk mag je wel klagen...! Ik roep hier ook steeds dat ik blijf lachen al hang ik 9 maanden boven de pot,want ik heb zoooo lang gewacht op deze kwaaltjes. maar ik snap ook wel dat het zo niet werkt hoor :(

sterkte in elk geval.....

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @josjo: Bedankt voor je lieve woorden. Ik kijk het vandaag nog even aan, en ik moet vandaag toch even langs de HA dus dan kan ik het even overlegen.
    Bij Megan heb ik vanaf 26wkn aan een stuk overgegeven en zelfs toen heb ik niet geklaagd :D
    Ik ga proberen ervan te genieten hoor :D

3. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Hee Dames, ik kom me hier helaas weer af melden.. Heb vandaag me bloedtest gehad en er was wel HCG, maar niet erg veel.. En heb sinds vanmiddag ook erg veel pijn, dus ben bang dat het over is.. Maar blijf jullie wel volgen hoor..!! Heel veel succes allemaal met alles..!!

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ohh Kaaat Ik vind het zo erg voor je!! :(:(

Heel veel sterkte en een dikke digi knufffel!

5. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Bah kaat wat een rotnieuws! Heel veel sterkte met alles....

Hier wel goed nieuws, vandaag de echo gehad en het hartje zien kloppen... Zo fijn!

6. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    oooh Kaat meisje, sterkte. :(

Hihi, dat mannetje van mij. :)
    We gingen gisteren bij vrienden wat drinken en ineens verteld hij het....Ze zeiden gelijk dat ze het al in de gaten hadden omdat hij ineens vol aan de klus is geslagen en ik wat voller aan het worden ben. :)
    Nu is het echt geen geheim meer hier en wordt het vanaf volgende jaar echt eindelijk van de daken geschreeuwd hoor. :)
    Als het aan mij had gelegen was dit allang gebeurd maar mijn ventje wilde het niet maar nu hij het niet meer voor zich kan houden hoef ik het ook niet meer. :) :)

Bijna oud en nieuw en ik heb er zo'n zin in, dit jaar kunnen we eindelijk alle ellende achter ons laten.

7. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

Kaat heel veel sterkte meid...

Sloppyslayer hoe was het bij de huisarts? heb je het nog aangekaart??

Vlinder, wat leuk dat je man het zo spontaan vertelde. Drie maanden is toch best lang he haha.. Ik zou het niet kunnen in ieder geval!
    Wat zijn jullie verwend zeg met de kerst, leuk hoor!!

Josjo fijn dat je een goede echo hebt gehad!! Wanneer mag je nu weer voor een echo??

Wij zijn vanmorgen weer voor controle geweest en alles was helemaal goed, hele mooie echo gehad en het kindje lag heel druk te bewegen. We konden het mondje zien, oogjes en neusbotje.
    Ennn.. Vandaag 12 wekene zwanger!!!! Joepie!!!!!!!!!

8. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Vlinder lieverd...
    Hier ben je...was benieuwd naar je en ben naar je gaan zoeken.
    Heb niet het hele topic gelezen maar ben blij om te lezen dat het zo goed met je gaat...
    Je hebt ook al het hartje gezien...super gaaf...
    Zo, lees vanaf nu hier met je mee...
    ;)

9. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @ jem: ben helaas nog niet bij de huisarts geweest......moest naar schiphol voor m'n bagage.
    Vandaag gaat het iets beter, morgen ga ik zeker naar de ha en zal ik het bespreken.

10. M02

M02 Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.372
    0
    36
    Hey meiden,
    Allereerst, Kaat veel sterkte toegewenst!
    Wij zijn ook m.b.v. MMM zwanger geworden, eerst 2x IUI geprobeerd, maar dit bleek niet ons ding. Daarna ICSI, en nu alweer bijna 9 weken zwanger.
    Sinds 10 december ben ik plasjes aan het sparen voor Moeders voor Moeders.
    Groetjes Marlayne

11. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @marlayne: welkom hier en nog gefeliciteerd met je zwangerschap!

12. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    @Femme, wat lief. :)

13. M02

M02 Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.372
    0
    36
    Dankje, Sloppy!

14. barleeus

barleeus Actief lid

23 feb 2008
    423
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi meiden,

Ik schaam me bijna dat ik hier zo lang niet geweest ben, maar het is zo druk geweest met de kerst dagen. :)
    Helaas ook verdrietige berichten hier, sterkte meiden.
    Gelukkig ook veel goede berichten en leuke kerst berichten.
    Wij hebben ook echt een heerlijke kerst gehad. Het stond helemaal in het teken van onze kleine spruit. Ik heb een schommelstoel gehad voor de baby kamer en een tummy-tub. Verder een baby gym, en zo'n speelkleed met van die bogen erboven. En een hoop kleine spulletjes voor de kleine. Rompertjes, spuugdoekjes, badthermomether. Speelgoedjes. Helemaal leuk dus.
    Gister zijn we dan weer voor een echo geweest. 12w+4 dgn. Wow... wat een verschil alweer met de 10w echo. Het is nu echt een heel kindje. Wat een lange benen. En... de echoscopiste vroeg of we wilden weten wat het wordt. Jaaa! dat willen we wel weten, ze heeft gekeken naaar het nub omdat het heel goed te zien was bij ons kindje. Ze mag nu natuurlijk nog geen zekerheid geven maar ze zegt dat het waarschijnlijk een meisje wordt. Ik zet hier een foto neer, daar kan je het niet op zien maar ik heb weer een dvd dus ik zal van de week even een foto van de dvd maken waar het goed op te zien is. Natuurlijk wil ik toch even pronken met ons kindje dus hier komt de foto.

Liefs Sas

15. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    @ Marlayne: proficiat met je zwangerschap en welkom hier! Ben ook plasjes aan het opvangen maar vind het wel een beetje een gedoe, dat gehang boven zo'n opvangbakje. Heb het zelf ook hard nodig gehad dus ik hou vol maar ik denk dat ik ook blij zal zijn als het klaar is (tot 3e week februari kan ik mee doen).

@barleeus: wauw, wat een mooie echo zeg! Wat gaaf dat je het dan al zo goed ziet! Mijn echo was met 7wk + 2dagen en daar was echt niets van te maken haha. Wel een kloppend hartje, maar de contouren waren er nog niet echt... hopelijk is dat bij 10 weken toch wel beter want dan krijg ik mijn 2e echo, 17 januari, spannend!

@vlinder: wat leuk dat je man het zomaar eruit floepte haha schattig! En vooral fijn dat je het nu van de daken mag schreeuwen he? Geniet van het vertellen!

16. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @barleus: Wat een mooie echo zeg!!

hier vandaag een wiegje voor onze emmy gekocht :) hahahaha
    We moesten ff naar de prenatal omdat onze auto buggy kapot was en daar aangekomen was alles met 15% korting :D
    En daar hadden we een simpel maar mooi wiegje en sloppyman vond hem geweldig........dus maar gekocht :D

17. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    #197 Vlinder3, 30 dec 2010
    Laatst bewerkt: 30 dec 2010
    Lieffies.

Ik wil jullie alvast een heel mooi nieuw jaar wensen.

Voor ons is dit jaar een afsluiter van alle ellende en verdriet en gaan we het nieuwe jaar in met geluk.
    Voor ons allemaal is dit een jaar om nooit vergeten, na al die ellende mogen we het afsluiten met een mooi wondertje in onze buik. :)
    In het nieuwe jaar staat er alleen nog maar geluk op ons te wachten en bij de volgende jaarwisseling staan we naar het vuurwerk te kijken met ons wondertje in onze armen. :)

Oooh ik kan het me bijna niet voorstellen, we hebben er allemaal zo lang op moeten wachten.
    Volgend jaar kletsen we gewoon lekker verder over onze wondertjes en wat we allemaal gekocht hebben enzo, leuk!:D:D

18. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @vlinder: Ja dat is nu allemaal nog zo onwerkelijk en volgend jaar is het gewoon waarheid :D

19. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ik las dat je een wiegje hebt gekocht, leuk! :)

20. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ja wel een beetje heel erg vroeg maar goed, hij was heel goedkoop :D

Dit is hem:

Deel Deze Pagina