Aanstaande mama's uit de MMM

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Vlinder3, 2 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    #2061 Vlinder3, 13 jul 2011
    Laatst bewerkt: 13 jul 2011
    @Zeehondje, geniet maar lekker van je vakantie samen met je mannetje meis. :)

@Mir, mooi buikje!

@Sloppy, even een heel ander onderwerp....Misschien heb ik er compleet overheen gelezen hoor maar hoe is het nu eigenlijk afgelopen met jullie hond??

@Hier, vandaag de laatste dingetjes afwerken en dan vrijdagmiddag (morgenmiddag krijgen we visite) behangen bij de trap en dan is het helemaal klaar :D Hehe, kunnen we eindelijk grote schoonmaak houden boven, nu heeft het weinig zin. Iedere keer het stof van het schuren enzo kruipt overal naartoe.
    Dan kan ik de logeerkamer weer inrichten voor de katjes, zodat ze hun kamertje weer terughebben waar ze zich heerlijk terug kunnen trekken. :)

@Meiden die ook aan de laatste loodjes bezig zijn: Hebben jullie ook zoveel last van lucht in je buik?? Hihi ik lijk soms wel een lopend scheetkussen....:);)

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hallo meisjes!
    Weer even een teken van leven.

Koolmees, wat super! Gefeliciteerd! Prachtig he, dat nieuwe leven in je buik!

Sloppy, hoe is het nu met je? Ik zag dat de gyn de 39 weken wil halen? Logisch, maar ik zou het ook snappen als ze inzetten op iets eerder....Succes meid, nog even volhouden. Maar wel aan de bel trekken als het echt niet meer gaat hoor!

Mir, mooi buikje hoor! Bijzonder idee toch, dat daar je kindje in groeit?
    Ik heb trouwens ook weer een nieuwe buikfoto geplaatst in mijn album.

Zeehondje, fijne vakantie!

Vlinder, hier nog niet de laatste loodjes hopelijk, maar wel veel lucht...

Ik ben druk in de kinderkamer. Ga zo denk ik maar eens wat witwerk verrichten. Houtwerk is nu klaar. Heb met schoonmama een date om stof uit te zoeken voor wiegje en hemel, zij wil dit graag voor ons maken.
    Dan nog gordijnstof uitzoeken, maar dat hangt ook een beetje af van de stof voor die weg.
    Gisteren had ik echt last van mijn hormonen.
    Ik had allerlei doemscenario's dat de kamer nooit op tijd klaar is, ik de spullen niet in huis heb, dat ik helemaal niet kan bevallen, dat er van alles mis gaat, dat ik helemaal geen goede moeder kan zijn....
    *zucht*
    Nou ja, hoort erbij zeggen ze ;)
    Vandaag vol frisse moed weer verder.

3. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    @koolmees: gave echo foto's!! Zoooo leuk en zooo fijn om die voor het eerst te zien he?? Ik ben heel blij voor je dat alles goed is!

@zeehondje: heerlijk saampjes vakantie!! Lijkt voor mij alweer zo lang geleden, maar het is echt zo bijzonder, jullie laatste tripje samen weg, geniet lekker!!

@miiir spillebeen: mooi buikje hoor en ach, dunne beentjes, ik wil best ruilen hoor! :D

@liesben: jij krijgt ook al zo'n mooie buik! Weet je nog dat je het op het begin maar een raar buikje vond, fase is het nou een vetkwabbel of wat? Hebben we allemaal gehad natuurlijk hihi maar ik vind de voorbijkomende buikjes prachtig hoor!! Ik zal hier zo ook mijn foto's plaatsen, bij 35+2...

@nikita en een aantal andere meiden, hoe zou het met hen gaan? Hopelijk kunnen ze zich hier gauw aansluiten.....!

@hier: gisteren liggingsecho gehad, alles goed. Ukkie was al wat ingedaald, kan verder nog maar is ok. Is ook de reden dat bij mij het vocht niet meer echt wegtrekt, er schijnt wat boven in het been bekneld te zitten (niet ernstig hoor) waardoor de bloedtoe- en afvoer gewoon wat minder goed werkt. Geboortegewicht werd geschat op 7 pond en de vk denkt een jongetje (niet op basis vd echo hoor, dat deed iemand anders). Wij denken dat zelf ook maar of dat we gelijk hebben...? Niet dat het uitmaakt, ik zou het serieus allebei even leuk vinden...! We hebben gisteren dus wel voor zowel een jongetje als een meisje een outfit gekocht. Zooo cute! Voor jongetje moet er nog n vestje binnenkomen, maar hier al wel vast een impressie :):

4. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    en voor een meisje:

5. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    buikfoto zijkant, 35+2 dus:

6. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    en voorkant! Hier zie je dus een beetje het vocht. Heb normaal hele slanke enkels (net zo slank als mmiiir haar benen zeg maar hahaha) en dit is dus smorgens, dan zijn ze op zijn slankst, dus valt t nog mee haha;)

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @vlinder: Onze hond heeft een heel goed nieuw te huis gevonden waar ze het heel erg naar haar zin heeft.
    We hebben nog contact en ik krijg af en toe foto's op gestuurd.
    Zelfs de buurvrouw is blij met haar en gaat regelmatig ff een stukje met haar lopen.

Voor de rest: Wij hebben onze hond, een rottweiler, moeten herplaatsen omdat ze intollerant was naar onze dochter. Ze viel heel erg uit en heeft zelfs geprobeert te bijten.
    Na 8mnd gedragstherapie hebben we deze zware beslissing moeten nemen.

@Josjo: mooi buikje hoor! En hele leuke kleertjes :D Eigenlijk wel heel leuk dat je nu nog niet weet wat het gaat worden......met een cadeautje :)
    fijn dat alles op de echo goed was.

@liesben: ik hoop zelf ook dat de bevalling eerder mag beginnen. Misschien heb ik met 38wkn al 1cm ontsluiting en dan gaan ze het wel helpen........afwachten.
    Ohh ja die doemsenario's heel herkenbaar en heel naar. En zo gemeen want tuurlijk zal je een goed moeder zijn en ja het hoort er helaas bij. Het is een soort zelfbescherming.

Ik ga nu ff mn meisje in bed leggen.
    Die moest ik net ophalen bij het kinderdagverblijf omdat ze bijna 40gr koorts had!
    Ze is ook echt heel ziek. Hopelijk is ze morgen weer opgeknapt.

8. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    #2068 Vlinder3, 13 jul 2011
    Laatst bewerkt: 13 jul 2011
    @Josjo, wat een onwijs leuke pakjes :) Echt super.
    Mooi buikje ook. :)

@Sloppy, ach je meisje zo'n hoge koorts?? :(
    Hopelijk zakt de koorts toch snel een beetje want 40 graden is wel hoog hoor.
    Blij te lezen dat jullie een goed nieuw huis hebben gevonden voor de hond :) Ja ik dacht er ineens aan vandaar mijn vraag. ;)

Ik heb vrijdag weer een afspraaj bij de vk, weet alleen nog niet of ik een liggingsecho krijg. Ze zou hem aankomende afspraak doen of de volgende dus dat is even afwachten.
    Ik hoop eigenlijk vrijdag maar we zullen zien.

Ik spam ook weer even mijn buikje:D

9. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Lieve meiden,

Ik lees wel mee hoor, maar jullie kletsen zoveel dat ik het af en toe niet kan bijhouden hihi! ;)

Koolmees, wat geweldig dat alles goed was en jullie het hartje hebben zien kloppen!
    Gaaf he, en zo onwerkelijk vond ik het ook!

Josjo, wat ontzettend schattige kleertjes!
    Spannend hoor, ben benieuwd wat het uiteindelijk is!
    Hebben jullie er bewust voor gekozen om niet te willen weten wat het is? Wij denken er ook over om het een verrassing te laten zijn, al weet ik niet of ik dat geduld kan opbrengen met mijn nieuwsgierige aard haha!

Wat een prachtige buik trouwens, ik kan niet wachten tot die van mij ook zo groot is haha! :)

Liesben, ik herken je angst wel...
    Afgelopen week overviel mij ook ineens het gevoel, 'hoe gaan we het straks allemaal doen en kan ik het wel?' Maar ik ben ervan overtuigd dat als je straks je kleine hummeltje in je armen hebt, je op en top mama zult zijn en het perfect zal doen!

Vlinder, druk aan de klus dus! Wij moeten hier alle kozijnen gaan schuren en schilderen, pfff zie er nu al tegenop. Verder krijgen we een nieuwe vloer en dan is de babykamer aan de beurt... Ik ben een onwijze schoonmaakmiep dus zie nu al tegen al die stof op haha!

Sloppy, wat erg van jullie hond. Wij hebben ook 2 honden en soms ben ik wel bang dat een van de 2 straks ons kindje niet accepteert. Ik kan het me niet voorstellen, maar er is een kans natuurlijk. Moet er niet aan denken een van hen weg te doen, zij zijn nu echt mijn alles.

Ach je kleine meisje ziek! Hopelijk gaat het snel beter met haar, vertroetel haar maar lekker!

Hier gaat alles verder goed!
    Vrijdag de 2e echo, ben zooo benieuwd!
    Hoop dat alles goed is met ons kleintje!
    Ik heb er wel steeds meer vertrouwen in, mijn buik groeit al gestaag dus dan mag ik ervan uit gaan dat het positief is toch?! ;)
    Maar zal blij zijn als ik weer even gezien heb dat het goed gegroeid is en het hartje nog steeds klopt.
    Nog 2 dagen geduld!!

10. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Vlinder wat een supermooie buik!!!
    Zo mooi om te zien en zo bijzonder ook, dat daar het kindje in zit wat jullie al snel in jullie armen zullen mogen houden!

11. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Oh wauw, mooie buiken en leuke kleertjes zeg!

En wij gaan naar Italië, Toscane.
    Tot snel!
    Haha, was net bezig met een geboortekaartje ontwerpen (hipdesign), gaat opeens m'n buik echt alle kanten op! Zo gaaf om te voelen en vooral ook om te zien.

12. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Mooie buiken hoor!!
    En leuke kleertjes! Zo schattig.

Koolmees, super meid!! Gefeliciteerd!

Hier, gisteren is alles goed gegaan gelukkig, ze was lekker rustig bij haar papa.
    Vandaag haar eerste inenting gehad, ahhh wat zielig zeg, ze zat eerst uitgebreid te lachen naar de arts en toen ging die prik erin, ik heb haar nog niet zo horen huilen:(
    Ze is nu 59cm en weegt 5680, ze doet het heel erg goed.

13. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    @vlinder: mooi buikje jij ook! Hopelijk krijg je de echo nu, anders wordt t wel erg laat toch? Het was op zich niet zo veel bijzonders, had echt verwacht dat we wat uitgebreider mochten koekeloeren maar helaas... Hartje zag er wel gaaf uit zeg, helemaal af, heel bijzonder gezicht!

@sloppy: agossie, megan ziek! Die hoge koorts is wel vaker bij kleine kinderen toch? Niet meteen iets om je heel erg zorgen te maken? Maar voor jou wel onhandig om haar thuis te hebben als je je niet zo lekker voelt hè... Sterkte saampjes en beterschap!

@kaat: wat fijn dat het goed is gegaan met het paardrijden! Voelt n stuk beter als vorige week zeker :D. En zielig, Lotte 's eerste prikjes! Fijn dat het nu achter de rug is...:)

@doortje: wauw, tweede echo alweer, gaat snel hè! Hebben jullie het eigenlijk al wereldkundig gemaakt? Ben het even vergeten geloof ik... Wij hebben het destijds bij zes weken al verteld haha we waren zo blij, konden het niet meer voor ons houden!

@zeehondje, whaaa Toscane, mag ik mee?? Zoooo mooi daar! Geniet lekker!

Mijn zus komt over een half uurtje gezellig met met neefje en nichtje. Zal de laatste keer ook hier zijn dat ik ze zie met de baby in mijn buik, ze gaan volgende week nl op vakantie.. Nichtje Laura (4) denkt dat ik n meisje krijg en zelf heeft ze ook n baby in haar buik, een jongetje en dan blaast ze haar buik heel groot op en noemt ze mijn zus oma hahahaha

14. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Vlinder3: Fijn dat het bijna allemaal klaar is bij jullie boven en een heel mooi buikje heb je! :)
    @Liesben: Misschien kijk ik er naast, maar ik zie geen buikfoto bij je albums? :) Vast heerlijk om lekker met het kamertje bezig te zijn!
    @Josjo: Fijn dat alles goed was met je beeb en mooie setjes heb je gekocht! En ook al zo'n prachtige buik!
    @Sloppyslayer: Beterschap voor je meisje!
    @Doortje25: Spannend dat wachten tot de 2e echo! Nog 2 daagjes en dan kun je jullie kleintje weer bewonderen :)
    @Zeehondje: Veel plezier in Toscane, geniet ervan!
    @Kaat2000: Ach sneu zo'n inenting, wel fijn dat het gisteren wel allemaal goed was gegaan!

15. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Zeehondje, veel plezier in Italie!
    Lijkt me heerlijk!

Wij hebben net een nieuwe auto gekocht, onze oude was echt op helaas... We twijfelen nu dus nog of we nog een weekje naar Centerparcs gaan. Het is best prijzig en we willen ook nog een mooie babykamer en allerlei spulletjes voor de baby kopen, dus we weten het nog niet. Hadden we nou nog even met onze auto kunnen doen, dan had het een gemakkelijke keuze geweest hihi, maar zoiets komt altijd op het verkeerde moment hè!

Ach Kaat, wat sneu voor jullie meisje!
    Heeft ze verder geen last van de inenting?
    Ik weet nog van mijn zusje (die is bijna 11 jaar jonger) dat ze er altijd ziek van was en bij de enting van een jaar kreeg ze zelfs vlekjes en ziektevershijnselen. Nu hoorde ik pas dat de opa van mijn oma aan een vaccinatie is overleden en mijn oma en broer er altijd heel ziek van waren, dus het is denk ook een zwakte bij ons in de familie.

Josjo, zo te lezen heeft je nichtje humor haha!
    We hebben de mensen in onze omgeving wel al verteld dat ik zwanger ben, zij wisten ook van de behandeling af. Maar de mensen die wat verder van ons afstaan weten het nog niet, mijn vriend wil het echt pas met 12 weken vertellen. Dan pas kan hij het zelf ook echt met een gerust hart geloven zegt hij, dus ik wacht nog even vol ongeduld tot ik het echt van de daken mag schreeuwen en mijn buik niet meer hoef in te houden haha!

16. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    @koolmees: je moet liesben even als vriendje uitnodigenm ze heeft haar foto's privé nl..

17. Liesben

Liesben Niet meer actief

Inderdaad koolmees, ik heb een aanal foto's prive staan, niet de hele wereld hoeft mijn buik te zien :)
    Dus als je wilt, ik stuur je een vriendschapsverzoekje, dan kan je gluren :)

Zo, ik ben lekker opgeschoten in de kamer, foto's staan in mijn album. Kastenwand is nu klaar. De deuren staan nog bij de schilder, maar die verwacht ik ook snel terug. Dan hoeft lief alleen nog even de vensterbank te doen, en dan is het verfwerk klaar. En nu mag ik dus leuke dingen gaan doen, zoals spullen kopen! :D

18. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Doortje25: Leuk een nieuwe auto gekocht, dat staat hier ook in de planning ;)
    @Liesben: Jaaaa nu kan ik ze zien, mooie buik! En het kamertje begint al op te schieten, leuk! :)

19. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Klinkt goed, Liesben! Ik ben benieuwd naar het hele echte eindresultaat! Ik ga na het weekend foto's spammen van mijn kamertje...
    Verhaal over hormonen komt me héél herkenbaar voor. Ik had dat een maandje geleden, heb daar toen ook over geblogd... Gelukkig ben ik nu weer iets rustiger en maak ik mezelf niet gek!

@ Doortje: goed om weer wat van je te horen!! Hoe gaat het me je? Kwaaltjes? Ik kan me voorstellen dat je ernaar uitkijkt om van de daken te roepen dat je zwanger bent... Ben ook benieuwd naar je tweede echo van vrijdag!

@ Josjo: grappig zeg zo'n meisje dat er zo mee bezig is! Mijn buurmeisje kwam gisteren even langs. Heb eigenlijk niet heel veel contact met de buren. Maar ze voelde zich vrij genoeg om mijn hoge hakken aan te trekken en zat meteen aan mijn buik te voelen! De buurman ging er van blozen hahaha. Ik vind dat alleen maar leuk, zo'n spontaniteit...

@ Kaat: zielig zeg, dat ze zo moest huilen van de prik. Nu maar hopen dat ze geen last heeft van bijwerkingen...

@ Vlinder: wat een práchtige buik heb jij!!!

@ SLoppy: hoop dat je meisje zich weer snel beter voelt...

@ mijn spillebenen: vind t niet erg hoor. Viel me alleen op, op die foto! Ik ben heel blij met mijn lijf. Ook nu het zwanger is!!

20. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik ben toch maar even met Megan naar de HA gegaan. Ik haalde haar na haar middag dutje uit haar bed en ze had nog steeds koorts en ze wilde maar niet stoppen met huilen.
    Is niks voor haar omdat ze nooit huild, werkelijk nooit!
    Ze heeft middenoorontsteking. Helaas weinig aan te doen als uitzieken met paracetamol en neusspray.

@Josjo: Ja hogekoorts is normaal op deze leeftijd. Bij pas geboren mag hij niet boven de 39 komen maar op Megan haar leeftijd is het helemaal niet raar dat ze bijna 40gr koorts krijgt. Dan is het een teken dat haar afweersysteem goed werkt, en dat er echt wat aan de hand is.
    Normaal loopt ze ook gewoon door maar nu lag ze op de bank en deed niet zo heel veel meer, en dan is het tijd om naar de HA te gaan.
    hahahaha dat nichtje van jou is echt leuk!

@liesben: ik ga ff naar je kamertje kijken hoor

@doortje: fijn een nieuwe auto! Maar wat kunnen de kosten oplopen hé?! Heel leuk een baby maar het kost me wat ;) Wij moeten er volgend jaar aan gaan geloven. We hebben nu een seat leon en daar barsten we nu al uit.........vorig jaar een opel corsa dus we gaan steeds groter :)

@kaat: Zielig he die inenting.......meestal hebben ze van deze eerste weinig na last.
    En het is een flinke dame zeg! Megan was met 2mnd 52cm en 4270gram

@vlinder: ohh wat een moie buik heb je zeg!

Hier net even uitgeleeft op kleertjes.com :) ik heb een heel leuk zetje van noppies gekocht voor nog geen 50euro.
    T-shirt, broekje, vestje, legging, jurkje, slofjes, mutsje en een romper met lange mouwen. En alles past bij elkaar :D
    Voor mezelf toch nog maar een nieuwe broek besteld..........ik pas echt helemaal niks meer. Ik heb nu een skinny aan die ik gekocht heb toen ik 6wkn zwanger was (noodgedwongen omdat mn bagage nog in nederland stond) en zie zakt van mn kont af.
    Het zal nog wel even duren voordat ik mijn eigen kleren weer aan zal kunnen dus ik wil wel wat hebben om aan te trekken en ik heb nu 2 broeken die me passen.

Deel Deze Pagina