Aanstaande mama's uit de MMM

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Vlinder3, 2 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Liesben, ik heb je ook even als vriend toegevoegd zodat ik jouw mooie buik kan bekijken haha! ;)

Mir, ik heb bijna geen kwaaltjes gelukkig! Geen vervelende in ieder geval, alleen een beetje last van bandenpijn. Dat had ik toen ik het net wist ook, nu is het een paar weken weggeweest en voel ik het weer. Het valt me mee hoor, maar het zal nog wel erger worden denk! Ja, ik ben ook zo benieuwd naar de echo! Ook wel een beetje gespannen hoor, maar ik probeer positief te denken en me niet te druk te maken.

Sloppy, wat naar voor Megan zeg!
    Van een middenoorontsteking kunnen ze behoorlijk ziek zijn, hopelijk is het snel over!

Oh een Seat Leon is ook wel heel mooi! Wij hadden een peugeot 206 3-deurs en hebben nu een Hyundai Elantra 5-deurs. Hij heeft echt een gigantische achterbak, wat wel heel fijn is voor als er een kinderwagen in vervoerd moet worden! Maar het deed me wel even pijn om zoveel geld aan iets uit te geven, waar ik zelf bijna geen gebruik van maak omdat ik mijn rijbewijs niet heb. Nouja, ik word nu wel in een luxe bak vervoerd haha! En als ons kleintje geboren is, ga ik waarschijnlijk alsnog een medische test doen en proberen toch mijn rijbewijs te halen. Denk dat het wel gemakkelijker met een kindje is en mijn vader heeft al aangeboden een gedeelte te betalen, dus wie weet! Maar voor nu ben ik op zoek naar een mooie fietskar of bakfiets haha! :)

Heerlijk he dat shoppen!
    Ik zit nu ook al te kijken, maar durf nog niets te kopen hoor!
    Ach, bijna iedereen komt aan in een zwangerschap en past daardoor niet meer in zijn broeken en bij jou worden ze juist te groot!
    Voel je je wel al wat beter of is het nog steeds niet veel?

2. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Doortje, waarschijnlijk hadden wij ook een goedkopere vakantie geboekt als we wisten dat we zwanger waren, haha! Twee weken voor de positest hadden we geboekt. Ik dacht toch dat deze escape-iui niet zou lukken. Wel dus!
    En man krijgt lease auto, dus onze Opel Astra station gaat dan de deur uit voor een corsa waarschijnlijk voor mij.

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Doortje: Het is nog steeds pet......ik heb vandaag weer alles eruit gegooit maar ik geloof dat mn avond eten gaat blijven zitten.
    Het zou wel heel fijn zijn als je ook mag rijden. Is toch makkelijk als je een kleintje hebt.

@Zeehondje: lekker hoor als je de corsa mag houden :D

4. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    @zeehondje: balen dat jullie toch een nieuwe auto moesten... en aan de ene kant misschien juist goed dat deze vakantie al geboekt was, anders was je misschien niet gegaan...? Nu lekker saampjes genieten nog!

@sloppy: jee een broek van toen je 6 weken zwanger was... maar past je buik daar wel in dan? Die is toch wel flink gegroeid? Ik moet zeggen dat broeken me de hele zwangerschap niet lekker hebben gezeten hoor. Heb er wel een paar en ook toevallig van de week nog 1 aan gehad maar het zit gewoon niet fijn. Vandaag ruzie met mijn laarzen. Ik dacht met dit weer kan dat wel en dan zie je mijn dikke voeten niet zo, passen ze niet eens!! En het zijn nog wel een beetje slobberlaarsjes!! :$ aaargh haha (moet er maar om lachen dan he...)

@Liesben: leuk, het kamertje schiet al op! Ben benieuwd naar het eindresultaat!

@kleertjes.com: wij hebben daar ook een leuk vestje gescoord, noppies is daar meer korting dan bij noppies zelf. Doortje, ach, als je wat leuks ziet, gewoon lekker kopen hoor. Je wordt er echt niet meer of minder zwanger van als je nu jezelf al een keer verwend met wat leuks te kopen ;) ik kon me ook niet inhouden hoor. Enige is dat het allemaal neutraal is, maar ook daar kan je je leuk in uitleven hoor haha. Lekker van genieten zou ik zeggen!

@mmiiir: leuke buurmeisjes haha gezellig he?

Vandaag zou ik naar Tilburg gaan uit eten met een vriendinnetje, maar het stormt wel behoorlijk.. zo ook nog naar een andfer vriendinnetje dichterbij dus eerst maar kijken hoe dat gaat. Normaal maakt t me niet uit maar ben nu niet zo'n held geloof ik...? Iemand al de weg op geweest?

5. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @josjo: Mijn buik past wel maar daaronder moet hij heel erg ingesnoerd worden en nog zakt hij van mijn kont af........Die buik zit wel goed :D
    Ohh dat van die laarsen herken ik wel hoor. Bij megan moest ik tot oktober en ik paste helemaal niks meer aan zo dik waren mn voeten.
    Nu hou ik geen vocht vast, of het valt niet op en kan ik alles gewoon aan. Wel mooi want nu hoef ik niet op mn birkenstocks te trouwen :D

@Kleetjes.com: Ik heb alleen spullen gekocht die bij noppies zelf niet meer op voorraad waren of niet compleet. ik vind het zo makkelijk als je alles bij elkaar kan dragen. Paar basis dingen er bij en ze is helemaal klaar in die maat :D

@doortje: wij zijn bij Megan echt los gegaan op het kamertje en de wagen toen we 12wkn zwanger waren. En kleertjes ed hebben we gekocht toen we wisten dat het een meisje was.

Hier redelijke dag, wel misselijk maar niet over gegeven. Wel zitten mn darmen volledig vast nu dus de HA is nu aan het kijken wat ik veilig kan gebruiken op deze termijn. Omdat lakeer middelen de weeën kunnen opwekken op deze termijn en dat willen we ook weer niet. Ach het houd me zo wel bezig hoor.

6. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Josjo, leuk is dat hoe die kleintje reageren. Het is ind erg stormachtig vandaag, ik blijf binnen.

Doortje, Je kan ook op bungalow.nl een mistery weekend centerparcs doen. Je weet alleen 5 dagen van te voren pas in welk park je komt maar het scheelt enorm!

Liesben, fijn dat je lekker opschiet, ik zal straks even kijken in je album.

Sloppy, wat zielig voor Megan hoe gaat het nu met haar?

Hier, Gisteren had Lotte wel last van de enting, ze was heel erg stil en slaperig en wit. Vandaag gaat het beter gelukkig maar ze slaapt nog wel veel.

7. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Help, het wordt hier niet meer droog! Zo dus alle spullen in de regen naar de auto dragen. Maar gelukkig gaan we wel het mooie weer tegemoet. Zal ook wat naar Nederland sturen!

8. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    doe dat maar zeehondje, een klein beetje zon is ook wel lekker hier he :cool: ik blijf vandaag ook maar binnen.... afspraken verzet :D

9. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Kaat, dankje voor de tip, ga er zo even kijken!

Wat een weer vandaag he!
    Ik ben maar lopend, met een paraplu, boodschappen gaan doen, want hoewel de winkel hier op de hoek zit, denk ik dat ik doorweekt was geweest als ik op de fiets zou zijn gegaan. Mijn honden vinden het ook maar niets, die trekken me na hun plasje direct weer mee naar huis haha!

Zeehondje, een hele fijne vakantie in het mooie, zonnige Italie toegewenst! Ik ben jaloers haha! ;)

Oh meiden, ik ben zo zenuwachtig voor de echo van morgen!
    Ik hoop zo dat alles goed is, dat het hartje nog klopt en ons kleintje goed gegroeid is.
    Ik heb de echo gelukkig al om 10.00 uur, de vorige keer pas om 15.00 uur en dan is het nog lang wachten...
    Ik ga maar lekker vroeg naar bed vanavond, hoop dat ik een beetje kan slapen en dat het dan snel morgenochtend is! :)

10. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Doortje succes morgen....! Dit is killing, hebben we allemaal meegemaakt en nu moet jij die laatste nacht nog door zien te komen.... Lekker in bad en dan lekker slapen, hoop dat t lukt... :)

11. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    @ zeehondje een hele fijne vakantie gewenst! en hopelijk een paar baby's geboren als je weer terug bent! ik wil wel hoor! alleen me kleine meid nog hihi

@doortje wat spannend morgen de echo! hoop dat alles goed is! is zo bijzonder in het begin dan gaat het zo snel qua groei ze veranderen dan nog zo!

@kaat vervelend dat je kleine meisje zo'n last ervan heeft gelukkig is het alweer bijna over

@sloppy jeetje meid dat je gewoon je eigen broeken past.
    gelukkig een dag gehad zonder over te geven. elke dag is er eentje hoop dat ze je niet heel lang laten doorlopen

@ josjo groot gelijk dat je binnen bent gebleven! wat een weer he!

@ hier. vandaag een lekker druk dagje gehad! gister avond naar de bios geweest! naar harry potter. we hadden de late film omdat me man te laat thuis was voor de vroege dus om 10 uur begon de film en om half 2 lag ik pas in bed!

vanmorgen ging om 9 uur weer de wekker want vandaag ging ik een dagje op mijn neefje en nichtje passen. dus flesjes, luiers, slaapjes. en me neefje moest ik nog brengen en halen naar de peuterspeelzaal. hij is bijna 3 en me nichtje 4 maanden. echt een lekkerding ik kan al heerlijk met der knuffelen.

vanavond nog even een vriendin op de thee gehad en morgenavond nog een keertje oppassen.
    dan alweer weekend! en die gaat altijd snel om! op naar de 37 weken!

slaap lekker allemaal!!

12. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Goede morgen allemaal,

Met Megan gaat het weer een stuk beter. De neus spray doet z'n werk. Gister had ze er een bloedneus van een er kwam heel veel troep uit dus het was duidelijk dat het mis was. De koorts is gezakt en ze was weer vrolijk en speelde weer.
    Eten is nog wel een drama, maar dat hoort erbij en drinken doet ze goed als het maar Yoki is............hmmm

@Doortje: veel succes vandaag! kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent maar het gaat vast allemaal goed daarbinnen hoor ;)

@kaat: fijn dat je meisej niet al te veel last van haar prikjes gehad heeft. Dat hebben jullie maar weer gehad :D
    Hoe gaat het met het afbouwen van de BV?

@zeehondje: Gaan jullie vandaag rijden? Hele fijne vakantie en ik ben benieuwd naar het weer wat je ons gaat sturen ;)

@N-sky: Wat leuk op je nichtje en neefje passen :D Klinkt wel als een volwaaridge mama dag hoor.........hihihi
    Jij bent al bijna 37wkn wat gaat het toch snel he die tijd.......nog even en dan heb je zelf ook zo'n kleintje!

Hier komt mijn schoonmam's vandaag voor het vermaken van mijn jurk. Ohhh zo spannend want ze gaat hem korter maken dus de schaar moet er in..........ieeeeee!

13. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Mmiiiiir: Ik ben benieuwd naar de fotos van het kamertje en wat grappig van je buurmeisje!
    @Sloppyslayer: Fijn dat het weer wat beter gaat met je meisje en succes vandaag met je jurk!
    @Doortje25: Heel veel succes vandaag! Op naar een mooie echo, geniet ervan!
    @Kaat2000: Hoe is het nu met je meisje, weer helemaal de oude na de inenting?
    @Norwegian-sky: Leuk zo'n oppasdagje :)

14. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Hee meiden,

@Zeehondje, fijne vakantie!! Lekker er even tussenuit.

@sloppy, ooh fijn te lezen dat met Megan al wat beter gaat. Oei een bloedneusje.... Wel goed dat er gelijk een hoop troep mee uitkwam. Hopelijk is ze snel weer helemaal de oude Megan.
    Oehoeh, de schaar in je jurk, komt vast goed!
    Ik hoop zo dat jullie mooi weer zullen hebben op jullie bruiloft en vooral dat je niet al te misselijk/ziek bent op die dag.

@Doortje, heel veel succes vandaag! Je komt vast en zeker heel opgelucht en blij thuis. :)

@Hier, ik ga zo richting de vk.
    Ik heb vanacht mijn record verbroken met het aantal keer plassen....Ben er 7 keer uitgeweest dus bijna ieder uur werd ik wakker.... Ik hoop dat het komt omdat ons kleine ingedaalt is :)
    Dat zal ik zometeen weten.

15. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Goodmorning ladies!! Ik heb zo heeeerlijk geslapen! Al een paar dagen kan ik tot half negen blijven liggen, fijn! Echt uitslapen voor mij ! En ook maar 3 keer er uit, fijn! :)

@sky: ik dacht gisteren nog, hoe zou het met ons noorweegs meisje gaan :D. Wij gaan vanavond naar HP in 3D en omdat half tien wel erg laat leek, gaan wij om half 7. Wordt wel haasten voor Sjoerd maar ach...nasi staat al klaar, hadden we gisteren ook op en het was lekker!! yummie! Niet erg om nog n keer te eten...

@vlinder: succes bij de vk, hoop dat je je ligginsecho krijgt nu maar kan ook haast niet anders toch? Nog n week later is wel een beetje laat he?

@koolmees: hoe gaat het met jou dan??

@doortje: bijna je afspraak nu, jij zit nu te wiebelen op n stoel in de wachtkamer whaaaa hoop dat ze niet uitlopen vandaag....

@sloppy: over n weekje ga je gewoon trouwen meis, hoe bijzonder!!! Hebben ze je jurk goed kunnen innemen? Het wordt vast een prachtige dag meis, ik vond trouwen in elk geval erg bijzonder, een van de mooiste dagen van mijn leven!!

ga zo gezellig naar mijn vriendinnetje, zij is 23 juli uitgerekend, gezellig even een theetje drinken...

Fijne dag meiden!!

16. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Zeehondje, heel veel plezier in het zonnige zuiden!!

Doortje, ik ben erg benieuwd hoe je echo was.

Sky, En? hoe was de film? Wij gaan zatetdag naar harry.

Sloppy, fijn dat Megan zich al beter voelt. Hier gaat het goed vandaag gaan we naar 2 flesvoedingen dus ben benieuwd hoe dat gaat.

Vlinder, pff vervelend dat je zo vaak moet plassen, ben benieuwd of jullie kleintje al goed ligt, veel succes!

Josjo, veel plezier zo met je vriendin.

Hier, het gaat allemaal goed, Lotte gaat vandaag voor het eerst echt naar haar eigen kamer, tja het moet toch een keer gebeuren. En zaterdag gaat ze voor het eerst naar opa en oma een paar uurtjes ben benieuwd, je voelt jezelf wel onmisbaar.
    Zometeen komt me zus maar haar 2 kleintjes, gezellig.

Fijne dag allemaal!

17. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Zo weer terug van de vk. Ik had een vervangende vk....
    Geen liggings echo, volgens haar heb ik deze de vorige keer dus gehad bij 34 weken....Het zal dan wel.
    Ons kleintje lag iig nog steeds goed en ligt met het kruintje al in de bekken, volgens haar. De rugpijn, benenpijn, buikpijn en snijdend gevoel onderin kan volgens haar dus komen doordat het langzaam aan het indalen is, dat was de vorige keer ook al dus ik hoop dat het de volgende keer toch wat dieper ingedaald is.
    Alles was verder ook helemaal goed, niet meer aangekomen, urine was goed, bloeddruk ook weer goed zoals altijd.
    Buik was wel weer iets gegroeid.

Volgende week vrijdag weer een nieuwe afspraak en hopelijk heb ik dan gewoon mijn eigen vk weer hoor, is toch vreemd als je constant dezelfde hebt en nu ineens een ander gezicht....haha.

Ik heb wel bel-advies gehad en wat ik moet doen als tussen nu en de volgende afspraak mijn vliezen breken.

@Kaat, fijn dat Lotte het zo goed doet:)
    Oooh dat zal inderdaad wel even moeilijk zijn om haar bij opa en oma achter te laten, maar komt vast goed meid.

@Josjo, veel plezier bij je vriendin. Ik ga zo ook lekker een bakkie doen bij een vriendin. :)

Hihi, ik vind het nu wel spannend worden hoor meiden!!
    Wanneer komt het buiten spieken en hoe zal het allemaal verlopen....

18. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Hoi meiden,

Even een ego-berichtje, maar ben zooo blij!
    Ik heb vanochtend een echo gehad en alles is goed met ons kleintje!
    Wat was het geweldig om te zien zeg, ik kon er wel naar blijven kijken! Zo mooi, zo bijzonder... ons wonder! :D Het is precies zo groot als het moet zijn, het hartje klopte mooi, de navelstreng was al te zien en we hebben zelfs al zijn ruggetje mogen bekijken hihi! Hier is mijn echo, wel even voor jullie uitvergroot... Ik ben zooo trots!

Bekijk bijlage 167200

Oh en we mogen het nu ook eindelijk aan iedereen vertellen! Ze zei dat de kans extreem klein is dat het nog mis gaat, altijd fijn om te horen! Over 4 weken hoeven we pas weer terug, eigenlijk zelfs 6, maar dat vonden we te lang duren. En dan krijgen we weer even een echo, leuk, leuk, leuk!!!

19. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Vlinder, Mooi dat jullie kleintje goed ligt, nu afwachten maar spannend hoor!!

Doortje, Mooie echo!!! Ik vind het toch bijzonder dat alles er al op en eraan zit met 10 weken.

Hier weer een leuke foto van Lotte
    Bekijk bijlage 167222

20. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Kaat, wat een prachtige foto van een prachtige dochter!!!
    En je zou denken dat ze al wat ouder is, zo wijs kijkt ze al!
    Wat leuk zeg!

Ja, ik heb ook verwonderd zitten kijken naar ons hummeltje...
    Kijk dat voetje nou, met een beetje verbeelding zie je de teentjes al zitten hihi! :D

Deel Deze Pagina