Wat leuk!! en ach.. beter te vroeg dan te laat toch? Ik heb gister 2 zwangerschaps broeken gekocht. Het zit heerlijk! voel me nu helemaal zwanger!
Ja wat een gek idee hè, volgend jaar oud&nieuw voor het eerst met een ukkie in onze armen..... Wauw, is nog zo onwerkelijk! Ik kreeg van een paar vriendinnen die net een kindje hebben gekregen wat zwangerschapskleding, kan niet wachten tot ik dat ook aan kan en kan en een buikje ga krijgen, lijkt me fantastisch!! Iedereen een goede jaarwisseling, hier met Jip & Janneke champie vd Hema haha, heerlijk!!
Hoi meiden, Iedereen een GELUKKIG NIEUWJAAR! maar dat zal dit jaar wel gaan lukken denk ik! Liefs Sas
Heee lieverds, ook namens mij een gelukkig nieuwjaar!! Gaat helemaal goedkomen voor ons. @Sloppy, leuk wiegje. Kan niet wachten tot wij gaan shoppen, mijn ventje houd het nog een beetje tegen. @Barleeus, ooh lekker zitten die broeken he. Ik heb er 1 van mijn nichtje gehad en die zit zo lekker mar die is meer voor het betere weer, het is een katoene broek. @Hier, pffff ik was gisteren echt niks waard....chago, kortaf, nergens zin in, huilerig en moe.... Hopelijk vandaag een betere dag. Niet veel in de planning, nou ja eigenlijk niks dus leker rustig aan doen vandaag.
hoi meiden... Hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik af en toe mee lees... Natuurlijk hoop ik ook dat ik mezelf snel bij julie aan kan sluiten. Zag een super mooie echo foto voorbij komen...Barleeus was het geloof ik, toch?? En Sloppy, wat een mooi basic wiegje...super met die korting. Vlinder, ik denk aan je dinsdag...alweer een volgende echo... Spannend hoor...
@LFN: tuurlijk mag je hier mee lezen en af en toe mee schijven hoor! Ik hoop ook dat je hier snel kan aansluiten Ik heb morgen mn echo om 15uur en daarna gaan we Megan ophalen bij opa en oma. Ga nu ff douchen en dan naar bed........morgen heel vroeg op
!!!!@ Iedereen een super 2011!!! @ sloppy wat een leuk wiegje! kan ook niet wachten om dingetjes te gaan verzamelen. @ nikita gezellig dat je meeleest! en hoop dat je je snel mag aansluiten! @ myself.. afgelopen 2 dagen niks binnen gehouden voelde me heel erg beroerd. vandaag voel ik me weer goed gelukkig. nog 2 dagen tot onze volgende echo. hoop zo dat het goed gaat met ukkie! xxx sky
Hee lady's, Hier morgen de echo in Tilburg, ben zoooooo benieuwd. @NS, eh bah, zo ziek geweest?? Gelukkig voel je je nu weet beter, misschien een virusje. @Femme, natuurlijk mag je hier meelezen en babbelen. Ik ben net even naar het dorp gelopen, nou ja gelopen zeg maar gegleden. Het is spekglad op de stoepen en de weg, kan beter schaatsen aantrekken.... Blij dat ik zonder vallen thuis ben gekomen. Als morgen de echo goed is wordt hier geschreeuw Dan gaat het aan de grote klok van ons geluk en meld ik het overal en nergens hahahahahaha.
GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL!! @Sloppy: veel succes vandaag met je echo, je tweede al he of niet? @Vlinder: Ook succes morgen, spannende dagen zo zeg! Ik hoop dat je het vanaf morgen heerlijk van de daken kan gaan schreeuwen @Sky: wat balen dat je je zo voelt zeg! Ik ben blij dat ik daar nog niet zo heel veel last van heb gehad tot nu toe, echt maar af en toe een beetje. Aan de andere kant, al die kwaaltjes zeggen natuurlijk ook dat alles het nog doet... helpt dat iets? haha Groetjes, Jolande
Hoi meiden, Ook ik lees hier af en toe mee. Hopelijk kan ik me ook snel aansluiten! Veel succes allemaal met alle echo's enzo. Blijft spannend volgens mij! X
Ff snel een berichtje van sloppy: We hebben hartslag gezien Morgen zal ik ff foto's komen spammen @josjo: Nee dit was mijn eerste. De volgende echo heb ik op 20jan dan ben ik 10wkn en dan kunnen we al weer veel meer zien Verder had ik gehoopt dat ik deze keer onder controle van de VK zou mogen maar helaas ik moet in het ziekenhuis onder controle blijven. Mede omdat mijn schildklier niet goed werkt en omdat ik een hele zware bevalling heb gehad, details zal ik jullie besparen, maar omdat ik ook in het ziekenhuis weer moet bevallen willen ze liever dat ik daar onder controle blijf. Jammer maar ik begrijp het heel goed hoor.
Goedemorgen, ik ga zo richting het ziekenhuis. Om half 10 de echo en dan ga ik ons spruitje weer bewonderen.
@Sloppy: wauw, super he, om dat voor het eerst te zien! Verder kan je er nog niet veel van maken maar dat gaat hierna snel als het goed is... en fijn de 20e alweer, lekker snel he! @vlinder: wat heb jij al veel echo's bij 9 weken, de derde vandaag al! Ik ben een beetje jaloers... moet helaas nog 2 weekjes wachten, 17 januari weer... @snoes; gezellig hoor als je af en toe mee kletst, ik duim voor je dat je je gauw echt kunt aansluiten!!
Sloppy, gaaf is het hè! Dat eerste knipperlichtje! En straks met 10 weken is het inderdaad al zo'n verschil. Dan kan je er echt iets in herkennen. Jammer dat je in het ziekenhuis moet blijven, maar wel fijn dat ze je zo goed in de gaten houden. Vlinder, veel plezier straks. Zo fijn om weer even naar je kindje te kunnen zwaaien en om te zien hoe het gegroeid is. Wel even een foto laten zien straks hè! Snoes, ik ga voor je duimen hoor, dat je je straks ook gezellig hier kan aansluiten! Liefs Sas
@ vlinder hoe was jou echo?? die van ons was geweldig!! zag ukkie zelfs bewegen met de beentjes en armpjes zo bijzonder! nu echt afscheid genomen van het ziekenhuis! op naar de volgende echo over 3 weekjes! hieronder de echofoto van vanmorgen! Bekijk bijlage 118750
wauw sky, wat gaaf dat je dat al zo goed kan zien bij 9 weken en 1 dag! Echt heel gaaf zeg, geniet er van, lekker naar de vk en verder een 'normale' zwangerschap net als anderen
@NS, mooi echo. Hier ook een super echo. Mooi op schema dus gewoon lekker 9 weekjes. Alleen zag ze wel een vleesboompje....Maar kon geen kwaad zei ze. Helemaal happy nu.
@NS: Wat een mooie echo! @Vlinder: fijn dat jullie echo ook goed was Hier een plaatje van onze emmy: Bekijk bijlage 118794 Wat een verschil kan het zijn met 2wkn hé?!