Aanstaande mama's uit de MMM

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Vlinder3, 2 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    ik heb nog niet echt foto's op de pc van de normale camera, maar hier alvast wat iphone fotootjes.. hier waren we gisteren net thuis..

2. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    mama en Annelynn samen in zoet roze :)

3. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    bij papa op de arm slapen

4. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    zonnebank diva'tje hihi:cool:

5. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    #2205 Vlinder3, 25 jul 2011
    Laatst bewerkt: 25 jul 2011
    Oooooooooooh Sloppy ook zo'n schatje!!!! :D
    Fijn dat je weer lekker thuis bent nu hoor. :)
    Ja een tummytub, ik heb er zelf geen gekocht maar zat als cadeau bij het kraampakket. Ben echt benieuwd hoe onze frummel dat gaat vinden.

Haha nee hier nog geen vriendje/vriendinnetje onderweg....
    We zullen moeten wachten ;) Hopelijk niet te lang want van mij mag het komen hoor, kan niet wachten om er lekker mee te kroelen enzo. :)

Mijn schoonzusje heeft vandaag veel krampen enzo dus ben benieuwd wanneer het doorzet bij haar, ze is de 28e uitgerekend.

Je vroeg naar ongemakjes?? Haha ja op dit moment mijn buik:) hij gaat echt in de weg zitten nu, kan bijna niks vd grond afpakken en buiten dat staat hij heel erg strak de laatste 2 daagjes.
    Mijn darmen gaan ook steeds slomer worden waardoor ik moeilijk naar de toillet kan;)
    Geen 1 houding vind ik prettig om te zitten dus ik lig eigenlijk vooral op mijn linkerzij nu:):) het drukt bij mij heel erg tegen mijn rug aan zeg maar waardoor ik een ongemakkelijk gevoel krijg, moeilijk uit te leggen.
    Superfit???? euhm nee haha ben snel buiten adem dus doe echt alles op mijn dooie gemakje of mijn man pakt het van me af en doet het, de schat:D

Verder gaat het top hoor haha:p

Gisteren hebben we nog een kleine blokje gewandeld (op mijn tempo hihi) saampies. Ik voel de ogen dan branden en hoor ze zeggen 'jee die loopt nog steeds rond met die buik' haha, ja wat dachten ze dan dat ik vanaf week 35 de deur niet meer uit mag of zo....;) Tja ik woon in een dorp waar iedereen alles wilt weten en roddelen kunnen ze als de beste haha. Ach laat ze maar lekker doen, ze zien het gave bord wat ik gemaakt heb vanzelf wel in de tuin staan. :p

6. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Wie en wanneer:
    Kaat2000: 07-05-2011 bevallen van Lotte
    norwegian-sky: 08-08-2011 MEISJE!
    Vlinder: 09-08-2011- verrassing!
    Josjo: 14-08-2011 - bevallen van een meisje
    Sloppyslayer:18-08-2011 - MEISJE!
    Dancer4fun: 08-10-2011 - MEISJE
    mmiiiiir:10-10-2011 - MEISJE
    Liesben:15-10-2011 - JONGETJE
    Zeehondje: 15-10-2011 - MEISJE!
    Nana33: 28 -10-2011 - Meisje
    Doortje25: 06-02-2012
    Jessie80: 10-02-2012
    Char1983: 17-02-2012
    Koolmees: 28-02-2012 - verrassing!

Welke behandeling?
    Kaat2000:2xIUI, 1e zwangerschap
    norwegian-sky: 2xicsi na 3,5 jaar en 1,5 jaar mmm
    Vlinder3:
    IVF, na 5 jaar en 2 jaar MMM
    Josjo: 6x iui, 1x IVF
    Sloppyslayer:1ste IVF 2de zwangerschap
    mmiiiiir:IVF met 2 TP (eiceldonatie), 11x IUI, 1x IVF
    Liesben: 3e zwangerschap (2x MA), 1e IUI
    Zeehondje: 4x o.i. / 6x i.u.i. / 1x IVF / zwanger van escape-iui
    dancer4fun: 6x iui/ 1x ivf/ in rustronde spontaan zwanger
    Nana33: 3 x iui na 2,5 jaar en 1,5 jr mmm
    Doortje25: 1x ICSI, 1e zwangerschap
    Jessie80: 3x clomid, 2x o.i.
    Char1983:1x ICSI,1 x cryo tp,1e kindje
    Koolmees: 4x clomid, 3 x o.i.

Afspraken echo's:
    Kaat2000:07-05-2011 bevallen van Lotte
    Norwegian-sky: 28-5 pret3d echo & 9 juni 30weken-echo
    Vlinder3:
    28 juli controlle vk

Josjo: 22 juni controle VK
    Sloppyslayer: 30-6 controle GYN
    mmiiiiir: van 22-7 tot 3-8 op vakantie, op 21 vk controle
    Liesben: 27-05 20 weken echo
    Zeehondje: 24 juni controle gyn
    Dancer4fun: 25 mei 20 wk echo en geslachtsbepaling
    Doortje25: 12 augustus controle en echo
    Jessie80: 27 juli termijnecho
    Char1983: 7 juli afspraak gyn + 1e echo
    Koolmees: 22 juli 2e echo

7. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Josjo, wat een schatje! En wat een mooie foto ook van jou met jullie meisje. Heerlijk dat jullie inmiddels dan toch thuis zijn. En super dat het met jou (lichamelijk) zo goed gaat! Heb je de ziekenhuistijd al een beetje een plekje kunnen geven? Lekker praten en van je afschrijven hoor.. en vooral genieten van jullie meid, maar zo te lezen gaat dat behoorlijk goed nu :)

@Sloppy, gefeliciteerd met huwelijk! Ik hoop dat het weer een beetje oké was en dat je maag zich een beetje oké hield en jullie hebben kunnen genieten van jullie dag! En dan mag nu jullie meisje komen :)

@Vlinder en Sky, ik hoop dat jullie de beebs ook snel in de armen mogen houden.. Vlinder, heb je wel een sterk gevoel van wat het geslacht van beeb zal zijn?

Hier weer opkomende zenuwen voor woensdag.. hoezo toeleven van de ene echo naar de andere..

8. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    @Jessie, we weten wat het geslacht van ons kleintje is maar omdat er meelezers uit onze omgeving zijn hier op het forum zeg ik het hier niet, we hebben het voor iedereen geheim gehouden ;)

Je hebt woensdag weer een echo, spannend :)
    Ja leeft nu echt van echo naar echo en van afspraak naar afspraak hoor.

9. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Aha.. dat had ik gemist!
    Zijn er van de februari 2012 uitgerekende meiden dames die het net als wij echt niet willen weten? Want van de dames t/m oktober weet dus iedereen het geslacht al..

10. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Josjo, wat heerlijk dat je nu lekker thuis bent en een fijne kraamhulp hebt. Laat je maar lekker vertroetelen, dat heb je verdiend! Ik vind je foto's echt heel mooi, wat een prachtig meisje hebben jullie! Die van jou en Annelyn samen is ook heel lief!

Vlinder, die laatste loodjes klinken erg zwaar...
    Hopelijk heb je snel jullie hummeltje in je armen!

Jessie, ik kan me voorstellen dat je alweer de kriebels hebt voor woensdag. Ik had het ook voor de 2e echo, maar sindsdien ben ik echt een stuk rustiger en heb ik er alle vertrouwen in dat wij in februari eindelijk ons zo lang gewenste hummeltje in onze armen mogen houden.

Tot vorige week hoefde ik het geslacht niet te weten, het maakte me toch niets uit... Maar sinds de echo ben ik zooo nieuwsgierig! Het had dezelfde neus als mijn vriend, zo leek het, en nu ben ik zooo benieuwd of er een klein mannetje in me groeit of dat het toch een meisje is... Had ik niet gedacht, ik vond geslachtsbepalende echo's maar onzin, maar nu ben ik in staat om er zelf een afspraak voor te maken hihi! Maar vriendlief wil het echt niet, dus wachten we gewoon nog (on)geduldig af tot de 20 weken echo. Al hoop ik heel stiekem dat het misschien al te zien is op de echo met 15 weken hihi! :)

Vandaag ben ik 12 weken zwanger, jeehhh!
    Hier heb ik zo lang naar uitgekeken, heb mijn 1e mijlpaal bereikt! ;)

11. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    @Doortje, valt best mee hoor die laatste loodjes ;) Het wordt alleen allemaal wat minder makkelijk haha.

WOW de 1e mijlpaal, goed zo!!!!

12. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Josjo, Wat een mooie meid hebben jullie:D Ik vind het heel leuk om jullie te zien! Fijn dat je helemaal wordt vertroeteld, de kraamhulp ga je straks nog missen. Ik had ook het geluk op een hele leuke kraamhulp. Die tummytub is ind echt fantastisch, nu is Lotte er helaas weer te groot voor geworden.

Vlinder, kan me voorstellen dat het nu weer wat ongemakkelijker wordt.

Jessie, heel veel succes woensdag, leuk hoor!

Doortje, fijn he die 12 weken:D Ik snap wel dat je toch wilt weten wat het wordt.

13. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Kaat, wooow jeetje ik zie dat Lotte alweer bijna 3 maandjes jong is....Wat gaat dat snel zeg. :)

14. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    @ josjo wat hebben jullie een mooie dochter:)
    hier lekker een drukke week met veel visite en uitjes
    zo kom je de week goed door!

sinds een paar dagen een heel vervelend kwaaltje
    als ik snachts wakker word ben ik vreselijk misselijk
    dan moet ik onder een hete douche zitten en ocugest nemen
    en dan wachten tot het wegzakt daarna kan ik weer slapen

hoop dat het snel weer over is

xxx sky

15. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Sky, mijn vriendin had dat ook.
    Uiteindelijk moest ze een nacht ook flink spugen en toen is de bevalling echt begonnen.
    Misschien toch een voorteken?! ;)

16. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    @Sky, eh bah lijkt me geen pretje maar misschien zoals Doortje al zegt.... begint het wat te rommelen nu.... wie weet ;)

Bij mijn schoonzusje ook nog niks, ze is vandaag weer bij de vk geweest maar is nog niks bezig ofzo. Donderdag heeft ze weer een afspraak en omdat dit haar uitgerekende datum is komt de vk dan bij haar thuis en ben benieuwd of er dan toch al wat aan de gang is bij haar. Vind het spannend hoor!! :)

Ons kleintje is vandaag vrij rustig, het strekt zich wel iedere keer uit maar geen schoppen oid, dat zal hij/zij vanavond wel weer inhalen. :D

17. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Sky, dat klinkt echt niet prettig! Ik kan me voorstellen dat je dan helemaal hoopt dat de bevalling snel begint..

@Doortje, wat grappig dat mensen nu al aan je buikje zien dat je zwanger bent (is al ff geleden dat je dat hebt gepost, maar ik was gister vergeten erop te reageren)! Hier wat verschoven darmen en dus op z'n hoogst een verschoven vetrol maar verder nog niets te zien. Zelfs na het avondeten hoeft de knoop van mijn spijkerbroek nog niet open :)

18. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hi lieve meiden,
    I'm back in town! Italië was heerlijk.

En wat lees ik nu, Josjo bevallen!
    Gefeliciteerd meid. En wat fijn dat alles goed is gegaan en dat jullie nu lekker met z'n drieën thuis zijn.

En Sloppy natuurlijk gefeliciteerd met je huwelijk! En? Voelt het anders?

Voor de rest even nog geen reacties. Zijn druk bezig geweest met wassen enzo. Nu lekker languit op een heerlijk zachte bank. Heb trouwens wel het kraampakket gekregen. Leuke knuffel erbij en een dvd over borstvoeding (jammer dat ik die toch niet nodig heb, iemand interesse dan stuur ik 'm op).

19. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Welkom terug Zeehondje!! :)

Euhm, zou je de dvd naar mij op willen sturen??:):)
    Moet ik dan eerst een envelop naar je toesturen met postzegels er in ofzo? Laat het me maar weten, als je hem nog hebt stuur ik mijn adres via pb naar je toe.;)

20. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Doortje25: Wat leuk dat mensen al aan je zien dat je zwanger bent, dan wordt het toch steeds echter en gefeliciteerd met je 12 wk mijlpaal!
    @Sloppyslayer: Alsnog gefeliciteerd met jullie huwelijk! Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad!
    @Vlinder3/Norwegiansky: Succes met alle kwalen/ongemakken, ben benieuwd wanneer het allemaal door zal gaan zetten bij jullie!
    @Kaat2000: Wat heerlijk dat Lotte het zo goed doet!
    @Josjo: Wat heerlijk dat jullie inmiddels weer thuis zijn! En mooie foto's van een prachtig meisje!
    @Jessie80: Ik duim voor je voor een mooie echo vandaag! En wij willen hier ook niet weten wat het wordt ;)
    @Zeehondje: Welkom terug! Fijn dat jullie het zo goed hebben gehad!

Hier gaat het goed, weinig last van kwaaltjes, alleen moe, moe, moe.
    Lees hier regelmatig mee, maar heb niet altijd de puf om te reageren, maar dat komt vast over een paar weken wel weer meer!

Deel Deze Pagina