Hallo, Ik kom even heel voorzichtig hier zwaaien, heb namelijk vanmorgen op dag 12 na de TP positief getest. Het kan dus nog makkelijk mis gaan maar voor nu ben ik blij. Ben wel onzeker want heb ik niet te vroeg getest????? Ik voel namelijk niks, heb wat zeurende hoofdpijn maar dat heb ik ook altijd als ik ongesteld moet worden. Ik las namelijk dat het ene ziekenhuis aangeeft dat je op dag 12 na de TP al mag testen en mijn ziekenhuis (Dusseldorf) adviseert 14 dagen. Ik ga vrijdag nog maar een keer testen met een digitale. Mijn voorgeschiedenis staat in mijn onderschrift. Dit was mijn test van vanmorgen. Liefs Nataly
Zeehondje, welkom terug! Fijn dat jullie het heerlijk hebben gehad in Italië! Koolmees en Vlinder, respect voor jullie hoor dat jullie niet willen weten wat het is. Ik ben echt veeel te nieuwsgierig!!! Nataly, welkom en gefeliciteerd met je positieve test! Ik testte 10 dagen na de tp al positief, dus denk niet dat je te vroeg hebt getest hoor! Wel spannend he, ik weet nog wel hoe erg ik uitkeek naar de officiële testdag (ook 14 dgn na tp) en dan begint het wachten op de 1e echo... Ik leefde echt van moment naar moment, maar kan het nu gelukkig inmiddels wel geloven en heb er een gerust gevoel over. Hopelijk blijft het bij jou ook allemaal goed gaan!
Hi soon to be mama's! ( en hoi kaat hihi) Jessie: spannend steeds die echo's ja, maar alles is vast goed hoor...! En wij wisten het dus ook niet en al is het misschien praktischer het wel te weten, de verrassing vond ik echt fantastisch! En daarna verwend worden met in ons geval allemaal roze is leuk!! Net trouwens naar prenatal geweest voor nog wat prematuur kleertjes maar djeeez daar is echt weinig van hoor...! @nataly: joehoe, gezellig en proficiat! Ik testte ook op dag 12 en moes toen nog vijf (!) dagen wachten....! Omdat de ovitrelle positieve testen kan geven. Echter op internet stond dat dit kan, maar tot 7 dagen na gebruik ovitrelle (die de eisprong opwekt) dus ik wist zeker dat ik zwanger moest zijn maar vervolgens dusb toch die onzekerheid...killing! Sterkte met die laatste dagen wachten, je zal wel veel testjes doen nu @koolmees: ben ook 24/7 moe geweest t/m week 16/17, bij mij duurde kwartaal 1 gewoon vier maanden haha. Beste advies: geef er aan toe, als het kan ga ff stapje terug op je werk zodat je smiddags ff een tukje kan doen op de bank ofzo en doe lekker rustig aan. Laat je verwennen door manlief ook, doet ie vast graag nu @zeehondje: jaaa ben bevallen, wat n verhaal hè... Maar Annelynn doet t elke dag beter hoor. Krijg alleen straks nog de lactatiedeskundige hier op bezoek want de bv wil nog echt niet goed... Hoe was Italië? (toch?) lekker gehad saampjes? @vlinder, sky & sloppy: ben benieuwd wie de volgende is... Kwaaltjes als obstipatie had ik ook vier- vijf dagen voorafgaand... En misselijk is vaak ook n teken hè... Ben straks ook erg benieuwd naar jullie bevallingservaring...! Ik had echt zo'n ander beeld vooraf... Wilde perse geen pijnstilling, maar achteraf, had echt niet zonder gekund... Nou ja, als het niet zo'n 'weeënstorm' was geweest misschien wel hoor... Het was wel een heel mooie ervaring. Het doet tuurlijk pijn maar op een totaal andere manier dan je gewend bent. En je doet t echt samen met je partner en de vk en verpleging of kraamzorg, je leeft in een soort roes en dan ineens ligt je prachtige kindje op je buik, wauw, er is echt geen mooiere ervaring dan dat! En pijn of wat dan ook ben je sowieso meteen vergeten, dat is echt zo @miirr: hoe zou het daar mee gaan? Of heb ik er overheen gelezen? Met iPad toch net wat lastiger dan met de laptop.... Fijne dag meiden!
@Jo sjo: Morgen 37wkn en dan mag mn kleintje van mij elke dag komen hoor Tja obstipatie heb ik al een week of twee en misselijkheid is voor mij geen voorbode Wel heb ik heel veel menstruatiepijn en harde buiken dus het rommeld wel. Zo ie zo nog maar 2wkn en dan hopelijk word er ingegrepen. En weeënstorm heb ik ook gehad en ik hoop dat nu niet te krijgen omdat ze mij geen ruggeprik kunnen geven ivm stollingsproblemen en dan heb je verlammingsgevaar......... Sorry andere dames............ik ben zo moe op het moment echt niet normaal meer! Kan zo de hele dag slapen.
@Nataly1972: Welkom en alvast (voorzichtig) gefeliciteerd!!! Ik vind de test wel heel duidelijk hoor Sterkte met de onzekerheid en op naar nog een mooie test op testdatum! @Doortje25: Dat is hoe we er nu over denken, maar wie weet of dat in de komende tijd nog gaat veranderen Dat is bij jou ook gebeurd las ik toch? @Josjo: Dankjewel voor de tips, ik probeer inderdaad elke dag wat extra bij te slapen en dan is het best wel te doen @Sloppyslayer: Fijn morgen 37 weken! Ik ben benieuwd wanneer jullie meisje zich gaat melden!
Ja Koolmees, na de 2e echo ben ik zo nieuwsgierig geworden, dat ik het nu heel graag wil weten! Josjo, je moet je banner nog aanpassen hihi!
@Nataly, gefeliciteerd en welkom! @Doortje, wij weten wel wat het wordt hoor maar ivm meelezers hier zeg ik het niet hier We houden het geheim tot aan de geboorte @sloppy, doe maar lekker rustig aan hoor. @Hier, zo mijn huis is weer helemaal lekker aan kant en fris. Mijn moeder is 5 uur geweest om te poetsen, alles is van zijn plek af geweest, ramen zijn gezeemt, gordijnen gewassen enz enz. Vanmorgen heeft mijn manlief geholpen tot hij moest gaan werken hihi. Zo lekker nu alles een grote schoonmaakbeurt heeft gehad Ik ga nu even lekker languit op de bank, heb natuurlijk ook niet stilgezeten en heb de kleine dingetjes gedaan en rondgehobbeld maar ben nu bekaf hihi. Morgen weer naar de vk en hoop toch echt dat ons kleintje nu verder ingedaald is....we zullen zien.
Nataly, wat spannend! Hopelijk mag je hier blijvend komen meekletsen! Italië was heerlijk. Naar Pisa geweest en verder eigenlijk alleen op de camping. Lang lopen in een warme en volle stad was niet heel prettig meer. Ons goed vermaakt hoor. Alleen helaas toch een lucht zwangerschapsmasker gekregen, ondanks smeren en het dragen van een petje. Laatste twee dagen dus helemaal niet meer in de zon geweest. De heen- en terugreis gingen goed. Gister vooral veel gewassen en onze poes weer opgehaald. Ze was helemaal blij om ons te zien, zo lief. Soms nog wel raar dat ze hier nu alleen rondloopt, maar het begint al een beetje te wennen. Vandaag naar andere, kleinere auto gekeken. Maar toch maar besloten om deze te houden (Opel Astra station). Man krijgt auto van de zaak en dus zou ik wel kleiner kunnen gaan rijden. Maar we zouden nog best wat bij moeten leggen en willen het risico niet nemen dat we straks geen geld hebben voor onverwachte dingen ofzo. Deze heeft alleen iets meer wegenbelasting, verzekering en benzine nodig. Maar dat weegt niet op tegen de bijbetaling van zo'n 3000 à 4000 euro. Wel nog een stoel bij de Ikea gekocht voor in de babykamer (poang draaistoel). Zo, ga weer stoppen, haha!
@Nataly: Welkom hier!! En al een hele mooie test hoor op 12DPO @Zeehondje: Welkom thuis! Balen van je zwangerschapsmasker. @Vlinder: Moeilijk is het om niks te doen als anderen je huis onderhanden nemen hé?! Hier is het overgeven weer helemaal terug vandaag........blehh! Ik blijf het heel moeilijk vinden als ik een paar dgn rust heb gehad, en nu zelfs meer als een week, om dan weer terug te zijn met het overgeven. Het overviel me zelfs. En ik had helemaal geen gekke dingen gegeten. Ik ging ff lekker op mn bedje liggen en ik kon nog net naar het toilet rennen. Maar als ik Josjo moet geloven is het een voor teken Morgen ga ik een dagje naar mijn ouders met Megan omdat het de laatste dag is dat mijn broer, schoonzus en nichtje er zijn en Megan en Sophia gaan zo leuk samen dat ik ze graag nog een dag samen geef. Wel neem ik mijn vlucht tas mee, want je weet maar nooit. Dat heb ik bij MEgan nooit gedaan, maar toen was ik overtuigd dat ik het ziekenhuis toch wel ging halen. hahaha
@Nataly, welkom hier en een mooie test hoor! Ik denk dat je overmorgen een hele mooie digitale te zien krijgt Ego, hier weer een goede echo gehad! Ons kleintje is alweer 5.8 cm (is maar goed dat ze niet elke 5 weken 6x zolang worden ) en was superdruk, lekker aan het bewegen, hihi!
@Jessie, super joh een goede echo, nu weer leven naar de volgende afspraak @Sloppy, gets weer zo misselijk en ziek?? Ik hoop dat jou kleintje snel komt hoor, dan ben je daar ook hopelijk weer snel vanaf. Ja, ik kan er echt niet tegen dat ik het zelf allemaal niet kan/mag doen en wordt dan opeens erg chago....maar zodra dan alles weer op zijn plek kan en ik de kleine dingetjes weer terug kan zetten wordt dat weer minder. Heb net wel nog even zelf mijn bed verschoont....hihi, kan het echt niet laten hoor.
Wie en wanneer: Kaat2000: 07-05-2011 bevallen van Lotte norwegian-sky: 08-08-2011 MEISJE! Vlinder: 09-08-2011- verrassing! Josjo: 14-08-2011 - bevallen van een meisje Sloppyslayer:18-08-2011 - MEISJE! Dancer4fun: 08-10-2011 - MEISJE mmiiiiir:10-10-2011 - MEISJE Liesben:15-10-2011 - JONGETJE Zeehondje: 15-10-2011 - MEISJE! Nana33: 28 -10-2011 - Meisje Doortje25: 06-02-2012 Jessie80: 10-02-2012 - verrassing Char1983: 17-02-2012 Koolmees: 28-02-2012 - verrassing! Welke behandeling? Kaat2000:2xIUI, 1e zwangerschap norwegian-sky: 2xicsi na 3,5 jaar en 1,5 jaar mmm Vlinder3: IVF, na 5 jaar en 2 jaar MMM Josjo: 6x iui, 1x IVF Sloppyslayer:1ste IVF 2de zwangerschap mmiiiiir:IVF met 2 TP (eiceldonatie), 11x IUI, 1x IVF Liesben: 3e zwangerschap (2x MA), 1e IUI Zeehondje: 4x o.i. / 6x i.u.i. / 1x IVF / zwanger van escape-iui dancer4fun: 6x iui/ 1x ivf/ in rustronde spontaan zwanger Nana33: 3 x iui na 2,5 jaar en 1,5 jr mmm Doortje25: 1x ICSI, 1e zwangerschap Jessie80: 3x clomid, 2x o.i. Char1983:1x ICSI,1 x cryo tp,1e kindje Koolmees: 4x clomid, 3 x o.i. Afspraken echo's: Kaat2000:07-05-2011 bevallen van Lotte Norwegian-sky: 28-5 pret3d echo & 9 juni 30weken-echo Vlinder3: 28 juli controlle vk Josjo: 22 juni controle VK Sloppyslayer: 30-6 controle GYN mmiiiiir: van 22-7 tot 3-8 op vakantie, op 21 vk controle Liesben: 27-05 20 weken echo Zeehondje: 24 juni controle gyn Dancer4fun: 25 mei 20 wk echo en geslachtsbepaling Doortje25: 12 augustus controle en echo Jessie80: 11 augustus vk controle Char1983: 7 juli afspraak gyn + 1e echo Koolmees: 22 juli 2e echo De echo staat trouwens in mijn foto-album (wel privé) voor wie wil..
@sloppy: het kan n voorteken zijn maar bij jou zou ik het zo niet noemen hihi, maar bah meis, he shit is dat... Wel misschien n kleine troost dat het over max twee weken over is...? @jessie: joepie, fijn! En nee als ze zo zouden groeien zou het wel n beetje too much zijn hè @zeehondje: balen hè, ik heb dat dus ook... Maar als nu de zo weer gaat schijnen kan ik lekker de rest gaan bijkleuren haha. Ach, en 99 vd 100 keer verdwijnt t weer na je zwschap hè.. @vlinder: heerlij, je huis aan kant... Daar was mij nog niet helemaal gelukt.. Maar de kraamzorg straks die poetst ook hè, wel wat voor haar overlaten hoor @ hier: kraamzorg was voor het laatst, ga haar wel missen hoor... Kreeg lekker ontbijt op bed, fruit in stukjes met parasolletje en gekleurd vorkje en slagroom (want dat is goed voor de bv zei ze ), ze kon ook zo goed strijken en gezellig kletsen en had echt veel verstand van bv, was fijn. Zo'n leuk mens, mag de volgende keer weer komen hoor.. Fijne avond!
Haha met 3 katten in huis is er echt wel wat te doen voor de kraamzorg hoor Fijn dat jij een leuke hebt gehad, is wel de bedoeling he dat het een beetje klikt. Ja nu is de kraamzorgtijd alweer voorbij, gaat snel he?
Zeehondje, Goed om te horen dat je een leuke vakantie hebt gehad. Vlinder, Fijn dat je huis nu helemaal schoon is, dat is echt een lekker gevoel. Wij hebben hier 2 lang harige katten in huis en de kraamhulp had ind wel wat te doen haha. Nataly, Welkom en gefeliciteerd!! Goh vorig jaar rond deze tijd werd ik zwanger, ik weet nog wel hoe fantastisch dat was. Wat gaat de tijd toch snel. Sloppy, wat balen dat het weer wat minder gaat. Jessie, fijn dat je zo'n goeie echo had! Josjo, ik miste die van mij ook ja haha, ik kreeg ook stukjes fruit heel leuk opgemaakt op een bordje. Hier, We zijn vandaag voor de kennismaking bij het kdv geweest. Ik heb er een heel goed gevoel bij, alles ziet er heel erg netjes uit er zijn aparte slaapruimte voor de baby's en ze hebben een eigen pleintje. Het is er ook niet druk dus ze krijgt heel veel aandacht. Nu gaat Lotte over twee weken 2 uurtjes wennen daar. Toen we weggingen zat ze nog eventjes te lachen naar haar leidster was erg schattig.
schaam, schaam dat ik me al een tijdje niet heb laten horen. Ben gewoon niet meer zo actief met de pc de laatste tijd. De brei kriebels hebben hier toe geslagen, dus zit elk vrij moment lekker te breien. Ben nu bezig met een heel schattig klein vestje voor mijn kleine meid. Heb zelfs mijn moeder aan gestoken met de breibij die is nu ook weer aant breien geslagen. Maar Nataly wat zie ik nu!! Gefeliciteerd. Wat geweldig zeg. Echt een knal positieve test. Ik zal duimen dat alles goed blijft gaan. heb verder niet alles terug gelezen dus hoop dat alles met iedereen goed gaat. Hier alles voorspoedig. Nog 1 weekje werken, dan 2 weken vakantie (maar ga niet weg) dan begint mijn verlof. Ow wat ben ik er aan toe... heb echt helemaal geen zin meer om te werken.
Dit is mijn test van vanmorgen, is niet donkerder geworden en dat maakt mij weer onzeker, werden jullie testen elke dag donkerder?????
Niet elke dag testen Nataly...daar word je zo nerveus van! Hormoon stijgt wel, maar zeker zo vroeg nog niet zo hard dat je per dag verschil hoeft te zien! Maar ik weet hoe moeilijk het is, en hoe ongeduldig je kan worden.....Je hebt echter een prachtige streep!
@nataly, ik zou nu over 2 daagjes pas weer testen meid. @Hier, vanmorgen weer naar de vk geweest en alles weer goed. Vorige week was mijn bloeddruk wat aan de hoge kant maar nu is hij weer aan de lage kant, ach ja zolang ik er geen last van heb is het goed. Het hoofdje ligt iig vast!!!! Wel wat naar links maar dat kan nog verranderen. Volgende week donderdag weer, hopelijk is dat niet meer nodig Bij mijn schoonzusje ook nog niks, ze is vandaag uitgerekend. Spannend!!