Aanstaande mama's uit de MMM

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Vlinder3, 2 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Nou, de lekkende borsten kwamen dus net ook overdag. Bh zat niet lekker en deze had ik uit gedaan. Voel ik opeens wat kouds, hihi.

Varkenshaas was doorbakken, dan mag 't wel. En door de brie goed te doen qua droogheid. Was smeuïg dus.

En Doortje, dinsdag en woensdag wordt het iets warmer volgens mij!

2. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Hier even snel:

WE ZIJN OOM EN TANTE!!!! :D
    Ons neefje heet Daan en weegt 8,5 pond.
    Alles is goed gegaan en best vlot, s-zus is vanmorgen om 7 uur naar het zh gegaan en om 12.55 uur is hij geboren.

Morgen gaan we naar ons neefje toe, het is +/-50 minuten rijden dus we nemen voor de zekerheid de maxicosi en vlucht-tas mee. :)

3. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    GEFELICITEERD VLINDER!!!
    En leuk dat jullie er gelijk naartoe gaan!

4. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    vlinder gefeliciteerd met je neefje!! dat word alvast een voorproefje op wat gaat komen zo'n lief klein wondertje!

ons neefje heet toevallig ook daan:D

hier ruzie met het mannetje. hij wil niks uitvoeren en vond het maar mooi makkelijk dat me moeder kwam helpen. en nu zit ik met de gebakken peren want mag ik alles gaan doen. hing nog een gigantische was die maar afgehaald want moest weer een nieuwe was ophangen. terwijl ik daarvoor al alle kamers had opgeruimd en de keuken had schoongemaakt. ben nu helemaal uitgeput.
    had gehoopt dat ie wat meer rekening met we wou houden maar ben nu zwaar teleurgesteld in hem.

xx sky

5. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Gefeliciteerd Vlinder.. een flinke jongen 8.5 pond, maar fijn dat de bevalling dan toch vlot gegaan is! Ben benieuwd of je de vluchttas morgen nodig hebt ;)

@Sky, ongelofelijk hè hoe mannen soms dingen gewoon niet willen zien en horen. Plof nu maar lekker op de bank.. die was en kamers lopen niet weg!

Hier zojuist bbq met vrienden, niet echt ideaal weer maar goed, was wel gezellig.. en daar gaat het om! En ook heel fijn om ook eens een keer zwanger te zijn met dit soort dingen; het is een vriendengroep van 14 stellen en wij zijn het 12e stel dat kinderen krijgt, dus er loopt al redelijk wat klein grut rond en momenteel 2 net bevallen en 3 zwanger..

6. norwegian-sky

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    tis hier weer goed met het mannetje hoor:p ik heb uiteraard zelf de was afgehaald en mijn kleding netjes opgevouwen en in de kast gelegd. zijn kleding heb ik door de hele zolder gesmeten;) kon ie lekker zelf opruimen hihi.. heeft ie ook gedaan en zelfs de overige babykleding opgehangen. en aan het eind van de middag heeft ie ook sorry gezegt:D tja zwangere vrouwen en luie mannen gaat niet altijd samen he;)

ukkie was vandaag erg rustig maakte me een beetje zorgen. maar een uurtje geleden begon ze toch weer flink te bewegen en dat doet ze nu nog steeds gelukkig:) ik ga ze lekker me bedje in! op naar de dag van morgen!

fijne nacht allemaal!

liefs sky

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Vlinder: GEFELICITEERD!!

@N-sky: Tja mannen! Hier ook een hoor, ik mag niks van hem doen maar vervolgens doet hij het zelf ook niet.............en wie gaat het dan doen????

@Jessie: Dat klinkt als een gezellige avond. fijn dat jullie dan nu ook zwanger zijn want dat is niet makkelijk als er zoveel kinderen om jullie heen zijn en ook nog zwangere erbij.

@Zeehondje: nu al lekkende borsten..........ben je lekker mee ;) Bij mij begon het pas een paar dgn na de bevalling.

Hier is alles weer rustig. Ik had zo gehoopt dat het zou gaan doorzetten.
    Ben toch bang dat ik nog 1,5 moet blijven lopen.
    Vandaag rustige dag houden.

8. norwegian-sky

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    @ sloppy balen meid:( ik had het vorige week ook was het lekker aan het rommelen nu alweer een 1,5 week rustig helaas

maargoed we wachten het maar weer af

xx sky

9. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Misschien dat jullie kleintjes de komende warme dagen nog lekker in jullie buik willen blijven maar dan volgend weekend toch echt geboren gaan worden?

10. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Sloppy, oh beetje balen wel. Ik hoopte dat je gistermiddag niet kwam reageren omdat je aan het bevallen was, niet dus helaas.

Sky, gelukkig is alles weer goed. Hier soms ook opmerkingen waar ik dan gelijk tranen van in m'n ogen krijg. Doe ik het weer fout. Maar vaak snel daarna legt ie wel uit waarom hij zo reageerde. Ik kan me meestal nog aardig inhouden en zeg dan gewoon niks.

Jessie, leuk is dat idd als je nu zelf ook zwanger bent! Ik werk op een basisschool met redelijk wat collega's. Ongeveer 1,5 jaar geleden waren er onwijs veel zwangeren tegelijk. Volgens mij hoogtepunt 7 zwanger (en dan een paar net bevallen). Die periode was best zwaar, want wij liepen in de mmm. En nu ben ik de enige die zwanger is!!!

Lekkende borsten, onwijs vervelend ja. Zeker als je lekker op de bank ligt zonder bh aan. Nu nog niks gelukkig. Hoop dat het niet elke dag gaat gebeuren.

11. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik hou wel last van voorweeen en ze zijn ook goed sterk en pijnlijk.... Baal dus wel dat het niet doorzet hoor.
    Aan de andere kant heeft sloppyman nag 1dag werken te gaan waar die echt niet weg zou kunnen dus komt het ook weer beter uit.
    Gedult is niet mijn sterkste kant ;)

12. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Hier ben ik even snel....

@Sloppy, jammer dat het niet doorzet meid.

@ons neefje, oooh het is echt een lieffie. :) Met 8,5 pond en 55 cm een flinke knul. We zijn er vanmiddag geweest en we hebben lekker met hem gekroeld hihi, zelf mijn man was er helemaal weg van :D
    Ik werd alleen niet lekker ineens en toen zijn we ook naar huis gegaan, onderweg naar huis ook helemaal niet lekker en was blij toen we thuis waren na 45 minuten in de auto bah. Nu nog niet helemaal lekker, mijn benen voelen als lood en elastiekjes tegelijk en mijn man heeft me lekker op de bank wegelegd.
    Ook de laatste daagjes steeds af en toe wat steekjes enzo maar dat duurt echt maar een paar seconden, zal het indalen wel zijn ofzo.

Sorry meiden heb even niet de puf om uitgebreid te reageren....

13. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Zeehondje: Dat klinkt als een lekker en geslaagd etentje! En succes met de lekkende boobs ;)
    @Doortje25: Ook al een gezellig etentje gehad :) En het wordt de komende dagen als het goed is warmer, wel fijn dat je nu lekker vakantie hebt :)
    @Vlinder3: Gefeliciteerd met jullie oom en tante zijn!! Wat leuk, geniet ervan :) En hoe is het nu met je, voel je je inmiddels wel wat beter?
    @Norwegian-sky: Fijn dat het weer opgelost is met je mannetje, mannen soms toch ook! Zucht.... ;)
    @Jessie80: Wat fijn dat jullie in zo'n vriendengroep eindelijk ook eens zwanger zijn, vooral als je met de MMM bezig bent is het extra moeilijk als zij allemaal zwanger worden en het bij jullie niet meteen lukt. Maar eindelijk kunnen jullie er ook van genieten :)
    @Sloppyslayer: Hoe is het bij jou? Ik hoop dat het snel door mag gaan zetten of dat je misschien wel al (aan het) bevallen bent!

14. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Goedemorgen, ben ik weer even snel:)
    Mijn mannetje heeft vakantie dus zal er denk ik niet al te veel zijn de komende weken....

Vanacht weer flink misselijk geweest, ben zelfs op de bank gaan liggen (daar voel ik me dan altijd het fijnst als ik niet lekker ben en heeft mijn man er geen last van). Nu gaat het weer maar voel me toch niet de volle 100%.
    Onze uk neemt ook iedere keer zo'n vervelende houding aan, dan ligt het diagonaal en strekt zich helemaal uit, van mijn rechter ribben tot links onderin en dan trekt het zo erg dat het zeer doet....kan wel merken dat het minder ruimte krijgt.
    Donderdag mag ik weer naar de vk, ben benieuwd.

Lieverds, geniet van het mooie weer:D wie weet voor hoe-kort het duurt.;)

15. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Vanmorgen toch maar weer een testje gedaan omdat ik die vervelende barstende hoofdpijn blijf houden en nu is ie toch wel heeeeeeeel erg positief. Heel fijn natuurlijk maar waarom heb ik dan die K &^%^$% T hoofdpijn! Ben nu ook wel wat misselijk en erg licht in mijn hoofd, als ik mijn hoofd draai dan is het net alsof mijn zicht een paar seconden laten pas meekomt en daar wordt ik dan weer misselijker van.

Liefs
    Nataly

Hier komt de test, zit nu op 4 weken en 3 dagen:

16. Liesben

Liesben Niet meer actief

Oh Nataly, die hoofdpijn heb ik ook zo erg gehad in het begin! Is niets om je zorgen over te maken, lang leve de hormonen! En gefeliciteerd met die prachtige test!!! :D

17. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Dat is inderdaad een flinke baby zeg!!

18. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Nataly, JAAAAAAAA, super meid. Dit is echt een goeie positieve test voor het aantal weken. Gefeliciteerd.
    Heb je het ziekenhuis al gebeld???

19. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ik heb het ziekenhuis net gebeld en heb 24 augustus om 09.30 de eerste echo, ben dan 7 weken en 5 dagen zwanger.

Ik ben zo afwachtend omdat ik altijd als ik ongi ga worden dezelfde hoofdpijn heb als ik nu heb dus denk ik elke keer dat het zo kan doorbreken. Nu gebruik ik ook nog utrogestan en daarvan wordt ik niet ongi dus dan denk ik weer dat die utro alles tegenhoud. Zal er allemaal we bijhoren die onzekerheid, hihihihihihi!

Met mijn zoontje Luca (hij is ook een MMM baby, 4e IUI was raak) had ik die onzekerheid helemaal niet, toen teste ik positief en vervolgens teste ik pas weer toen moeders voor moeders kwam. Bij hem had ik helemaal geen klachten en nu wel en toch ben ik nu onzekerder. Komt waarschijnlijk omdat het bijna voor ons nu of nooit is. Ik ben al 39 en ik heb nog maar heel weinig eitjes over gezien mijn hele lage eicelreserve. Als het nu niet lukt dan is de kans dat het ooit nog zal gaan lukken heel erg klein.

Liefs
    Nataly

20. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Oh, die onzekerheid blijft heel je zwangerschap, haha. Nee, alle gekheid op een stokje. Helemaal niet raar dat je nog een beetje voorzichtig bent.
    de eerste keer ooit in mijn leven dat ik posi testte was echt geweldig. Toen was ik alleen maar blij en dacht helemaal niet zo na over eventuele symptomen. Toen ik een kleine week later lichtere testen kreeg en een week later het bloedde begon had ik daar helemaal niet bij stil gestaan, dat dat ook zou kunnen gebeuren.
    Toen we twee maanden later wéér positief testte voelde ik me ook heel anders. Ik lette op elk pijntje, kwaaltje, enz. Ik ben toen ook wel blijven testen en deze testen waren ook heel anders dan bij de eerste zwangerschap. Toch was het gevoel anders, minder blij klinkt zo hard, maar zeker voorzichtiger ja.
    Ik ga voor je duimen dat je eerste echo straks helemaal goed is!!!

Deel Deze Pagina