Aanstaande mama's uit de MMM

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Vlinder3, 2 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @nataly: bij mijn dochter heb ik 2 testen gedaan en was ik overtuigd. Moet ik ook zeggen dat ik toen vanaf 5wkn elke week een echo kreeg en 2keer een bloedtest....
    Nu was dat heel anders en heb ik bijna dagelijks een test gedaan om zeker te zijn dat ik nog zwanger was ;)
    Helaas is die onzekerheid niet weg te nemen.
    Maar ik vind je test mooi knal hoor!

2. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Nataly, mooie test hoor! Nu toeleven naar de eerste echo.. en dan naar de tweede.. en de derde.. haha. Maar heel herkenbaar hoor. Ik was ook helemaal niet misselijk en ook de pijnlijke borsten verdwenen al vrij snel, dus ik heb me maar vastgehouden aan de vermoeidheid. Ik duim dat je over 3 weken een mooie echo hebt (best laat trouwens, ik had 'm bijna een volle week eerder)!!

Hoe is het met de (bijna-)bevallende-dames? Is sky nog ergens gesignaleerd na gisterochtend? Toevallig gister nog een heel artikel gelezen over de twitterbevalling.. was wel grappig, maar ook heel herkenbaar. Ik kon me anderhalf jaar geleden ook niet indenken dat ik een positieve test dezelfde dag nog op het forum zou slingeren.. :p

3. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    hier niks aan de hand hoor:D ze blijft nog wel even zitten
    ze zit nog heerlijk te wiebelen en te schoppen dus ze heeft het nog prima naar der zin. morgen weer naar de vk word me urine even onderzocht en me bloeddruk opgemeten.

xxx sky

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Hier word ik inmiddels een beetje naar van de voorweeën.
    Ze doen echt pijn, maar er zit totaal geen regelmaat in. Soms zit er maar 1min tussen. En ik had er niet een die bijna 2min aanhield.
    Weet ook eigenlijk niet zo goed wat ik moet..................morgen bellen of wachten tot woensdag?
    Dan hebben we een afspraak om 11uur en sloppyman heeft dan de heledag vrij.

5. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    @Nataly, ooh wat goed meid een duidelijke dikke test dus een dikke gefeliciteerd :)

@Sloppy, ik zou denk ik eventjes bellen hoor. Gewoon voor je eigen gevoel.

@Hier, weer een onrustige nacht gehad, veel wakker. Af en toe krampen en vanmorgen opgestaan met een soort ongie-gevoel.
    Eigenlijk moesten we naar de verjaardag van de oma van mijn man maar dat doen we maar niet. Het is 1 uur rijden en toen we vd week naar mijn neefje gingen was ik zo blij dat ik thuis was.
    We bellen haar straks eventjes en ik laat s-ouders een bos bloemen meenemen van ons.
    Ik zie het echt niet zitten om daar nu naartoe te gaan, zeker na die rotnacht en die krampen....

Fijne dag meiden, geniet van het zonnetje :D

6. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hallo lieve meisjes :)

Het wordt toch voor een aantal van jullie steeds spannender! Ik lees dagelijks even mee om te zien of er al babynieuws is.

Hier gaat alles zijn gangetje. Ik ben nu wel gedeeltelijk ziek gemeld, omdat werken zwaar is nu. Ik werk 32 uur per week als verpleegkundige, maar mijn lijf protesteert. Ik heb rugpijn, pijn in mijn rechterbil, bekkenpijn en een soort ischias in mijn linkerbeen...kortom, moeizaam :)
    Morgenochtend naar de BGD om de details te bespreken.

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik wilde dus vanmorgen gaan bellen.......is alles weer rustig..pfffff

8. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Sky, lekker aan het bewegen dus nog die kleine van jullie in je buik, heerlijk.

Sloppy, ik denk toch ook maar even bellen. Ookal zeggen ze dan dat je wel kan wachten tot morgen. Voor jezelf geeft het misschien net iets meer rust.
    Oh, lees dat alles weer rustig is. Nou ja, dan kan je morgen alles vertellen en laten controleren.

Vlinder, ik denk heel verstandig om niet naar de verjaardag te gaan. Die laatste weken blijf ik denk ik ook zo dicht mogelijk in de buurt van ons huissie.

Liesben, oei, klinkt inderdaad niet echt prettig. Goed dat je minder bent gaan werken. Ik ben ook wel benieuwd hoe het zou zijn als ik nu gewoon had moeten werken. En hoe het straks na de zomervakantie gaat (die laatste drie weekjes).

Hier alles goed. Vanmorgen bij de gyn geweest. Bloeddruk 110-60 en urine was ook goed (eerste keer dat ik die moest inleveren, nu elke keer bij de controles). Ik kreeg een korte echo, was niet heel boeiend, haha. Alles opgemeten en het zag er goed uit. Ze weegt nu rond de 1200 gram en dit was netjes met 29,3 weken zwangerschap. Over drie weken weer terug.

9. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Hier is het begonnen!!!

Ik heb eindelijk weeën om de 3min en sommige houden wel 3min aan!
    Er is alleen een heel klein probleempje en dat is dat mijn man nu in amsterdam zit en mijn kind in d'r bed ligt te slapen.
    Schoonlui zijn onderweg maar schoonpa kan niet zo goed rijden dus ik hoop dat ik het ziekenhuis nog ga halen.

Ze doen allemaal hun best.
    Ik hoop dat het vandaag dan echt ook zo ver is :D

10. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Het is nog erger mn schoonouders hebben 112 gebeld omdat het zo druk op de weg is! pfffffffff en dan is het vals allarm en komt mn kleintje pas over 2wkn
    Denk het niet hoor want ze komen echt nu om de 2min en ze houden echt wel 3min aan!
    Heerlijk om in zandvoort te wonen zeg.
    Mijn ergste nachtmerry is aan het uitkomen......

11. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Jeetje Sloppy, een ambulance...........
    Hopelijk is Sloppyman op tijd.
    Ik denk aan je lieverd, zet hem op!!!!

12. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Oh Sloppy, zo lang slecht weer en dan is 't mooi weer en wil jij kleintje ter wereld komen, haha. Nou, ben erg benieuwd hoe dit spannende verhaal afloopt.
    Heeeeeeel veeeeel succes meid!!!!

13. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Jee sloppy!! Heel veel succes, ik ben erg benieuwd!

14. Liesben

Liesben Niet meer actief

Go Sloppy, zet hem op! Ik hoop dat alles en iedereen op tijd was!

15. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Whaaa sloppy, ook al zo'n bizarre start van de bevalling...! Duim duim dat sloppyman op tijd is gekomen, en Hema dom zich over megan te ontfermen....!

Ben heel er benieuwd allemaal...!

16. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Sloppy!! Wat een bevalling.. nu al.. Ik hoop echt dat alles goed is gegaan, dat je schoonouders op tijd waren om voor Megan te zorgen en dat je mannetje op tijd in het ziekenhuis was! Maar bovenal dat je nu een gezonde beeb in je armen houdt..

@Liesben, dat klinkt niet prettig. Goed dat je het hebt aangegeven, je kan ook dingen echt stuk maken en dan heeft je werkgever na de bevalling nog veel langer niks aan je (zo denk ik dan altijd maar als ik ook weer eens twijfel over of ik me ziek moet melden)!

17. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Oh, ik lees net dat om half 5 de weeën weer wat afzwakten bij Sloppy. Ik hoop dat het toch nog doorzet meid!

18. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Hier weer ff een update......
    Ik blijk een bikkel want toen ik dacht dat ik geen weeen had, had ik ze wel en goed ook.

Voorlopig dus nog op de verloskamer.
    Word vervolgd :)

19. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Oh slop, spannend zeg!! 2 of 3 augustus dus.... Ik leef met je mee, zet m op meis!

20. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Meiden, ik ben echt een vervente meelezer van dit topic!
    (we hoopten dat jullie naar het verlengde wachtbankje zouden komen, haha!)

Wat wordt het spannend hier!!!!!

Sloppy, heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes, zet hem op!!!!

En de rest, er zijn er een paar die ook niet meer zolang lopen, dus ik kom elke dag spieken!!!

Nathaly, hele mooie test hoor! Probeer te genieten, je bent ZWANGER!

Volgende cyclus gaan wij voor een cryotp, dus hoop ik dat ik ook snel weer als zwangere rond mag hobbelen op dit forum!

Ik hou jullie in de gaten!
    Liefs Loesie

Deel Deze Pagina