Hi loesie, wat spannend! Hopelijk kom je gauw meekletsen hier...! @hier: ik start vd week weer met de pil,hoe gek is dat? Muv vlak voor de IVF heb ik dat kreng al meet dan drie jaar niet meer geslikt....! Nu eentje die kan in combinatie met bv. Vandaag dronk Annelynn al 50 cc uit de borst, joepie! Ze wordt echt steeds sterker, zo fijn om te zien! Gisteren een klein wandelingetje gemaakt en vandaag op kraamvisite bij mijn vriendinnetje. Zij is 6 dagen geleden bevallen en haar ki dje is gewoon n kilo zwaarde dan mijn meisje En verder, moe....! Haha echt sky, vlinder, zorg dat je nu goed uitrust want straks kan je max 2,5/3 uur slapen achter elkaar haha (maar wel vaak als je wil hoor hihi)
Wat een geweldig topic!! Ik heb em bij mijn abonnementen gezet!! Mocht ik zwanger mogen worden (wat nog niet makkelijk gaat, zie onderschrift) kom ik direct hier mee kletsen! @josjo, zeker apart om ineens de pil te moeten slikken!! Ik denk dat ik er nooit meer aan begin tenzij ik ooit een compleet gezin heb... Maar na de eerste kleine blijven we lekker zonder pil.
@Sloppy, denk aan je!!!! @Josjo, ja indd weer vreemd aan de pil. Ik ben alvast aan het nadenken welke anticonceptie ik wil straks, ik wil nl zo snel mogelijk weer aan de anticonceptie ivm de endometriose. Als ik niks gebruik kan het weer vrolijk zijn gang gaan en zie die pijn echt niet zitten. (had bijna heel cyclus door pijn, was 4 dagen pijnvrij per cyclus) Weet nog niet of het de pil wordt of een spiraal, dit ga ik nog met de HA bespreken. @Joekie, ik hoop dat je indd snel mee mag kletsen hier meid. @hier, heb vandaag af en toe een pijngolf door mijn buik heen maar niet echt superpijnlijk. De kleine is schoonmaak aan het houden denk ik haha.
Ik heb vannacht thuis mogen slapen. De weeën halen nog veel te weinig uit en ze zakken elke keer na 2uur weer ongeveer 45min af om daarna weer te gaan beginnen. Wel komen ze steeds korter op elkaar worden ze steeds sterkter. Gister kwamen de meeste weeën om de 2min en hielden 1 tot 3 min aan. waarom er dan zo weinig gebeurt is een raadsel. Vandaag om 11uur weer naar de gyn en dan gaan we horen wat ze gaan doen. Helaas zeiden ze gister als weer dat ze voor de 39wkn toch echt niets willen doen mits het een levensbedrijgende situatie is. Al heb ik nu zoiets van: ik heb geen idee hoe ik dit nog een week ga doen! En het belooft voorlopig nog dit weer te blijven en ik heb geen zin om straks weer met de ambulance te moeten omdat je zandvoort niet in of uit kan! Want dat was de reden dat ik gister met sirene aan naar het VU gebracht werd.
Loesie, ik hoop dat je snel zwanger bent, succes meid!! Josjo, Ja dat is best raar ja, ik ben zelf niet aan de pil toen ik dat ding eruit gooide merkte ik pas hoeveel bijwerkingen die had. Nu nog even voor het zingen de kerk uit laat maar zeggen, ik weet dat dat link kan zijn maar kan me echt niet voorstellen dat het op die manier lukt. Misschien ga ik wel voor een spiraaltje ofzo. Joekie, ik ken jou nog van een vorig topic, jammer om te lezen dat je nog steeds niet zwanger bent. Ik wens je veel succes meid! Vlinder, balen van die pijngolf! Sloppy, Balen dat ze niet doorzetten, ik had nu wel verwacht dat je je kindje in je armen zou hebben. Veel succes meid! Hier, Lotte heeft sinds gisteren een knuffeldoekje ontdekt, heel leuk om te zien hoe ze daarmee zit te spelen.
@Vlinder3: Hoe is het nu met de misselijkheid/krampen? En succes morgen bij de vk! @Nataly1972: Wat een mooie duidelijke test! Geniet ervan! En sterkte met de onzekerheid, heel herkenbaar @Jessie80: Hoe is het met jou? Alweer bijna 13 wk, de tijd vliegt! @Norwegian-sky: Hoe ging het bij de vk? @Liesben: Wat jammer dat je je ziek hebt moeten melden, maar wel heel goed om voor je eigen lijf en je beebje te kiezen, dat is het belangrijkste! @Zeehondje: Fijn dat alles goed was bij de gyn! @Sloppyslayer: Jeetje wat spannend allemaal!! En wat vreemd dat het toch weer af is gaan zwakken, ik ben heel benieuwd wanneer het eindelijk door gaat zetten!! @Loesie1982: Succes met de cryotp, hopelijk met een mooi resultaat! @Josjo: Lijkt me idd een vreemd gevoel om weer met de pil te beginnen @Joekie: Jij ook succes en hopelijk mag je je hier snel melden! @Kaat2000: Schattig van Lotte, foto's?? Hier alles prima. Nog steeds last van moeheid en af en toe kokhalzen (niet echt vaak meer), maar ik ga er vanuit dat dat over een paar weken wel beter zal zijn. Ik ben blij dat ik me in het algemeen best goed voel. En nu toeleven naar de volgende echo (nog ruim 2 weken wachten)
Koolmees, Balen van dat kokhalzen hoop dat het snel over gaat. Hier een foto met haar knuffel Bekijk bijlage 171663
Even een snelle reactie, ga zo naar verjaardag van een vriendin. Sloppy, wat is dat nou! Best balen dat je er deze keer dus weer zo lang over doet (was bij Megan toch ook als ik het me goed herinner?). En het mooie weer is hier totaal weg hoor (Zuid-Holland, Zoetermeer). Al vanaf vanmorgen regen. En Kaat, wat een superschattige foto's!!!
@kaat: wat een schatje!! Hoer weer terug op de verloskamer en het ziet er naar uit dat het toch gaat beginnen. Ik had 1,5 cm ontsluiting en mn baarmoedermond was aan het verstijken!! Hopelijk ga ik nu niet meer zonder baby naar huis
@ sloppy spannend meid!! heel veel succes! hoop dat je snel je kleintje in je armen kan houden! de controle van gister was helemaal goed! urine en bloeddruk waren prima dus hoef volgende week pas weer langs te komen. gister avond nog gebbqd met de fam. wel een beetje veel gegeten en dat merk je snachts dan weer voel wel wat in me buik maar denk nog niet dat het gaat beginnen. heb eerder het gevoel dat ik flink overtijd ga lopen. maarja het kan natuurlijk zomaar ineens gebeuren dus we zullen het moeten afwachten. xxx sky
@Sloppy, ik hoop dat het doorzet hoor en dat deze keer pas naar huis gaat met jullie kindje. @Kaat, superfoto's weer van Lotte @Hier, eigenlijk niks te melden. Ik heb wel het idee dat mijn buik wat meer gaat "hangen" althans de randen vd broeken zitten echt niet lekker meer onder mijn buik. Ook heb ik het idee dat hij nu echt aan mijn rug hangt zeg maar, mijn rug voelt constant vervelend (ongeveer in het midden van mijn rug en aan de zijkanten). Tja, ik kan het beter omschrijven als een soort grieperig gevoel, lamlendig, zware benen en armen. Ik mag morgen weer naar de vk, hopelijk de laatste keer
Ik ga me even abonneren op dit topic want tjonge, het wordt/is hier spannend zeg!! Hier ook een (aanstaande) mama uit de mmm maar schrijf dan mee bij het Verlengde Wachtbankje... Heb wel een aantal van jullie gevolgd en zo leuk om te zien hoe ver het dan alweer is! Wat vliegt de tijd toch...zucht Sloppy, succes en sterkte meid! Lijkt erop dat het nu echt begint! Nataly, hele mooie test. Zag dat het Dusseldorf dus is gelukt!
Vlinder, wat is het spannend zeg! Een steeds meer laaghangende buik is toch een van de voortekenen zeggen ze? Ben benieuwd hoor! Hoe was het bij je newborn neefje? Kan erover heen gelezen hebben hoor, maar heb je lekker met hem geknuffeld? Gek idee dat je zeer binnenkort zelf ook zo'n klein hummeltje zal hebben! Nataly, wauw wat een mooie duidelijke test! Gefeliciteerd!!! Sterkte de komende tijd met de onzekerheid, hopelijk gaat de tijd een beetje snel! Liesben, vervelend dat je je ziek hebt moeten melden, maar je lichaam geeft nu zijn grens aan. Jij en jouw kindje zijn het allerbelangrijkst, dus lekker naar luisteren en nu rustig aan doen! Josjo weer aan de pil, dat lijkt me best gek na zo'n tijd! Ik ga nooit meer aan de pil, de kans op een spontane zwangerschap is bij ons zooo klein, dat ik de gok neem! Kaat, wat een geweldige foto's van je dochter! Heel erg mooi! Sky, wat fijn dat alles goed was bij de vk! Oh jee, hopelijk komt jullie kleintje 'gewoon' op tijd, maar vaak heeft je gevoel het wel bij het juiste eind dus ben benieuwd! Zeehondje, heerlijk dat alles goed was! Ja het weer is heel anders dan gisteren, het is nu maar een grauwe bedoening! Maar voor Sloppy wel fijn! Ik ben zooo benieuwd of je nu snel gaat bevallen! Leuk ook dat je ons hier op de hoogte houdt hihi! Succes, ik denk aan je en duim voor je! Loesie, hopelijk kan je hier snel weer meeschrijven! Succes met de tp! Joekie, ik hoop dat het bij jou ook allemaal zal lukken zodat je hier snel gezellig mee kunt schrijven! Ik heb gisteren lekker genoten van het mooie weer, ben gezellig wezen varen met vriendlief en schoonouders. 's Avonds hebben we ook nog gebarbecued, dus het was een heerlijke vakantiedag. Hoe minder vrolijk en grauw is het vandaag, blegh! Wat een verschil met gisteren! Maar vanmiddag heb ik ook weer een feestje met barbecue, gelukkig is het qua temperatuur prima te doen! Oh en ik heb ons kleintje al gevoeld!!! Nadat ik 's ochtends was wezen plassen en mijn bed weer was ingekropen, voelde ik een lichte trilling in mijn buik. Net alsof je last hebt van een trillend spiertje van je ooglid, maar dan in mijn buik... Ik dacht eerst nog dat het misschien mijn darmen waren en heb een kwartier lang doodstil op mijn buik gelegen om mezelf ervan te verzekeren dat het niet mijn darmen waren. Nadat ik me had omgedraaid, voelde ik het niet meer... Aan het eind van de middag voelde ik het ineens weer! Heel even, maar toen wist ik het zeker, het was ons kleintje! 's Avonds op de bank voelde ik het weer eventjes en helemaal toen ik op mijn buik in bed lag. Het is al een drukke bedoening daarbinnen hihi! Ik vind het wel vroeg en had het nog niet verwacht, het is ook nog niet heel consequent want vandaag heb ik het nog niet gevoeld, maar ik weet wel zeker dat het echt niet mijn darmen waren!
Echt grappig al die kruisbestuivingen.. ik ben fervent meelezer in babyrinth.. En ik hoop natuurlijk dat jij snel weer zwanger hier mag meeschrijven of lezen! Good luck!
@Josjo, hoera voor je meisje dat borstvoeding begint door te krijgen! Hier nog niet helemaal zeker over wat te doen met anticonceptie na bevalling.. er is kans dat PCO stuk minder is na zwangerschap en eventuele borstvoeding en hoewel we graag een tweede willen, zou ik graag 9 maanden ontzwangeren, van de andere kant stel dat PCO minder is en cyclus dus normaal, wil ik dat dan verpesten met pil (ook al heeft gyn me verzekerd dat pilgebruik geen invloed heeft)? Ach ja, misschien over een half jaartje maar eens aan denken @Joekie, ik hoop dat we je snel mogen verwelkomen met felicitaties! Ik zag dat je de eerste ICSI geen tp hebt gehad. Hoe kwam dat, te weinig eitjes, geen bevruchtingen? In elk geval veel succes, je hebt alweer lang genoeg moeten wachten (een jaar op de wachtlijst.. )! @Vlinder, voorweeën? @Koolmees, met mij alles goed hoor! Jij over 2 weekjes dus weer echo.. dan is er echt alweer zoveel veranderd, dan is het echt een mensje! Krijg jij trouwens elke afspraak een echo bij de gyn? Ik zei al tegen manlief "wordt wel afkicken, we hebben ons kleintje 3x gezien in 5 weken, nu zeker 8 weken wachten tot 20-weken echo".. gelukkig over 8 dagen weer afspraak, eerste keer hartje luisteren! @Kaat, oh die ogen.. om in te verdrinken! @Sloppy, wat een spanning.. ik heb zelfs op het werk even gecheckt.. en ik was al teleurgesteld dat er nog geen schot in de zaak zat, hoe moet jij je dan wel voelen. Ik zie net in het Pink Ladies topic dat je toch weer van de verloskamer weg bent.. sterkte meid en ik hoop op toch nog 3 augustus en anders in elk geval 4 augustus!! @Sky, fijn dat controles goed waren! Hopelijk zie je de vk eerder dan volgende week @Susan79, zwaai! @Doortje, aargh.. jaloers.. beeb al gevoeld?! Is inderdaad wel echt vroeg.. ik reken er voorlopig in elk geval nog niet op het te voelen.. Hier gaat het allemaal prima. Er wordt hard in de tuin gewerkt als ik naar mijn werk ben, dus leuk om elke avond te zien wat er veranderd is. Verder begon manlief er zelf over dat we in mijn weekje vakantie eind augustus echt wel een paar daagjes weg moesten.. ik geloof dat hij zelf ook aan vakantie toe is (man is melkveehouder, dus als we niet van huis zijn heeft hij geen vakantie)!
Zoals het er nu naar uitziet gaat het vandaag niet meer gebeuren. Ik zit nu op 2cm ontsluiting maar mn baarmoeder wil niet verstijken. Ze denken dat mijn angst voor de bevalling het veroorzaakt. Ik lig nu op een kamer alleen en ik krijg een slaappil in de hoop dat de ontspanning de baarmoeder positief beinvloed...... De weeen blijven om de 1 a 2 min komen dus als het morgen niet vanzelf komt gaan ze toch ingrijpen.
Jeetje Sloppy, nog steeds maar 2 cm en toch zoveel weeen....Pfoeh. Hopelijk komt het vanacht toch nog vanzelf op gang lieverd. Denk aan je en toitoitoi. @Doortje, ja we zijn zondag bij mijn neefje geweest. Het is echt een beertje hihi mag ook wel met 8,5 pond. Heerlijk geknuffeld met hem hoor Je beeb gevoeld? LEUK, kan hoor ik voelde onze uk ook vrij vroeg. Ik voelde dat getril wat jij omschrijft en een soort gekriebel vanbinnen. Geniet ervan. @Jessie, voorweeen? Nee ik denk het niet, maar je weet het nooit....Morgen weten we het misschien als we bij de vk zijn geweest. Ik ga nu lekker languit op de bank met manlief, fijne avond!