Haha, ja da's echt grappig! Toch leuk hoe iedereen met elkaar mee leeft!!! Slop, ik hoop dat die slaappil je goed doet en dat je daardoor wat meer ontsluiting krijgt! Zet hem op meid en morgen kom ik meteen weer spieken hier! Liefs
Hier voor de derde dag op de verloskamer.... Ik heb voor mezelf besloten dat ik hier niet meer weg ga zonder baby! Wat ze moeten doen doen ze maar, maar mama is er klaar mee! Ik heb een krappe 3cm ontsluiting maar de baarmoedermond is nog steeds niet goed verweekt en nog steeds een tuutje. Dus de weeen dien wel wat maar baar mijn idee toch echt nog niet het juiste..... Pfffff echt wat voor mij
Eeeeh jee Sloppy, het schiet niet echt op zo. Hopelijk gaan ze vandaag er wat aan proberen te doen meid. @Hier, weer terug vd vk en wat denken jullie??..het eigenwijsje in mijn buik ligt nog niet vast, ze kon het hoofdje nog goed bewegen....Ik had nu mijn eigen vk en ze begreep niet hoe de waarnemende vk vorige week zei dat het hoofdje vast lag.... Volgende week woensdag heb ik weer een afspraak en als het dan wel vast ligt wil ze me gaan strippen dus ik ben benieuwd. Ze vroeg of ik bij haar wilde of bij de waarnemende vk en ik zei gelijk "Als je eventueel wilt gaan strippen dan wil ik gewoon bij jou hoor." Dat begreep ze gelukkig. Afwachten dus tot volgende week, ze denkt iig niet dat het voor die tijd zal komen. Wel fijn dat ze volgende week een strip-poging wil doen als het ingedaald is. We zullen zien. Als het vandaag ingedaald lag had ze vandaag een strip-poging willen doen....
Sky, ik hoop voor je dat het niet meer nodig is om volgende week terug te komen, omdat je dan al lekker bevallen bent!!! Vlinder, of je kleintje is zo eigenwijs dat ze zich weer heeft losgewrikt?! Nee, dat zou wel niet kunnen. Maar anders had je waarschijnlijk wel deze week bevallen, nu dus nog zeker een week wachten. Ben benieuwd hoe het bij jou allemaal gaat verlopen. Doortje, echt super gaaf dat je je kleintje al gevoeld hebt! Dat duurde bij mij toch echt wel veel langer. Maar ik heb dan ook de placenta aan de voorkant. En ik kan niet goed zeggen wanneer ik het echt voor het eerst voelde. Die kleine bubbeltjes in m'n buik had ik ook, maar kon niet goed aangeven of dit inderdaad ons meisje was. Jessie, wat is er allemaal veranderd in jullie tuin? Gras, stenen, vijver? En heerlijk zeg, nog even een paar dagen met z'n tweetjes weg. Ja, dit was voor ons ook de laatste vakantie met z'n tweetjes (voor een hele lange tijd dan, als we 'bejaard' zijn we saampjes, haha). Sloppy, wat een toestanden allemaal zeg. Ben elke keer zo benieuwd of er al een nieuwe wereldburger door jou op de wereld is gezet en dan lees ik dat het nog niet opschiet. Hopelijk vandaag!!! Gezellig hoor, al die meelezers en meelevenden!!! Hier is alles goed. Gister gezellige verjaardag van een vriendin gehad. Daarna nog even langs m'n ouders, die passen altijd op op woensdag op m'n twee neefjes en nichtje. M'n zus was er ook, want ze waren net naar ballorig geweest met z'n allen. Zulke lieverds zijn het allemaal. Schoonzusje was twee dagen geleden uitgerekend en bij haar weet niemand wat het is. Dus wij broertje uithoren (net twee jaar, haha). Hij dacht toch echt dat het een broertje zou worden, ben benieuwd! Verder nog wat oude foto's van mij gekregen (m'n moeder had weer een hele stapel uitgezocht en ingeplakt, deze waren over). Gaan we over een tijdje leuk vergelijken! Ook een trouwfoto van m'n ouders, zo gaaf. Vandaag zwangerschapsfotoshoot (bij monartstudio in Rotterdam) gehad. Via vakantieveilingen.nl. Best leuke foto's zitten er tussen. Zal er straks eentje uitzoeken en hier plaatsen. En ik ben echt elke dag bezig met dingen schoonmaken. Heel het huis al gestofzuigd, ook de eettafeltstoelen, bank en het kleed. Helemaal ontdaan van alle kattenharen, wat een werk. Prullenbak gesopt, wc gesopt, aanrecht, enz. Nu wil ik de kastjes in de huiskamer nog schoonmaken en de trap soppen. Bent benieuwd hoe ver ik kom.
Hier even een extra speciale knuffel voor sloppy, echt, weeen om de 1 à 2 minuten had ik ook maar dan wel 12 uur later bevallen, lijkt me echt heel zwaar meis! En een ruggenprik, is dat geen oplossing? Dan kan je ook ontspannen en die kan er net zo lang op blijven tot je mag gaan persen...? Hopelijk kunnen ze je ergens me helpen meissie! @jessie: mij is ook verteld dat de pil geen invloed heeft op mijn cyclus. En daarbij liggen er nog 4 potentiële brusjes voor Annelynn in het VU, dus op de natuurlijke manier zwanger worden verwacht ik sowieso niet. Maar ja, stel, want bij mij kan het ook door n zwangerschap over zijn, dat ik toch binnen een paar maanden zwanger zou zijn...zou er nog niet aan moeten denken hoor.... Een maand of negen zou idd mooi zijn ach we zien wel...! @mmiiir: is de maand van internetloos zijn nog niet voorbij? Hoop dat alles goed met je gaat...! @de rest: sorry, weinig tijd om echt even goed bij te lezen... Moet eigenlijk om 1 uur middagdutje doen en het is alweer half twee, oepsie.. Hopelijk binnenkort meer tijd... Tot gauw! X
Ja hallo allemaal, ben ik weer! Prima vakantie gehad. Wel last van de hitte. Ik heb ook een beetje het gevoel dat ik in 2 weken tijd, 2 maanden "zwangerder" geworden ben qua minder conditie. Ik heb wèl nog een keer aan de rotsen gehangen met baby en al, maar mama is niet zo in vorm hahaha... Ook ben ik na een uur wandelen omgekeerd omdat dat ook te zwaar werd, in de bergen in de zon. Mijn buikomvang is, zag ik toen ik vanmorgen terugkwam thuis, ook met 5 cm toegenomen, dus dat is niet zo gek. Laatste vakantie zonder dochter... Best een beetje raar en melancholisch. Gelukkig kunnen deze actieve vakanties ook mét baby gewoon doorgaan, zag ik bij een bevriend stel die op dezelfde camping waren. Met mij verder alles goed, beweeglijke beeb die de afgelopen 12 dagen héél véél aandacht heeft gekregen qua handen-op-buik. Superleuk om dat blijde gevoel te delen! Is voor mij als BAM een hele nieuwe ervaring om het bewegende kindje te laten voelen... Verder alleen last van maagzuur, ik kan dat niet echt een klacht noemen. Warme melk 's avonds en veel Rennies en dan vallen die klachten ook wel weer mee...!! Heb even snel alles bijgelezen. Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik niet op iedereen uitgebreid kan reageren...! Zie dat ik middenin de bevalling van Sloppy terecht ben gekomen ! Josjo alweer thuis en Annelyn ook! Ik snap dat voor jou iedere dag in het ziekenhuis te lang was, maar je moet natuurlijk wel bedenken dat Annelyn wel een beetje aan de vroege kant was, mama-ongeduld!! Gelukkig nu thuis en alles oké! Nataly: WELKOM! En gefeliciteerd natuurlijk. Verder heb ik mooie MOOIE foto's voorbij zien komen... Echt gaaf!
Miirrr, welkom thuis! En ik merkte ook tijdens onze vakantie dat het lang lopen e.d. niet echt prettig meer is. Dus waarschijnlijk komt dat gewoon met dit aantal weken zwangerschap. Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad! Sloppy, yoehoe, nog spannender!!!
@miir: had ff gemist dat je op vakantie was... fijn dat je het leuk hebt gehad! Aan de rotsen gehangen? Jij durft! Actief zijn wordt idd steeds lastiger nu voor jullie meiden rond de 30 weken ja... Fijn idee in elk geval dat je dit straks ook kan blijven doen ja! En al die handen op je buik, gezellig hè? Ik dacht altijd van tevoren dat ik dat juist niet zou willen maar ik vond t ook allemaal prima, wildvreemden die mijn buik willen voelen? Je doet je best maar haha. @sloppy: spannend, vaak als de vliezen zijn gebroken, gaat t ook sneller allemaal hè, hoop t voor je en dat je vandaag je dochtertje nog in je armen hebt....! Lig hier trouwensmet Annelynn op mijn buik, ligt heerlijk na een borstvoeding, niet bijgevoed met fles! te tukken... En ik de iPad op schoot hihi gezellig! Jaaa ik was misschien ongeduldig, wist ook wel dat t voor haar beter was, maar het was gewoon alles bij elkaar een rollercoaster van emoties die week en het liefst ben je dan in je eigen omgeving hè... Ach, nu eenmaal thuis is dat allemaal ook wel vergeten hoor @zeehondje: ben benieuwd naar je foto! Heb zelf wel n beetje spijt dat ik dat niet heb gedaan.. Misschien bij n volgende.. Enne, dat schoonmaken, nesteldrang? Haha
Ik heb weer een up-date. Net een ruggeprik gekregen omdat het allemaal te veel pijn ging doen en ik een paniel aanval kreeg. Ik had niet verwacht dat ik zo heftig op de pijn van de weeen zou reageren. Komt omdat ik bij megan heel erg veel pijn gehad had en alles kwam weer terug bij de eerste pijn scheut. De weeen waren ook nagenoeg weg dus heb ik nu ook een infuus met wee opwekkers gekregen. Infuus prikken was drama na de vierde keer was het eindelijk raak met een kinder naald maar hij zat er in
* Breekt even in * Sloppy, wat lees ik nou! Druk aan het bevallen! Succes meid, je kan het!!! Over een paar uurtjes is jullie tweede kindje er! * Breekt weer uit*
@Sloppy, vliezen gebroken? Ik hoop echt zo voor je dat je nu verliefd naar je tweede dochter ligt te staren! EDIT: ben ff weggeweest en zie dat je berichtje tussentijds hebt gepost.. pff.. nog steeds niet dus.. en infuusdrama's! Ze moeten je wel hebben zeg. Sterkte en zet 'm op! @Vlinder, dat is een tegenvaller.. beeb toch nog niet helemaal ingedaald maar wel fijn dat ze volgende week wil strippen (als ingedaald) en niet pas bij de 41 weken ofzo! @Zeehondje, ben benieuwd naar foto! Ennuh, nu al last van nesteldrang? @Mmiiiiir, welkom terug! Klinkt als leuke vakantie.. heb je ook foto's dat je zwanger aan de rotsen hangt?
Even succes wensen voor Sloppy nogmaals! En nesteldrang? Lijkt er wel op ja! Maar over een paar weken moet het vast weer, haha. Foto's in album!
Sloppy: KNUFFEL!!!! Hier ben ik eerlijk gezegt best teleurgesteld.... Omdat ze vorige week zei dat het vast lag en nu mijn eigen vk kon het hoofdje gewoon nog bewegen, ze zei tegen me als ik er echt voor ging liggen en goed ging voelen dan had ik het zelfs zelf kunnen bewegen.... Ach ik kan niet meer doen dan wachten en ben wel blij dat ze volgende week wil strippen ALS het ingedaald is. Hopen dus dat het woensdag ingedaald is en het strippen werkt dat hebben we volgende week ons wondertje in onze armen. Ze heeft trouwens wel een nieuw gewicht....Ze schat het op 7,5 pond....Haha straks ga ik mijn schoonzus achterna met 8,5 pond hihi.
Oh sloppy, wat fijn dat je n ruggenprik hebt gehad! Tja en dan gaan ze de oxitocine weer opvoeren brrr. Wel bizar dar t je lukt updates te schrijven, dat kon ik echt niet haha Zeehondje: mooie foto's! Leuk om te zien hoe je buik zich ontwikkelt hè?
Hier is gisteravond om 21.12 onze dochter geboren. Ze heet Suzannah Joann en ze weegt 2925gram! Dus een flinke meid voor 38wkn Kort bevallings verhaal: Rond 17.30 zat er nog steeds geen vooruit gang in de ontsluiting en ik was heel erg teleur gesteld. De weeen gingen meer pijn doen en ik raakte volledig in paniek van de pijn. Om 18uur besloten voor een ruggeprik en die is rond 18.45 gezet. Daarna ging het beter met me en ik werd rustiger. De weeen waren nagenoeg weg en de hormonen werden opgevoert. Ik ben gaan slapen en sloppyman is ff gaan lopen. Om ongeveer 20.15 kreeg ik pers drang maar gezien dat ik nooit in zo'n korte tijd volledige ontsluiting kon hebben heb ik het even zo gelaten. Na 3 weeen toch op de bel gedrukt........ Er kwam niemand dus weer volledig in paniek.... Huilen schreeuwen alles heb ik gedaan en om 20.45 stonden ze in mn kamer: volledige ontsluiting en ze kwam er al aan zonder dat ik hoefde te persen! Omdat ik in paniek was moesten ze me heel boos toe spreken om me eruit te krijgen , ik wist zelf niet meer hoe ik moest persen Na 8pers weeen was ze er en ik heb zelf maar 3 hechting Nu ga ik weer ff slapen.
Sloppy, gefeliciteerd met de geboorte van jullie 2e dochtertje! Wat een bevalling zeg! Probeer idd maar goed bij te slapen en tussendoor te genieten van jullie kleine meid. (In welk zkh lig je eigenlijk?)
@susan: ik lig in het vumc @ vlinder: wat enorm balen zeg! Ik hoop voor je dat jou kleintje ook snel mag komen hoor!
Sloppy en Sloppyman, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie 2e dochter! Wat een mooie namen heeft ze gekregen. Ik hoop dat het genieten nu echt kan beginnen!!
GEFELICITEERD SLOPPY en SLOPPYFAMILIE!!! Wel jammer dat je paniekaanvallen hebt gehad, maar toch fijn om te lezen dat alles uiteindelijk voorspoedig gegaan is.