SLOPPY GEFELICITEERD MEID MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTER!!! Wat een verhaal en wat ging het opeens snel, dan kan ik best een beetje begrijpen dat je even niet meer weer wat je nou moet. Gelukkig is alles goedgekomen en je klinkt erg opgelucht en vooral blij!
Sloppy, Sloppyman en Megan: Gefeliciteerd!!!! Mooie naam en hopelijk kun je deze bevavlling snel achter je laten hoor. Ben superblij voor jullie!!!! Wat ben je trouwens een lieverd, dat je na al die dagen enzo toch even snel een berichtje voor mij achterlaat.
sloppy gefeliciteerd met jullie 2de dochter geniet lekker van elkaar! hoop dat je je bevalling een beetje een plekje kunt geven. klinkt heffie! gelukkig heb je je mooie meisje in je armen
Sloppy, Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!! Met jullie dochter! Lijkt me heel heftig hoe jij het hebt meegemaakt. Rust lekker uit en geniet ervan!!
Sloppy gefeliciteerd!! Leuke naam ook! 2925 is toch ongeveer het gewicht bij 38 weken? Volgens mijn zwangerapp wel in elk geval, zelfs 3100... Fijn dat ze het goed maakt, rust lekker uit, geniet van dit wondertje en de foto's volgen vast gauw toch Liefs, Josjo
Sloppy en sloppyman, Gefeliciteerd!!! Wat een mooie naam heeft jullie meisje! Heftig bevallingsverhaal, uiteindelijk ging het dus ineens heel snel... Nou gelukkig is ze er nu eindelijk, ga er maar heerlijk van genieten!
Sloppy! Gefeliciteerd! Wat een verhaal...maar nu mag je uitrusten en bijkomen. Ik hoop dat dat ook lukt! Hier is de eerste blaasontsteking een feit. Ik moets al zo vaak plassen, en dat werd erger. Tel daarbij de frequente harde buiken bij op en 1+1 = 3. Urine ingeleverd bij de huisarts en nu aan de AB. Ik hoop dat het snel werkt, word moe van mijn eigen gez**k
Sloppy en sloppyman, Van harte gefelicteerd met jullie dochter. Wat zullen jullie op dit moment genieten van jullie 2 meiden! Ik hoop dat je snel hersteld!
Oh Liesben, wat vervelend. Hopelijk blijft het bij deze ene blaasontsteking en gaat 'ie snel weg door de ab-kuur. Hier vanmorgen rare, vervelende steken rechtsboven in m'n buik. Ik denk dat het kwam omdat ik een iets te zware tas een tijdje had getild. Nu is het weg namelijk, na even op de bank te hebben gezeten. Als je gaat zoeken op internet komen er geen leuke verhalen naar voren (hellp e.d.) dus daar ben ik maar mee gestopt. Als het niet aanhoudt en niet terugkomt is het allemaal goed lijkt me. Net herhaling van het programma 'over de streep' gekeken met Arie Boomsma. Heb zitten janken niet normaal, haha. Ik ben niet zo'n huiler normaal bij films ofzo, maar nu stroomden de tranen over m'n wangen.
Bedankt allemaal voor de felicitaties Het gaat hier heel goed. Ze wil al steeds beter gaan eten. Wel heeft ze de hele nacht bij mij gelegen omdat ze elke keer in haar eogen bedje ging huilen, en ik wilde dat sloppyman ff kon doorslapen. Hij heeft al sinds woensdag niet normaal geslapen en de nachten daarvoor sliep hij slecht doordat hij bang was dat hij mij niet zou horen dus hij had wel even een paar uur slaap verdient. Ik zit vol hormonen waardoor ik met slaapjes ban 15 tot 30 min al heelcgoed uit rust en de kraamhulp komt vandaag dus dan kan ik ook extra rust nemen. Boven alles geniet ik zo van mn meisje dat ik het heerlijk vind om haar dicht bij me te hebben
Oooh Sloppy wat een lieffie!! Hoe vind Megan het als grote zus? Geniet lekker hoor meid, je hebt het echt DIK verdient na een niet al te makkelijk zwangerschap. @Hier, ik hoop zo dat ons kleintje woensdag vast in mijn bekken ligt zodat de vk een strip-poging kan doen. Ik vroeg gisteren aan mijn man "Wat denk jij, zijn wij volgende week papa en mama?" Zijn antwoord "Ja natuurlijk, ons kleintje is een eigenwijsje maar zal toch echt wel op mijn verjaardag feest willen vieren hoor." Haha hij is de 12e jarig dus wie weet. Mijn nachten worden steeds korter en korter, wordt ieder uur wakker en kom dan moeilijk weer terug in slaap. Ach kan ik alvast wennen voor straks Ik ben zoooo benieuwd hoe ons kleintje eruit zal zien
@Sloppyslayer: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje!!! Wat een schatje op de foto's! Geniet ervan, eindelijk is het zover! @Doortje25: Zo dat is snel, je kleintje al voelen! Wat bijzonder!! @Jessie80: Hier krijg ik de volgende keer ook een echo bij de gyn om de termijn goed te kunnen bepalen, maar of ze het standaard bij elke afspraak doen weet ik eigenlijk niet. Inderdaad afkicken En leuk nog vakantie in het vooruitzicht, weet je al waar jullie heen gaan? @Zeehondje: Mooie foto's in je album! En al nieuws van je schoonzusje? @Mmiiiiir: Wat fijn dat je een goede vakantie hebt gehad en lekker actief! Logisch dat de conditie wat minder was @Liesben: He wat vervelend blaasontsteking, hopelijk is het snel over met de antibiotica! @Norwegian-sky/vlinder3: Ik ben zo benieuwd wanneer het bij jullie zover is, spannend!! Hier deze week voor het eerst boven de wc pot gehangen Het viel daarvoor nog wel mee qua misselijkheid, dus ik had gehoopt dat dat niet meer zou gaan gebeuren. Verder ook regelmatig hoofdpijn. Ach over een paar weekjes zal het vast allemaal een stuk beter gaan