Ach meid, heb er kippenvel van. Wel goed dat jullie idd zo snel naar het ziekenhuis zijn gegaan en dat ze nu weten wat het is. Fijn dat ze al weer een paar keer heeft gedronken. Hersenvliesontsteking is niet prettig, maar volgens mij goed te behandelen tegenwoordig. Mijn neefje heeft het gehad toen hij 1 jaar was. Bah. Het blijft eng.
Sloppy, dikke knuffel voor jullie! Verschrikkelijk om je kleine meid zo te zien maar gelukkig waren jullie op tijd in het zkh en weten ze wat het is. Hoop dat ze snel opknapt!
Bedankt allemaal voor jullie lieve worden! Doet ons echt heel goed! De echte uitslag is nog niet binnen maar het is nagenoeg zeker een bacteriele infectie die ze heeft gekregen vlak voor of tijdens de bevalling. Dit was niet te voorkomen geweest en echt gewoon pech! Het is nu echt afwachten.
@sloppy: getver wat n naar nieuws, hoop dat susannah gauw opknapt meid, heel veel sterkte..! @nataly: kan het een late innestellingsbloeding zijn ofzo? Mijn beste vriendin heeft t met al haar zwangerschappen gehad eb ik vond t toen vreemd dat de vk het een innestelingsbloeding noemde omdat ik dacht dat dat altijd eerder was maar blijkbaar kan het dus wel? Geloof dat t belangrijk is dat je er niet heel erge kramp bij krijgt? Hopelijk kan je eerder terecht meis! Sterkte met wachten....
Zeehondje, ik vind ik het ook een gek idee dat ik over ongeveer een half jaar een kindje zal hebben... En hoe dichterbij de bevalling, hoe spannender het zal zijn denk! Ja, bij ons wisten veel mensen van onze wens en die hebben allemaal enorm met ons meegeleefd en zijn zo blij dat het gelukt is, dat ze me overladen met cadeaus. Al mijn vrienden zijn er ook veel mee bezig en hebben het er ook voortdurend over haha, daar moet ik wel om lachen. Het is Guus voor en Guus na, dat is hun koosnaam voor ons kindje omdat het bij de tp zo werd genoemd hihi! Dit kindje is zooo gewenst, niet alleen door ons, maar door zijn hele omgeving, dat vind ik erg bijzonder! Sloppy, wat ontzettend verdrietig dat Suzannah is opgenomen, maar wel heel fijn dat ze nu in goede handen is. Jeetje wat schrikken zeg en wat ernstig, hersenvliesontsteking! Ik duim voor jullie en jullie kleine meisje! Hopelijk is ze er snel weer bovenop! De artsen zijn er op tijd bij, met dank aan jouw geweldige moederinstinct! Sterkte, ik denk aan jullie!
@Nataly1972: Kan het geen innestellingsbloed zijn? Kan me voorstellen dat je geschrokken bent, groot gelijk dat je het zkh gaat bellen om eerder langs te komen, hopelijk kun je eerder gerustgesteld worden! @Zeehondje: Wat leuk dat je schoonzusje is bevallen, gefeliciteerd! Hebben jullie het meisje al gezien? @Sloppyslayer: He bah wat rot Wat zullen jullie geschrokken zijn! Hopelijk knapt jullie meisje snel op! Sterkte!!! @Doortje25: Die hoofdpijn herken ik ook wel, heb ik deze week veel gehad, maar is gelukkig weer wat weggetrokken. Had me ook al voorgenomen om ernaar te vragen bij de komende afspraak. Ben benieuwd wat je vk vrijdag zegt! En leuke dingen hebben jullie gekregen!
@Sloppy, hopelijk trek je het allemaal een beetje lieverd en knapt jullie meisje snel op! @Josjo, hoe is het met jou kleine meid?
Aaaahhhh....m'n kleine nichtje net gezien, echt een schatje. Bevalling is snel gegaan, zelfs een beetje te snel misschien. Om 8 uur gisterochtend in het ziekenhuis, half negen op de verloskamer, toen werd m'n schoonzusje aangelosten op alle toeters en bellen en daar waren ze eigenlijk nog niet helemaal klaar mee en toen werd ze al geboren. Ze lag doodstil op het bed en toen werd er geroepen 'reanimatiekamer'! Nou, dat was flink schrikken natuurlijk. De vader, mijn broer, kon niet eens zelf de navelstreng doorknippen. Op de andere kamer kreeg ze zuurstof en toen begon ze al te huilen, gelukkig! Nu is het een gelukkige baby, thuis op moeders schoot vooral.
@Zeehondje, gefeliciteerd met je nichtje! Lief he? Ons neefje is alweer 9 daagjes oud hihi. @Sloppy, denk aan jullie!! @Hier, zo en nu begin ik gek te worden van de sms'jes en telefoontjes met een smoesje.... Hallo mensen als ons kleintje er is horen jullie het snel genoeg hoor!!!! Zo dat moest ik even kwijt.
Hier het eerste dagje alleen thuis. Sjoerd is weer aan t werk.. Het gaat eigenlijk supergoed, al voelt t niet of Sjoerd drie weken vrij is geweest, zal wel komen door eerste weekje zkh...maar ach, ws neemt hij in okt of nov nog n weekje... Verder gaat t ook goed, ze groeit echt als kool,60 gram per dag ( hebben n weegachaal vd thuiszorg) en ze is nog steeds heel rustig, huilt alleen als ze n nieuwe luier krijgt terwijl ze liever eerst wil eten Sloppy, hoe gaat t met Suzannah? Vlinder, kan me voorstellen dat je er gek van wordt! Dat is mij gelukkig bespaart gebleven Zeehondje, jeee wat spannend en jammer dat jouw broer de navelstreng niet zelf heeft kunnen doorknippen zeg!! Maar gelukkig is ze nu wel in orde... Misschien overheen gelezen (of vergeten ) maar hoe het ze? Doortj: mooi hè, hoe iedereen zo meeleeft! Geniet maar lekker van de aandacht...! Koolmees: hoe gaat t met jou? Wat n weertje hè meiden, voor wie bijna gaan bevallen: misschien n mooie dag om vandaag te doen dan maar? haha Fijne dag allemaal!
Vlinder, ik durfde m'n broer niet eens te bellen. Was veel te bang dat ik precies zou bellen als het net was begonnen ofzo. Hoop inderdaad dat al die belletjes ons ook bespaard blijven. Josjo, ze heet Willemijn. Jeetje, wat gaat de tijd snel! Jullie kleine meid is alweer 3 weken. Wow. Je man heeft wel lekker lang vrij gehad, dat gaat bij ons waarschijnlijk niet lukken. Waarschijnlijk een week ongeveer. We zijn nog aan het twijfelen of we dit tijdens de kraamzorg doen of erna. Tijdens; dan kunnen we met z'n drietjes genieten en ons laten verwennen door de kraamhulp en kan manlief ook van alles leren. Erna; dan is het niet opeens voor mij dat ik er 'alleen' voor sta. Eerst twee hulpen en dan opeens geen. Hier is het eindelijk droog. Werd rond half twee vannacht wakker, toen was het al begonnen en volgens mij is het niet meer droog geweest. Zo met vriendin lekker lunchen!
hi meiden, wat heerlijk dat jullie al zo kunnen genieten van die kleintjes. @ Sloppy hoe gaat het met de kleine meid? dat is flink schrikken voor jullie gelukkig waren jullie er optijd bij! Ik ben vandaag uitgerekend als trekt die kleine meid zich daar niks van aan hahah
Jaaaaa, Sky, vandaag uitgerekend. Maar jij hebt dus het gevoel dat ze nog wel even blijft zitten?! Hoop niet te lang.
... ben wel benieuwd hoe het met Suzannah is... Vind het maar niks dat we nog niets gehoord hebben... @ meiden die uitgerekend zijn: bah, lijkt me niets aan als mensen dan de hele tijd gaan lopen bellen of SMS-en... Ik hoop dat er snel wat begint te rommelen!!! @ Josjo: drie weken oud alweer, waar blijft de tijd!!! @ Zeehondje: misschien kunnen jullie het combineren: één of twee dagen vrij als de kraamhulp er wèl is en dan nog een paar dagen nadat de kraamhulp weg is? Ego: begin me nu toch echt wel dik en onthand te voelen, vandaag 31 weken zwanger dus dat mag ook wel... Mijn energieniveau begint af te nemen. Van het weekend vooral erg lui languit op de bank gelegen. Ben ik blij dat het kamertje al af is...!!! Overigens heeft mijn kleine meissie me behoorlijk laten lachen met haar capriolen, die mijn buik in de meest rare vormen duwden... Echt supergrappig!!!
Nataly, Hoe gaat het met jou? Weet je al wat meer? Sloppy, ben ook erg benieuwd hoe het met jullie gaat, hoop dat alles goed is met jullie kleine meid. Zeehondje, Gefeliciteerd! Leuk hoor, lijkt me wel erg schrikken dat ze doodstil lag. Vlinder, ohhh ja dat had ik ook ja, ik werd echt gek en sjaggie van al die nieuwsgierige mensen. Sterkte ermee! Josjo, fijn dat het goed gaat, Manlief is ook drie weken vrij geweest en ik vond het best jammer dat tie weer aan de gang moest. Nu heeft hij eind deze maand nog een weekje vrij. Sky, spannend hoor! Mmiiirr, logisch dat je je nu wat minder begint te voelen, veel succes met de laaste loodjes! Hier, Ik ben gisteren op kraambezoek geweest bij mijn vriendin. Wat een schatje! We hebben ze ook naast elkaar in de box gelegd en dan is het leuk om te zien dat Lotte al zo gegroeid is. Dat hele kleine is er al vanaf. Ik ben ook erg uitgerust moet ik zeggen, sinds dat Lotte nu over is op flesvoeding slaapt ze door en moeten we haar 's ochtends wakker maken Dan begint ze meteen super lief te lachen.
Kaat, wat heerlijk dat ze zo goed slaapt! Ook voor jullie, haha. Miirrr, misschien inderdaad de vrije dagen op die manier combineren, goed idee. Hier heerlijk geluncht in de stad net met een vriendin, hebben gewoon buiten kunnen zitten (met de meeste tijd nog zon ook). Daarna winkelstraat heen en weer gelopen. Bij de Sting een lekkere joggingbroek gekocht en bij de Hema een agenda. Het lopen enzo ging goed, had eigenlijk helemaal geen last van m'n buik of schaambot/been (krijg hier last van, aan de zijkanten). Maar nu had ik even thuis op de bank gezeten en ging daarna weer lopen, oeps, toen deed dat dus wel pijn. Ach, hoef verder niks meer te doen vandaag gelukkig. Morgen komt het kamertje!!!!!!! Wel tussen 7.15 en 7.45 uur. Haha, heel vroeg dus. Maar ja, heb ik daarna heel de dag om er lekker al wat dingetjes in te gaan zetten/leggen.
@Zeehondje: Leuk zo'n klein nichtje, geniet ervan! En leuk morgen het kamertje! Ben benieuwd @Vlinder3: Nog niet aan het bevallen? Nee flauw hoor, ik kan me voorstellen dat je die telefoontjes enzo beu bent! @Josjo: Fijn dat met jullie alles goed gaat Lief dat je het vraagt, hier gaat het sinds gisteren weer wat beter met de kwaaltjes, ben benieuwd of dat zo blijft @Norwegian-sky: Jeej vandaag uitgerekend, ik ben benieuwd wanneer ze zich meldt! @Mmiiiir: Alweer 31 weken, succes met de bijbehorende kwalen @Kaat2000: Wat leuk dat jullie meisje het zo goed doet
Haha nee nog niet aan het bevallen Ik ging net nog even snel roosjes halen voor op tafel en toen zei de cassiere ineens "Oooh dat gaat niet lang meer duren, ik zie het aan je gezicht." Nou ik hoop dat ze gelijk heeft. het zijn bakerpraatjes natuurlijk maar toch.... Morgen ben ik uitgerekend en woensdag afspraak bij de vk en hopelijk ligt ons kleintje dan vast zodat ze me kan strippen. @Kaat, wat gaat het snel he? Ze groeien zo snel. @Sky, spannend he meis???? Ben benieuwd wanneer jou kleintje komt spieken. @Zeehondje, ooh leuk morgen het kamertje! Veel plezier.