meiden...wat is het spannend hier zeg...Vlinder en N-sky op het punt van bevallen en Sloppy heeft het alweer achter de rug...gaat het goed met de kleine Suzannah?? Verder ken ik nog Zeehondje en Liesben nog(klopt die naam precies)... Alle andere nieuwe meiden zal ik wel langzaam leren kennen nu... Hopelijk kan ik hier nog minstens 7-8 maanden meeschrijven... Hier hebben we gister 2 ♥♥tjes gezien...eindelijk zijn we eens verder dan we ooit yijn geweest, en dan meteen dubbel op... FA was gister dik tevreden en wilde me pas in 4 weken zien, mede omdat ze zelf op vakantie gaat. Vanochtend bij mijn gyn. toch wel een afspraak gekregen voor volgende week weer...hij wil me goed in de gaten houden omdat ik nu eenmaal neig naar miskramen... Al vond hij een tweeling wel weer spannend, want het was ook lang geleden voor hem... De kleintjes waren in vergelijking tot gister weer 1,1 en 1,2 mm gegroeid...heel mooi dus... Maar meiden, die angst en die onzekerheid gaat gewoon niet weg... Dacht dat het voorbij zou zijn als we ♥♥tjes hadden gezien, maar niette dus...knijp hem echt al voor de volgende echo, en zou het liefst helemaal geen echo meer laten maken tot de bevalling... Ook durfde ik me hier niet goed weer aan te melden, en het goede nieuws ook gister niet de toekomstige opa`s en oma`s te vertellen, heeft de vorige keer geen geluk gebracht... Maar ja...hier moeten we nu eenmaal doorheen hé...en het zorgen maken over je kleine wondertjes zal nooit ophouden...
hej meiden wat heb ik jullie in spanning gelaten maarja ik had helaas geen internet! vrijdagavond zijn we heerlijk bij het vuurwerk wezen kijken hier in de stad. smiddags had ik al een chocolade tick dus dacht er zit iets aan te komen heb ik normaal alleen als ik ongesteld moet worden. we kwamen rond half 12 thuis en ik was vreselijk moe dus dacht al ze maar niet nu komt. gelijk me bed ingedoken en sliep als een blok om 4 uur was ik klaar wakker. ik voelde nattigheid dus kroop uit me bed en daar plaste ik zo in me broek het bleef maar lopen. en na een kwartier kwamen de weeen. om half 10 kwam de vk maar omdat me bloeddruk te hoog was moest ik gelijk naar het ziekenhuis. ze zouden 24 uur aankijken of het goed opgang zou komen anders zou ik de volgende dag worden ingeleid. om 19.00 heb ik gesmeekt of ze toch wilde kijken of ik ontsluiting had. toen bleek ik 4 cm te hebben dus gelijk naar de verloskamer. ik hield het niet meer van de pijn dus heb ik om een ruggeprik gevraagd deze kreeg ik een kwartier later. wat een opluchting geen pijn meer. en in 4 uurtjes ging in van 4 naar 10 cm. omdat het druk was op de verlosafdeling duurde het allemaal wat lang maar om 01.45 mocht ik gaan persen. na 1.5 uur persen is ons mooie meisje geboren. ik had 1 hechting en ons meisje maat het goed ze heet senna lizzie en is 3900 gram zwaar en 50 cm
N-Sky, een hele dikke proficiat met de geboorte van jullie kleine meid...en wat een mooie naam, Senna... Je hebt het super gedaan hoor volgens mij...ben je ondertussen weer thuis nu?? En hoe gaat het zo...?
Sky, gefeliciteerd!!! Oh wat heerlijk dat jullie kleine meisje er nu is en wat heeft ze een mooie naam! Gaat alles goed met jou en Senna? Hihi, ik hoopte al dat je aan het bevallen was, super verhaal heb je ook geschreven! Ik vind het zo bijzonder om te lezen hoe het bij iedereen gaat! Geniet maar heerlijk van jullie kleine meisje!!! Nikita, wauw 2 hartjes!!! Wat geweldig, ik hoop echt dat het je dit keer gegund is en dat je nu dubbelop geluk hebt! Kan me voorstellen dat je nog heel onzeker bent, zeker na de eerdere miskramen. Ik duim voor je, het moet je toch een keer gegund zijn!!! Vlinder, zet hem op! Ik hoop dat het bij jou wel vlot gaat en de tampon goed zijn werk doet!
Sky, Whauw gefeliciteerd!!!!!! Mooie naam! Geniet van jullie dochter!! Nikita, Gefeliciteerd!!! Wat fantastisch nieuws zeg!! En twee nog wel!!!
SKY en SKYMAN!!!!!!!!!!! Van harte gefeliciteerd met jullie meisje Senna!! Wat een prachige namen!!! Weet nog zo dat je met Mosa op het tempkaartjestopic schreef en EINDELIJK is daar dan jullie wondertje!!!! Geniet geniet geniet geniet geniet!!! SMAKSMAKSMAKSMAKSMAKSMAKSMAK!
Aaaaaaaaaaaaaaaaaah, wat een prachtig poppie sky!!!!!! Wat zullen jullie TROTS zijn!!!! (en terecht!!!) Lafem, 2 HARTJES!!! Wow, wat een verrassing!!!! Ik ga klaveren (dat is nu in, duimen is zooooooo 2010 ) dat alles goed blijft gaan!!!! SMAK
@N-sky, van harte met jullie meisje!! Leuke naam! Geniet maar lekker van jullie wondertje. @la femme, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap..wat geweldig dat het er 2 zijn, maar wat zullen dit spannende weken voor jullie zijn!!Vooral met jullie voorgeschiedenis...maar de eerste echo hebben jullie binnen en deze keer moet het toch goed gaan...ik duim voor!! @Vlinder...spannend allemaal,joh!Zet hem op! @sloppy slayer, wat ben jij een sterke vrouw! Het is echt niet gek dat je nu een beetje op bent! Je doet het onwijs goed!!Hoe was het met je hechtingen?
N-Sky en MrN-Sky, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje!! Wat is het een prachtig meisje!!
La femme, wat spannend, weer zwanger.. en dan nog wel een tweeling!! Met jullie voorgeschiedenis kan ik me voorstellen dat het nog spannender is dan normaal.. maar ik hoop, bid en duim dat alles goed mag gaan en je over een maand of 7 twee prachtige wondertjes in je armen mag houden!!
@Koolmees, hoera voor 20 weken grens.. en een schrale troost misschien maar ook na die echo van vrijdag ga je weer toeleven en zenuwen naar een volgende echo of hartslag-luister-sessie! Maar de kans dat het nu nog misgaat is echt klein hoor.. dus toch lekker proberen te genieten (dan doe ik dat ook)! Fijn dat misselijkheid minder aan het worden is! Met "familiekwestie" ga ik morgen weer flink te maken krijgen want dan gaan we haar ontmoeten.. maar ik moet zeggen dat ik er wel rustiger onder ben. De laatste dagen heb ik vaak aan de uitspraak van Maxima moeten denken "hij was een beetje dom". @Sloppy, oh nee.. niet ook nog een gapende wond.. ik zou willen dat ik een beetje van je pijn en verdriet kon overnemen, maar dat gaat nou eenmaal niet. Dikke knuffel! @Vlinder, daar lig je dan samen met 3 andere meiden.. kan me voorstellen dat je het naar vindt dat je mannetje straks naar huis moet. Ik hoop met je mee dat je morgen door mag naar de volgende stap en dus 3 cm ontsluiting hebt.. Hier.. ik ga maar eens kijken of manlief nog steeds wil bbq-en..
@N-SKy: GEFELICITEERD!! Mooie namen heeft ze gekregen Net weer terug uit het ziekenhuis en Suzannah heeft een infuusje in haar hoofd zitten Ziet er echt heel naar uit maar het is helaas niet anders. Mijn hechting was inderdaad gesprongen en de wond was open. Ze hebben de andere hechting er ook uit gehaald en nu moet het zo genezen. Als ik er last van hou dan kunnen ze het herstellen, maar nu niet. Het is zeg maar een open wond en als ze dat nu dicht maken gaat het zeker ontsteken. Dus ze laten het nu zo helaas...hij bloed zelfs nog!
Vlinder, je bent nu dus in het ziekenhuis en hopelijk werken de hulpmiddelen goed en snel voor het bevallen. Heel veel sterkte en succes meid!!! En gelukkig met volledig gebit, hihi. Sloppy, mooi geslonken buikje alweer hoor. Heb je een gipsafdruk van je buik gemaakt? Mijn zus heeft dat bij beide wel gedaan en ze vind dat nu nog steeds wel erg leuk dat ze dat gedaan heeft. Wij gaan het misschien ook nog doen. Aan de andere kant, wat moet je ermee, haha. Wat mooi dat je weer een beetje contact hebt met je oma, is toch best bijzonder vind ik. Zeker ook omdat ze al 90 is. Hopelijk gaat jullie kleine meid goed aankomen de komende tijd. Heeft ze hier ook het infuus voor? Au, wat naar dat je wond is opengegaan. Doortje en de rest, het lijkt of de afgelopen 2 weken m'n buik echt mega gegroeid is, echt een spurt. Zal ook wel door de vakantie gekomen zijn. Ik kan niet meer m'n 'onderste' zien zeg maar, heel raar. Koolmees, het blijft spannend elke keer voor een echo. Als je het gaat voelen wordt het minder, maar de spanning blijft. Als je het bijvoorbeeld eventjes niet of minder goed voelt. Maar super fijn dat je de eerste grens hebt gehaald. Nikita, ik ben helemaal kwijt of ik wel al wist dat jullie weer zwanger zijn. Volgens mij nog niet. WAT GAAF!!! Heel erg gefeliciteerd lieve meid. Ik snap heel goed dat je zo bang bent, maar dit moet gewoon goed gaan en jij gaat hier lekker meekletsen voortaan. N-sky, wauw, gefeliciteerd met jullie dochter. Had iedereen hier dus echt gelijk dat je inderdaad aan het bevallen was!!! Mooie namen. En wat een mooi meisje. Zo, ik ben weer helemaal bij. Zondag zijn ouders en schoonouders, schoonzusje en neefje hier geweest. Ze vonden het kamertje echt heel mooi. Ook even de wagen laten zien (gekregen van ouders) en we kregen natuurlijk weer een cadeautje van schoonouders. Ze kunnen het niet laten, haha. Twee truitjes (before you ask, I'm a girl en Topmodel). Ook twee jasjes/vestjes zelf gemaakt door schoonmoeder. Zijn echt super mooi geworden. Gisteravond voor het eerst naar de zwangerschapsgym. Kon ik het natuurlijk eerst niet vinden (TomTom stuurde me het fietspad op). Gelukkig was ik nog mooi op tijd. We hebben alleen maar geklets. Voorgesteld en 'de juf' heeft verteld wat we allemaal gaan doen. Er komt ook een partnerles, ik hoop dat ik m'n man mee krijg. En dan alweer twee dagen gewerkt. Heb allerlei klusjes gedaan, vooral op de computer. Gister ging het goed. Vandaag aan het einde van de dag (en nu nog wel een beetje) merkte ik echt de vermoeidheid. Last van m'n buik, gespannen buik, zwaar gevoel in m'n buik. Ga morgen dus zeker ook op een betere stoel zitten.
bedankt meiden voor jullie felicitaties ik ben helemaal in de wolken! wist niet dat je zo verliefd kan zijn op zo'n klein hummeltje. ik duik vast lekker me bedje in en me man geeft straks de late voeding en neemt er dan mee naar boven. kan ik alvast wat slaap pakken. begin wel al wat last van stuwing te krijgen. achja komen we wel doorheen! xx sky
Sky, GEFELICITEERD!!!! @HIer, even snel hoor. Manlief heeft de lapot voor me meegenomen. De hormoontampon is eruit en ik heb weeen maar daar is alles mee gezegt. Mijn bm-mond is iets meer verstreken maar nog niet rijp. Morgenochtend gaat er hier dus weer een tampon in en hopelijk doet deze wat meer. De weeen zijn vrij pijnlijk en gaan echt in mijn rug zitten en komen om de 3a4 minuten. Ik krijg zometeen een cocktail-spuitje voor de pijn en om te slapen. Dus ik lig hier voorlopig nog wel ff. Gelukkig wel gezellige kamer met 3 andere meiden.
@Sloppyslayer: Au, wat balen dat de wond is opengegaan. Beterschap!! @Vlinder3: Heel veel succes! Hopelijk gaat het toch wat meer opschieten. Gelukkig zit je op een gezellige kamer! @La Femme Nikita: Gefeliciteerd!! En een tweeling nog wel, wat bijzonder! Ik kan me je onzekerheid goed voorstellen, ik ben al onzeker en dan heb ik (gelukkig) niet meegemaakt wat jullie meegemaakt hebben. Ik duim voor je dat de beebjes allebei mooi blijven zitten!! @Norwegian-sky: Jaaaa het is zover! Gefeliciteerd!!! En wat een mooi meisje hebben jullie daar @Loesie1982: Duimen draaien hier alvast voor je komende poging! @Jessie80: Zullen we het op 12 wk houden haha Goed dat je er wat rustiger onder bent, heel veel succes vandaag!! @Zeehondje: Leuk om veel cadeautjes te krijgen he?
@Vlinder: Ik hoop dat je vandaag weer een stuk verder gaat komen hoor!! Ik duim voor je dat je snel mag bevallen. Ik ga gelukkig alleen op een kamer, normaal met z'n 2en. Dat was wel zo prettig. Ook omdat je de douche en het toilet dan voor jezelf hebt. @N-Sky: wat een heelijke foto! @Nikita: Ik blijf eht super vinden dat je nu 2kleintjes in je buik heb zitten Ik duim voor je dat het hele mooie plakbeby's gaan worden hoor
Ben benieuwd Vlinder, of het vandaag een beetje wil opschieten?! Ik hoop het voor je/jullie. Nikita, een collegaatje van me is na een lang voortraject ook eindelijk zwanger en ook van een tweeling. Echt zo gaaf!